Miks mä oon niin ruma!!!

  • Viestiketjun aloittaja ahistaa
  • Ensimmäinen viesti
ahistaa
Siis voi että mua ahdistaa. Mä oon niin ruma että ihan hävettää. Mun facebook-kuvakin on ollu varmaan vuoden sama kun ei musta saa hyviä kuviakaan mitenkään.

Mä en kestä.

Olkaa onnellisia kellä kauniit kasvot, elämä on niin helppoa teillä.

Ongelmani on nimenomaan ruma naama, vartaloni on ihan normaali tai hyvin istuvissa vaatteissa jopa hyvä.
 
slörde
Kukaan ei OIKEESTI oo ruma, kyllä meikillä ja hiustyylillä saa paljon aikaan. Sitä paitsi, persoona ratkaisee. Kuulostaa siltä, että oot aivan liian ankara itsellesi.
 
tietoinen
Alkuperäinen kirjoittaja ahistaa:
Siis voi että mua ahdistaa. Mä oon niin ruma että ihan hävettää. Mun facebook-kuvakin on ollu varmaan vuoden sama kun ei musta saa hyviä kuviakaan mitenkään.

Mä en kestä.

Olkaa onnellisia kellä kauniit kasvot, elämä on niin helppoa teillä.

Ongelmani on nimenomaan ruma naama, vartaloni on ihan normaali tai hyvin istuvissa vaatteissa jopa hyvä.
vitutu sä mikään ruma oo jso kehtaat oman naaman feisbuukkiin laittaaa!!
mulla ei oo kuvaa ollenkaan,
 
Vieras
Meikillä saa ihmeitä aikaan.

En mäkään mikään kaunokainen näin suihkunraikkaana ole, mutta laittautuneena (eikä missään nimessä liian) joskus jopa hehkeä! :)

Kauneus on aika lailla itsetunnostakin kiinni. Itsensä hyvin kantava nainen on kaunis!
 
bud
Alkuperäinen kirjoittaja slörde:
Kukaan ei OIKEESTI oo ruma, kyllä meikillä ja hiustyylillä saa paljon aikaan. Sitä paitsi, persoona ratkaisee. Kuulostaa siltä, että oot aivan liian ankara itsellesi.
Kyllä rumia on ja paljon! Joka päivä niitä tulee vastaan. Meikkikään ei muuta rumia kasvoja kauniiksi. Onneksi en ole ruma.
 
slörde
Mä tiedän yhden naisen, joka ehkä monen mielestä on ruma, mutta kun siihen tutustuu ja hoksaa, että sehän on tosi hauska tyyppi ja vielä itsevarmakin, niin eipä vaan näytä enää tippaakaan rumalta. Se on jännä juttu se.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meikillä saa ihmeitä aikaan.

En mäkään mikään kaunokainen näin suihkunraikkaana ole, mutta laittautuneena (eikä missään nimessä liian) joskus jopa hehkeä! :)

Kauneus on aika lailla itsetunnostakin kiinni. Itsensä hyvin kantava nainen on kaunis!
Kiitos tästä, tuli hyvä mieli. Ja tosiaan yritän kantaa itseni ylväästi, jospa se veis huomion mun rumista kasvoista. Olen pitkä ja hoikka ja tosiaan kroppa on ihan jees, mutta mun naama on tosi ruma. En oikein tiedä, mikä hiustyyli mulle sopis. Mulla on kapeat epäsymmetriset kasvot ja tosi iso nenä. Näytän mielestäni aivan hirvittävän rumalta. Pahinta on, että olen asiakaspalvelussa töissä ja joka päivä häpeän tätä ulkonäköäni. En halua katsoa edes peiliin, koska niin pahaa tekee.

Mutta kiitos kuitenkin kannustavista viesteistä. Tuli niistä vähän parempi olo.
 
slörde
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meikillä saa ihmeitä aikaan.

En mäkään mikään kaunokainen näin suihkunraikkaana ole, mutta laittautuneena (eikä missään nimessä liian) joskus jopa hehkeä! :)

Kauneus on aika lailla itsetunnostakin kiinni. Itsensä hyvin kantava nainen on kaunis!
Kiitos tästä, tuli hyvä mieli. Ja tosiaan yritän kantaa itseni ylväästi, jospa se veis huomion mun rumista kasvoista. Olen pitkä ja hoikka ja tosiaan kroppa on ihan jees, mutta mun naama on tosi ruma. En oikein tiedä, mikä hiustyyli mulle sopis. Mulla on kapeat epäsymmetriset kasvot ja tosi iso nenä. Näytän mielestäni aivan hirvittävän rumalta. Pahinta on, että olen asiakaspalvelussa töissä ja joka päivä häpeän tätä ulkonäköäni. En halua katsoa edes peiliin, koska niin pahaa tekee.

Mutta kiitos kuitenkin kannustavista viesteistä. Tuli niistä vähän parempi olo.
Mun on tosi vaikea uskoa, että olisit niin ruma kuin mitä luulet olevasi. Huono itsetunto sulla on ainakin selkeästi.
 
