• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

miks mä otan stressii kauheesti niinkin pienestä asiasta kuin lahjan osto?

  • Viestiketjun aloittaja voihan ****
  • Ensimmäinen viesti
voihan ****
siis kastelahjaa pitäs mut ei oo mitään tietoo mitä,jotain mukavaa ja muistamista,olen täti.
Yks ajatus on:soittorasia,mut mistä niitä saa kun ei täällä pienessä paikassa sellasii ole.
 
voihan ****
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
jos o kultasepänliike ni meil esikoinen sai sellasen neliskulmasen soittorasian kummeiltaa ja kuopus sai mummulta karuselli soittorasian(se oli kallis)!!
on täällä kaksikin kultasepänliikettä(tai siis ei nyt täällä missä just nyt olen,eri paikkakunta) mut musta niissä ei koskaan mitään erilaista tai siis samat tuotteet kummassakin liikessä ja melkeen samaan hintaan.Paljonkohan noi maksaa noin suurinpiirtein?
Ihan oikeesti menee kohta hermo kun en keksi mitään!!
 
Netissä on niitäkin liikkeitä, joista voi tilata postiennakolla tai laskulla, eli etukäteen ei ole pakko maksaa (googlaa soittorasia tai lahjat tai lapsille tms. tms.)
Kultasepänliikkeistä voit ostaa jotain muutakin, ellei soittorasiaa ole. Kuvakehys, kastesormus tytölle - se laitetaan ketjuun eli ei tarv. tunkea sormeen, rasia ekaa hiuskiharaa varten, säästölipas jne. Tai vauvakirja muistiinpanoja varten kirjakaupasta?
 
voihan ****
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Netissä on niitäkin liikkeitä, joista voi tilata postiennakolla tai laskulla, eli etukäteen ei ole pakko maksaa (googlaa soittorasia tai lahjat tai lapsille tms. tms.)
Kultasepänliikkeistä voit ostaa jotain muutakin, ellei soittorasiaa ole. Kuvakehys, kastesormus tytölle - se laitetaan ketjuun eli ei tarv. tunkea sormeen, rasia ekaa hiuskiharaa varten, säästölipas jne. Tai vauvakirja muistiinpanoja varten kirjakaupasta?
no täytyy tsekata ja miettiä.
Kehyksii en osta kun mummi ostaa sellasen.säästölippaanki varmaan saa ja ton rasian ja sormus ei vaan jotenki iske.En oo ollu ku kolmissa ristiäisissä ikinä ja kahteen oli helppo ostaa kun osti vaan kummilusikan ja sit yhdelle ostettiin kuvakehys.
 

Yhteistyössä