miks meidän lapset ei tuu enää toimeen keskenään?

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
:o :o :o :o

Niinku toinen kesälomapäivä menossa niin et kaikki 4 poikaa on kotona ja ihan yhtä helvettiä on :headwall: :headwall: :headwall:

tappelevat ja muutenkin aivan älytöntä menoa on. Rauhoittuuko tää jossain vaiheessa?
Joku olis voinut muistuttaa mua tästä kun ajattelin hyvää hyvyyttäni pitää eskarilaisen ja tarhalaisen kesälomalla koko kesän |O |O |O

Pistin musiikin aikas kovalle soimaan ku en jaksa kuunnella tota tappelua ja huutoa. mitäpä se mun auttaa mennä sinne karjumaan ku ei kukaan kuuntele kuitenkaan :xmas:

Meillä tapellaan kans täälä raivokkaasti. Mää kävin pistään huoneiden ovet kiinni ja takavarikoin noilta teltan. Niin hirveä mäiske ja mekkala, että ho hoi. Ja ulos ei päästä, ku yks on kuumeessa. Miten nuo voi jaksaa tapella aamusta iltaan. |O

Me oltiin jo ulkona. Kun herrat nii halus. Sit ulkona alkoi rutina et sisälle pitää päästä |O Tuumasin et sopii se mulle, Ollaan sit loppupäivä sisällä. tulee aika helvetin pitkä kesä jos tää tällästä meinaa olla. Vai hakeeko kaikki nyt vaan sitä paikkansa? vai mikä ihme nyt on.

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Me oltiin jo ulkona. Kun herrat nii halus. Sit ulkona alkoi rutina et sisälle pitää päästä |O Tuumasin et sopii se mulle, Ollaan sit loppupäivä sisällä. tulee aika helvetin pitkä kesä jos tää tällästä meinaa olla. Vai hakeeko kaikki nyt vaan sitä paikkansa? vai mikä ihme nyt on.

Jos se tasottuis. Meillä on yks koululainen, joka nyt keskittyy kiusaamaan kaikin konstein pienempiä. Mää veikkaan, että täälä ainakin kyynärpäillä sohitaan sitä omaa tilaa ja paikkaa ja testataan rajat uusiksi. Nyt on hiljasta, kun raahasin suuriäänisimmän jäähylle.

Meilläkin nuo kaksi tyttöä (4,5v ja kohta 3v) riitelevät koko ajan. Pienempi sotkee aina leikkejä eikä tee niin kuin isosisko käskee, sitten kun isommalle tulee leikkikaveri niin pienempi mököttää ja on suruinen kun jää ulkopuoliseksi. Mietin jo veisinkö isompaa seurakunnan kesäkerhoon vaikken seurakunnan toiminnasta niin perustakaan (lapset ja isänsä kuuluvat kyllä kirkkoon).

ja vähän niinkuin saadakseni lisää pökköä pesään menkat alkoi ihan ykskaks odottamatta eilen illalla |O näköjään pitää alkaa keksimään jotain pientäkin ohjelmaa joka päivälle. eihän hullukaan jaksa tällästä kovin pitkään. Tai sit mut saa kuskaa hoitolaitokseen kesän jälkeen, johonkin jossa on hiljaista ja saa levätä :D

Yhteistyössä