Miks mä oon niin ruma!!!

• Viestiketjun aloittaja ahistaa
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Ketjua enempää lukematta, mä mietin usein samaa. Kropalla vielä voiskin tehdä jotain, mutta naama. Miksi se on niin ruma :( Oikeen toivon ettei tyttö ole perinyt multa piirteitään. :snotty:
Ihanaa että muitakin kaltaisiani. Ja mietin usein myös, että toivottavasti lapseni ei peri kaikkia rumia piirteitäni. Hörökorvat unohdin muuten mainita, nekin mulla on. Kaikki kauheudet tässä naamassa, miten on sattunutkin!

:)

No mulla on liian iso nenä, eripariset silmät ja järjettömän tummat ja paksut kulmakarvat, ja mielestäni korkea otsa. Voitte vaan kuvitella. :/

muoks. ja se komea mies, mistä lie johtuu että tämmöstä kattelee.

sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja slörde:
Kukaan ei OIKEESTI oo ruma, kyllä meikillä ja hiustyylillä saa paljon aikaan. Sitä paitsi, persoona ratkaisee. Kuulostaa siltä, että oot aivan liian ankara itsellesi.
Kyllä mä ainakin oon saanut täällä sellaista huutia kun oon erehtynyt kuvani esille laittamaan, että huh oikein. Ja todellakin on nimenomaan rumaksi haukuttu.

rumilus
miten saada se hyvä itsetunto? olisko siihen vinkkejä :(

itse elin nuoruuteni niin että tytöt haukku kaiken mun ulkonäöstä.. Siis ei ollut kohtaa esim. mun naamassa että olis ollu jotain hyvää sanottavaa.

se jätti syvät jäljet ja nykyään aikuisiässäkin häpeän itseäni ja pysyttelen mahdollisimman piilossa. Häpeän itseäni aivan järkyttävän paljon :(

kog
Alkuperäinen kirjoittaja rumilus:

itse elin nuoruuteni niin että tytöt haukku kaiken mun ulkonäöstä.. Siis ei ollut kohtaa esim. mun naamassa että olis ollu jotain hyvää sanottavaa.

se jätti syvät jäljet ja nykyään aikuisiässäkin häpeän itseäni ja pysyttelen mahdollisimman piilossa. Häpeän itseäni aivan järkyttävän paljon :(
Alkuperäinen kirjoittaja rumilus:

Eihän sitä tiedä vaikka ne olis olleet kateellisia sulle?Monia kauniita ihmisiä haukutaan just kateuden takia. Jos ulkonäkö, itseinho ja häpeä häiritsee elämää, niin jostain terapiasta saattaisi olla sulle hyötyä. Itsekin olen hakeutunut psykoterapiaan itseinhon takia, mua ei ole koskaan haukuttu rumaksi, mutta omasta mielstäni olen ruma.

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja slörde:
Kukaan ei OIKEESTI oo ruma, kyllä meikillä ja hiustyylillä saa paljon aikaan. Sitä paitsi, persoona ratkaisee. Kuulostaa siltä, että oot aivan liian ankara itsellesi.
Kyllä mä ainakin oon saanut täällä sellaista huutia kun oon erehtynyt kuvani esille laittamaan, että huh oikein. Ja todellakin on nimenomaan rumaksi haukuttu.
Noh, palsta on palsta. Mua on sanottu täällä kauniiksi, tavikseksi JA rumaksi. :xmas:

Elluuh
Mäkin oon iha ruma. Inhottaa kun mä oon vartaloltani sellainen tikkumainen. Ei mtn muotoja, pelkkää tikkumaisuutta ja mä syön ihan normaalisti... Ja mun käsivarsissa on ihan älyttömästi tummaa karvaa o n o hyi. Ja mun naama puolestaan on ihan pulla. Posket on tosi pulleet. Suvusta tulleet. Ja mulla on rillit >n<
Lähes ainoo mistä tykkään itsessäni on mun huulet :)

ällöpulla
Minä taas olen ruma sekä kasvoilta että läskiltä vartaloltani. Olin ennen hoikka, tosi hoikka ja kohtuu kauniskin. Nyt 30 lisäkilon kanssa olen ällöttävä mätisäkki jonka naamakin on aivan turpeessa..
Kivaa syödä masislääkkeitä jotka turvottaa ja masentua entisestään tästä turvonneesta kropasta :(

Yhteistyössä