P
pööh
Vieras
Näin yhen pikkutyötön, jonka nimi oli SISU. Sehän on ilmiselvä pojan nimi, niin miksi ihmeessä se piti antaa tytölle?? Pekkakin olisi ollut varmasti ihan hyvä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:...Munkin mielestä pojan nimi, samoin kuin Myrsky...mutta antaahan ihmiset lapsilleen koirannimiäkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja anu:jep. ja mä luulin että myrsky on tottakai poika ni pöh, oliki tyttö :O
tosi tyttömäinen... ja naisellinen. kiva olla joku 4kymppinen myrsky :/
Alkuperäinen kirjoittaja anu:jep. ja mä luulin että myrsky on tottakai poika ni pöh, oliki tyttö :O
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Voiko Sisua todellakin antaa tytöllekin? Musta se on kyllä ihan täysin pojan nimi, hassua että pappi on suostunu kastamaan tai menny nimilautakunnalta läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Voiko Sisua todellakin antaa tytöllekin? Musta se on kyllä ihan täysin pojan nimi, hassua että pappi on suostunu kastamaan tai menny nimilautakunnalta läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sumu, tyttö vai poika nimi?