Miks mä en ole ennen tajunnut ostaa tämmösiä rintsikoita?!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kannattaa ostaa liiviliikkeestä tai muuten asiantuntevan myyjän opastamana kunnolliset rintaliivit. Minullakin koko on pitkään ollut väärä (kuppikoko liian pieni).
 
"aloittaja"
Ostin minä joskus oikein liiviliikkeestäkin rintsikat - ei vaan olleet hyvät. Mulla on 'pullonkaula-hartiat'.
Tässä mun liivejäni (pieni osa)



Kaikki vaan Uffin keräykseen ;)
 
"aloittaja"
Jos mittaa rintojen alta mitan ja sitten pitäis mitata rintojen päältä :O
Ne nyt ovat valahtaneet vyötärölle (siis vyötärömitta?)

Vaikeaa vanhalla naisella.
 
"eee"
Normirintsikoitakin on saatavana tuollaisella painijaselällä, niin etteivät olkaimet valahda luiskahartiaisiltakaan alas. Lisäksi vanhoihinkin rintsikoihin voi laittaa sellaisen lisäosan tuonne selkään, joka pitää olkaimet takaa yhdessä.

Ja ne olkaimet kannattaa myös laittaa tarpeeksi kireälle.
 
[QUOTE="aloittaja";27983894]Jos mittaa rintojen alta mitan ja sitten pitäis mitata rintojen päältä :O
Ne nyt ovat valahtaneet vyötärölle (siis vyötärömitta?)

Vaikeaa vanhalla naisella.[/QUOTE]

Ympärysmitta rintojen alta, sitten liiviliikkeen myyjä kattoo mun surullisia riippiksiä ja arvioi mikä kuppi ois sopiva. Osunut yleensä aika lähelle, sitten vain sovittaa kokoa isommat tai kokoa pienemmät jos ei heti kopsahda :)
 
[QUOTE="aloittaja";27983894]Jos mittaa rintojen alta mitan ja sitten pitäis mitata rintojen päältä :O
Ne nyt ovat valahtaneet vyötärölle (siis vyötärömitta?)

Vaikeaa vanhalla naisella.[/QUOTE]

Mittaa liivit päällä rinnan päältä. Mullakin tulis ilman liivejä vyötärön mitta. :D
 
Lilith Le Nuit
[QUOTE="vieras";27987457]Paitsi tuollaiset toppimaiset, missä ei ole mitään avausmekanismeja on kyllä tosi toivottomat pukea päälle isorintaiselle :LOL:[/QUOTE]

Joo no ei tuo malli. :D
 
"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Tyylitön;27987595:
Älä nyt vielä heitä vanhoja pois. Tai toki riippuu sun juhlavaatteista, mutta kaikkiin ei urheilutoppi sovi!
Ei mulla ole juhlia, tai jos tulee niin en mene. Vihaan kaikkia kissanristiäisiä. Häihinkään ei enää kutsuta ilman, että kutsu sisältää tilinumeron.
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";27987626]Ei mulla ole juhlia, tai jos tulee niin en mene. Vihaan kaikkia kissanristiäisiä. Häihinkään ei enää kutsuta ilman, että kutsu sisältää tilinumeron.[/QUOTE]

Jos sun ongelma on se, että henkselit ei pysy olkapäillä, niin osta sellaiset silikoniset pidikkeet, johon saa sen henkselin keskelle halkioon ja se silikoninen läpyskä pysyy sitten ihossa kiinni ja pitää sen henkselin ylhäällä.
 
"vieras"
Munkin mielestä urheiluliivit on parhaimmat päällä. Valitettavasti kaikkien vaatteiden kanssa ne eivät sovi ja on pakko käyttää tavallisia liivejä tai sitten olla pitämättä niitä vaatteita joiden kanssa ei käy urheiluliivit.

Mun liivit ovat sopivan kokoisia, silti urheilurintsikat vaan ovat sata kertaa mukavammat päällä.
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";27987712]Jos sun ongelma on se, että henkselit ei pysy olkapäillä, niin osta sellaiset silikoniset pidikkeet, johon saa sen henkselin keskelle halkioon ja se silikoninen läpyskä pysyy sitten ihossa kiinni ja pitää sen henkselin ylhäällä.[/QUOTE]
Pitää vissiin hommata. Näillä on menty tähän saakka :D
 

Yhteistyössä