Miks menkat ei ala?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä

Vieras
Miks menkat ei ala, kierrolla pituutta jo 45 päivää ja raskaustesti näyttää itsepintaisesti negatiivista. Olen tehnyt todella herkällä testillä useita kertaa, mutta ei, negaa näyttää.
Onko tämä mahdollista, että ei ole raskaana ja menkat ei tuu. Mikä ihme voi olla? ei kyllä ole pätkääkään raskausoireita, mutta silti luulis, että menkat kuitenkin ois tullu jo.
Kierron pituus on yleensä 29-30 päivää, ja tää on kyllä enkka, jos en siis raskaana ole.

Oletko lopettanut pillerit muutamia kk sitten?
Mulla aikanaan tuli ensin vähän aikaa menkat normaali rytmillä, kun lopetin pillerit ja sitten noin 4 kk lopettamisen jälkeen kierto venyi ja venyi... Sitä kestikin sitten useampi kk, että kierto oli pari-kolme viikkoa liian pitkä.

äh, toi lääkärissä käynti on inhottavaa, kun yksityiselle on niin kallis ja oma tk ei varmaan helpolla ota sisään. jos en ole raskaana, niin en varmaan nyt kovin kauaa voi odotella menkkoja tietenkään, ehkä sitten jos täti ei pyörähdä tännepäin piakkoin niin millonhan sitä sit pitäis mennä lääkärille? vai antaako olla vaan, eihän tossa mitään vakavaa varmaan voi olla. Mut mietin, et jos ovulaatio on myöhäs ja sen vuoksi ne ei vaan ala vielä, voiko sellasesta johtua edes :S

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
äh, toi lääkärissä käynti on inhottavaa, kun yksityiselle on niin kallis ja oma tk ei varmaan helpolla ota sisään. jos en ole raskaana, niin en varmaan nyt kovin kauaa voi odotella menkkoja tietenkään, ehkä sitten jos täti ei pyörähdä tännepäin piakkoin niin millonhan sitä sit pitäis mennä lääkärille? vai antaako olla vaan, eihän tossa mitään vakavaa varmaan voi olla. Mut mietin, et jos ovulaatio on myöhäs ja sen vuoksi ne ei vaan ala vielä, voiko sellasesta johtua edes :S

no vaikka olisi inhottavaa, niin eikö se keventäisi mielesi, kun saisit tietää syyn? kyllä mä ainakin soittaisin terveyskeskukseen ja vähän kyselisin sieltä, että joko kannattaisi lääkärin pakeilla käydä?

niin, se vaan kuulostaa aika helpolta, mutta kun tuntuu, ettei kehtaa :( mutta ehkä voisin yrittää uskaltaa, jos jonkun muunkin mielestä voisi olla aihetta. Ehkä odotan vielä viikon, ja testailen, että olenko raskaana, ja sit vois soittaa...

Yhteistyössä