Miks mulla on koko ajan nälkä? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal (ei pääse kirjautumaan)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal (ei pääse kirjautumaan)

Vieras
Mistähän ihmeestä johtuu, että mulla on nälkä vähän väliä? Nyt viikon ollut tälläistä, että tunti-pari syömisen jälkeen on jo kaamea nälkä, vaikka yleensä syön vain 1-3kertaa päivässä, ja vain yksi niistä on lämmin ateria, ja ei kuuluis noin syödä, tiedän :ashamed:

Ei mulla yleensä edes tule nälkä kuin pari kertaa päivässä, niin miksi nyt tuntuu olevan koko ajan :o

Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:
Syötkö monipuolisesti niin, että saat kaikki vitamiinit, kivennäisaineet, hyvät rasvat jne?

Kai tää pimeyskin voi vaikuttaa..?

en menis vannomaan että tarpeeks monipuolisesti :/

Miten pimeys vaikuttais nälkäisyyteen :o

Olet raskaana tai sitten syöt sellaista, joka nostaa ja laskee nopeasti verensokerit (=nopeita hiilareita)? Se tuntuu nälkänä, vaikka elimistö ei ravintoa juuri sillä hetkellä tarvitsisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal (ei pääse kirjautumaan):
Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:
Syötkö monipuolisesti niin, että saat kaikki vitamiinit, kivennäisaineet, hyvät rasvat jne?

Kai tää pimeyskin voi vaikuttaa..?

en menis vannomaan että tarpeeks monipuolisesti :/

Miten pimeys vaikuttais nälkäisyyteen :o

Jollain tekee kaamoksen aikaan mieli kauheesti herkkuja ym. Itelläni ei, mut oon vain kuullut muilta naisilta .. en tie onks mitään perää oikeesti..

Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Jadal, sä oot laihtunu niin kovaa vauhtia et sun kroppa ilmottelee jo että pitää syödäkin ;) :D

ehen, kuukauteen ei oo lähteny grammaakaan :( se 9kg istuu tiukasti tossa vyötäröllä. :ashamed:

Åbo, kyllä imetän, täysimetyksellä mennään.

Kun mikään ei mun mielestä ole ruokavaliossa muuttunut, paitsi että pitää syödä useammin :o

Jadal, sä oot laihtunu niin kovaa vauhtia et sun kroppa ilmottelee jo että pitää syödäkin ;) :D

ehen, kuukauteen ei oo lähteny grammaakaan :( se 9kg istuu tiukasti tossa vyötäröllä. :ashamed:

Kun mikään ei mun mielestä ole ruokavaliossa muuttunut, paitsi että pitää syödä useammin :o

Sä imetät =) Siinäpä se. Muakin vaivannu järjetön ja sellanen yhtäkkinen nälkä synnytyksestä asti. Nykyään jo aamulla vatsa kipeänä kun on niin nälkä.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Sä imetät =) Siinäpä se. Muakin vaivannu järjetön ja sellanen yhtäkkinen nälkä synnytyksestä asti. Nykyään jo aamulla vatsa kipeänä kun on niin nälkä.

Mutta jos mä oon 4kk imettänyt, niin mites vasta nyt iskee?

Kummallista, kun oikeesti tulee aina niin nälkä, että heikottaa, ja pakko ollut tällä viikolla ottaa kaksi lämmintä ruokaa.

Mulla närästys joskus ilmenee nälän tunteena. Tai no ei sillain vatsan kurnimisena, mut on niin heikko olo, et se tuntuu samalta, kun ei ois syöny moneen tuntiin.

Yhteistyössä