Miks mun kaverit ei lähe mihkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bored
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bored

Vieras
Ainoa mihin on helppo houkutella, illanistujaiset, teraasi, baari tai joku kävely. Ehkä jopa jumppa. Minusta olis kiva touhuta kaikenlaista, kokeilla uusia lajeja ja juttuja vaikka melomista, iltarasteja, mimmihöntsyjä tms, tai käydä jossain tapahtumassa ex tempore, tai luonnossa kulkemassa tai mitä vaan. Vaikea vaan saada frendejä innostuun oikeen mistään muusta. Eikä yksin huvittais tai yksin lasten kanssa. ja mä oon aina melkein se ehdottaja.

[QUOTE="vieras";26786982]Mitä nuo mimmihöntsyt ovat? En taitaisi tahtoa pelkän nimen perusteella sellaista kokeilla :D[/QUOTE]

Ne on jalkapalloa. Tarkoitan ylipäätään ihmisten kiinnostusta touhuta. Lasten kanssa ja ilman lapsia. Melkein aina samat jutut.

Ne on jalkapalloa. Tarkoitan ylipäätään ihmisten kiinnostusta touhuta. Lasten kanssa ja ilman lapsia. Melkein aina samat jutut.

On kyllä pöhkö nimi :) Mutta jalkapallo kyllä olisi ihan kivaa. Harvoin sitä vaan tosiaan tulee lähteneeksi minnekään. Olen itsekin liian laiska lähtemään. Välillä saadaan kaverin kanssa lenkilläkäynti vauhtiin ja käydään usein. Mutta nytkin on monta vuotta suunniteltu kaupungilla järjettävien opastettujen kävelykierrosten kokeilemista. Aina se vaan jää.

Tiedän tunteen, minä olen aina se joka ehdottaa, välillä jonkun saan mukaan, tosi tylsää on vaan monelle ehdottaa ja sitten ehkä joka saattaa innostua lähtemään mukaan.
Mun ehdotukset on tällä hetkellä hyvin lapsi painotteista, päivällä tekemistä, eli lähtemistä jonnekin pidemmälle puistoon tms, mutta ei sekään usein onnistu. Monilla on lapsen päiväunet mitkä nukutaan vain ja ainoastaan omassa sängyssä, niin se rajoittaa tosi paljon lähtemistä.

Näin mullekin on käynyt mutta siis... mulla ystävinä sekä sinkkuja että lapsellisia...ikähaarukka n. 20-60v. SIlti minä olen usein se joka saa nämä ex tempore ideat tehdä "jotain muuta mukavaa" kuin perinteisiä. Monilla kuitenkin tuntuu olevan toi lähteminen niin vaikeeta. Ja uusia kavereita on tullut kyllä ei siitä olekaan kyse! Vaan just et voitas tehdä jotain "epätavallistakin" joskus.

Yhteistyössä