Alkuperäinen kirjoittaja Miten:2-vuotias ei nuku enää päikkäreitä? Pitäisi kyllä vielä nukkua! Moneltako herää aamulla? Ota viereen, lue joku kirja ja nukutte molemmat.
Juu helpottais kyllä kummasti. Meillä nukkuu vielä 4v:kin päikkärit.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miten:2-vuotias ei nuku enää päikkäreitä? Pitäisi kyllä vielä nukkua! Moneltako herää aamulla? Ota viereen, lue joku kirja ja nukutte molemmat.
Mies haluaa heti pois kun tuntuu rankalta ja nainen ymmärtää ja jaksaa.Yleistä käynneillläni.Perhe on yhteinen"projekti".teidän on jotenkin saatava vyyhti auki ja alkaa purkaa sitä.ja muista,kaikki on mahdollista.Myös toinen nainen.Onnea!Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli harmaana kun ei anna kirjautua...:Alkuperäinen kirjoittaja Kinderi:Neuvolas sanottiin että eniten erotaan juuri tässä ekan vauvavuoden aikana, tajusin kyllä rankkuuden kun väsyttää, kiukuttaa ja vauva vaatii kyllä koko ajan. yhden vuoden paikkeilla alkaa helpottaa, sinnitelkää ..älkää luovuttako
Koitetaan juu. Mä sitä mietin että kun toi meidän esikko oli niiin helppo lapsi, siis nukkui yöt ja oli sitten päivisin hereillä, niin että mies kuvitteli tämän olevan samanlainen lapsonen. Ja nyt kun ei olekkaan niin helppo niin haluaa pois tästä sotkusta ja äkkiä.
Koitan jutella sille josko tulis sitten kerralla selväksi nää asiat ja helpottais munkin olo...
Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:Meillä tyttö lopetti myös 2v:nä päiväunien nukkumisen. kaikki ei ole samasta muotista. Ei mitään jos yöunet on riittävät.
Alkuperäinen kirjoittaja juupajuu:Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:Meillä tyttö lopetti myös 2v:nä päiväunien nukkumisen. kaikki ei ole samasta muotista. Ei mitään jos yöunet on riittävät.
mutta vakaasti olen sitä mieltä, että 2-vuotias ei lopeta päikkäreitä, jos vanhempi on itse sitä mieltä, että lapsi ne vielä nukkuu! Meillä on 3-vuotias, joka todellakin vielä päikkärit tarvitsee, tai muuten kiukuttelee ja nukahtaa lopulta itse viiden-kuuden aikoihin ja se on sitten huonompi homma.
Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli harmaana kun ei anna kirjautua...:Alkuperäinen kirjoittaja juupajuu:Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:Meillä tyttö lopetti myös 2v:nä päiväunien nukkumisen. kaikki ei ole samasta muotista. Ei mitään jos yöunet on riittävät.
mutta vakaasti olen sitä mieltä, että 2-vuotias ei lopeta päikkäreitä, jos vanhempi on itse sitä mieltä, että lapsi ne vielä nukkuu! Meillä on 3-vuotias, joka todellakin vielä päikkärit tarvitsee, tai muuten kiukuttelee ja nukahtaa lopulta itse viiden-kuuden aikoihin ja se on sitten huonompi homma.
No mutta, meilläpä tyttö ei tarvitse päivä unia koska on aivan reipas nukkumaan menoon asti eli ei kiukuttele ja yö-uni riittää vallan mainiosti.