miks on hellekelit aina ku mul on menkat??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Sen voi ihan huoleta laittaa vaikka koko menkat ei olis ees alkanetkaan. Ja käyttöä voi harjotella huoleta kesken kierron. Kuppi ei kuivata paikkoja niin ei oo silleen väliä millon sen sisäänsä tyrkkää.

really? :o kuulostaa hyvältä. ja ei siis tuu samaan kohtaan ku tampooni? kun se lääkäri sitä sano et ei kannata välttämättä tilata jos ei sit sovikaan kun ei tampoonikaan sovi...

voiko siihen kuppiin todella luottaa? :ashamed: miten mä opin laittaa sen niin ettei falskaa mistää reunasta.. kuitenki kuljen sit sekä kuukupin että siteen kans :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Sen voi ihan huoleta laittaa vaikka koko menkat ei olis ees alkanetkaan. Ja käyttöä voi harjotella huoleta kesken kierron. Kuppi ei kuivata paikkoja niin ei oo silleen väliä millon sen sisäänsä tyrkkää.

really? :o kuulostaa hyvältä. ja ei siis tuu samaan kohtaan ku tampooni? kun se lääkäri sitä sano et ei kannata välttämättä tilata jos ei sit sovikaan kun ei tampoonikaan sovi...

voiko siihen kuppiin todella luottaa? :ashamed: miten mä opin laittaa sen niin ettei falskaa mistää reunasta.. kuitenki kuljen sit sekä kuukupin että siteen kans :xmas:

Voit luottaa kuppiin. Ei ole mulla koskaan fuskannut.
Ja siitä , että jos tamponi ei sovi, niin ettei kuppikaan sovi...

Mulla oli aina ihan hirveät tuskat, kun oli tamponi, siis buranaa meni ihan sikana.
Kupin jälkeen kaikki kivut on loppunut.
Aina luulin, että oli kivuliaat menkat mutta kivut johtuikin tamponista.

Mulla on Lunette ja yhtään rättiä en oo ostanu sen jälkeen kun kupin hankin. Ei vuoda, ei hierrä, ei kierrä, ei aiheuta kutinaa, ei haise, ei hankaa EN YMMÄRRÄ MITEN OLEN ENNEN PÄRJÄNNYT!! Ainut miinus mitä keksin tulee siitä, että kupin väri pinttyy ikävän "likaiseksi" vaikka pesisi ja hankaisi millä joten ei sitä paljon esitellä kelleen että "tämmönen tää on, kannattaa ostaa" :D

En ikinä käyttäs pelkästään siteitä. Takapuoli heti ruvella, kun hiostais.
Ja sitten ihan hirveä dunkkis jo ennen puolta päivää. Jatkuvasti sais olla vaihtamassa.

Miksi et huoli kuppia? Mikä siinä yököttää, ei se ole sen ihmeellisempi kuin tamponikaan.
Tätini ei suostu edes harkitsemaan kuppia, kun rinnastaa sen jotenkin seksileluun.
Joo-o, no onhan se kumia ja laitetaan emättimeen.

Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Mulla on Lunette ja yhtään rättiä en oo ostanu sen jälkeen kun kupin hankin. Ei vuoda, ei hierrä, ei kierrä, ei aiheuta kutinaa, ei haise, ei hankaa EN YMMÄRRÄ MITEN OLEN ENNEN PÄRJÄNNYT!! Ainut miinus mitä keksin tulee siitä, että kupin väri pinttyy ikävän "likaiseksi" vaikka pesisi ja hankaisi millä joten ei sitä paljon esitellä kelleen että "tämmönen tää on, kannattaa ostaa" :D

Yhdyn tähän :D

No periaatteessa kaikki kupit on lähes samanlaisia. Muutoman millin hetii sinnä tänne ympärysmitassa tai pituudessa. Sen muistan, et Diva on vissiin pisin.
Jos itse olisin nyt ostamassa kuppia, niin ottasin sen Luneten ihan vaan siks kun on kotimainen. Siinäkin on nykysellään kahta kokoa (yksi koko synnyttäneille ja toinen synnyttämättömille, mut ei niidenkään ero kauheen iso oo). Riippuu paljon millaset menkat on, et tartteeko mahdollisiman ison kupin tuotokselle vai piisaako mikä vaan.

Yhteistyössä