Ap, älä nyt murehdi! Meet johonkin kampaajalle, että leikkaa sulle sopivan mallin tai suosittelee jotain. Mulla on kunnon aatelisnokka ja kapeat kasvot. Koko peruskoulun ajan siitä kiusattiin.
Vaihdoin kaupunkia ja hankin itselleni aivan uuden tyylin. En voi sanoa, että vieläkään ylpeä ulkonäöstäni olisin, mutta olen hyväksynyt itseni ja viihteellä ollessa vientiä riittää. :)

Mitä mä voisin antaa vinkkiä, niin etuhiukset pienentää nenää. Eli etutukka ja sit joku kiva väri joka tuo lämpöä kasvojen ihonvärille. =)

Tsemppiä! Älä jää murehtimaan! :flower: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Alkuperäinen kirjoittaja slörde:
Kukaan ei OIKEESTI oo ruma, kyllä meikillä ja hiustyylillä saa paljon aikaan. Sitä paitsi, persoona ratkaisee. Kuulostaa siltä, että oot aivan liian ankara itsellesi.
Kyllä rumia on ja paljon! Joka päivä niitä tulee vastaan. Meikkikään ei muuta rumia kasvoja kauniiksi. Onneksi en ole ruma.
Mielestäni mukava ja hyväntahtoinen ihminen ei ole koskaan ruma. :)

 
Tollo
Tyhmää väittää, ettei kukaan muka ole ruma. Mä olen ihan oikeesti ja absoluuttisesti ruma ihminen. Vaikka kuinka moni on sen sanonut mulle ihan suoraan, ja olen itsekin sitä mieltä. Näin se vaan menee. Mutta häähää, niin vain olen mäkin itselleni saanut ihan komeen ja fiksun aviomiehen! Ei se ulkoinen kauneus kaikkea merkitse!
 
bud
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Alkuperäinen kirjoittaja slörde:
Kukaan ei OIKEESTI oo ruma, kyllä meikillä ja hiustyylillä saa paljon aikaan. Sitä paitsi, persoona ratkaisee. Kuulostaa siltä, että oot aivan liian ankara itsellesi.
Kyllä rumia on ja paljon! Joka päivä niitä tulee vastaan. Meikkikään ei muuta rumia kasvoja kauniiksi. Onneksi en ole ruma.
Mielestäni mukava ja hyväntahtoinen ihminen ei ole koskaan ruma. :)
Totta se on, että hyvyys ja mukavuus kaunistaa, mutta "karu" totuushan se on, että kyllä niitä rumiakin on. Vaikka tosi tosi harvoin näkee niin ruman, että siihen kiinnittäisi erikseen huomiota.
 
ma
mulla on kauniit kasvot ja vartalokin ok, mutta olen sisimmässäni niin ruma, että oikeen oksettaa!!! olen narsisti äidin hampaissa vieläkin, isäni oli alkoholisti ja voi jumalauta että mä oon kasvanu kieroon ja olen ruma isolla ärrällä!!!
jos sinulla on kultainen sydän, olet mielestäni yksi kauniimmista maanpäällä!
 
ap
Olen minäkin saanut todella komean miehen itselleni. En kai sitten ihan susiruma ole, mutta jotenkin kyllä ahdistaa tosi paljon aina kun katson peiliin. Laittautumalla musta saa ihan ok näkösen, mutta arkena olen oikeasti aivan pirun ruma.

Kiitos vielä kaikille kommentoijille. Jotenkin tuli kiva mieli, kun te kannustitte. Ja siitäkin, että joku muukin aattelee olevansa ei-niin-kaunis eikä se silti haittaa suuremmin elämää. Mua vaan jotenkin töissä tosi usein ahdistaa oma ulkonäkö kun muut on niin pirun kauniita ja itse tämmönen rumilus vaan.

ap
 
JoSSSu
Fiksaa kulmakarvat!!!

Se tekee ihmettä kasvoille ja huomaat kuinka omat kauniit piirteet tulee esille. Loppujen lopuksi huomaat ettet ookkaan niin ruma. Mutta anna ammattilaisen nyppiä ja värjätä niin niistä tulee just sellaiset niinkuin pitääkin!
 
yksi
Ap, mulla sama ongelma, kohtalontovereita ollaan. Kroppani on hyvännäköinen, mutta kasvot ei. Ihan tavallinen pyöreäposkinen naama, jossa on vielä finnejäkin yleensä. :( Laittautumalla minäkin saan itsestäni nätin, kauniin ja seksikkäänkin, mutta ilman meikkiä: ruma, suoraan sanoen.

Ihme, että itsekin olen löytänyt oikeasti komean miehen. Huoh.
 
hh
Alkuperäinen kirjoittaja ma:
mulla on kauniit kasvot ja vartalokin ok, mutta olen sisimmässäni niin ruma, että oikeen oksettaa!!! olen narsisti äidin hampaissa vieläkin, isäni oli alkoholisti ja voi jumalauta että mä oon kasvanu kieroon ja olen ruma isolla ärrällä!!!
jos sinulla on kultainen sydän, olet mielestäni yksi kauniimmista maanpäällä!
mä varmaan tunnen sut...tai sitten sun kaltaisias on paljon!
 
yksi
Ja lisäyksenä vielä, mun on vaikea uskoa, että kapeakasvoinen voisi olla ruma. Ei ole koskaan tullut vastaan. Kapeat kasvot on aina kauniita, ja erityisesti "kyömynenät" mielestäni seksikkäitä ja arvokkaan näköisiä. :)
 

Yhteistyössä