Miks mä siedän tätä vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja voi jessus!:
Eikö sitä kissaa saisi vaikka eläinsuojeluyhdistyksen avulla toiseen kotiin, jos et kerran osaa lähteä? Säälittää eläinparka.

Niin justiin?? Ja mies saa sairaan tahtonsa läpi?? Ei tuollaisella avioliitolla voi olla muutenkaan tulevaisuutta, joten mies pihalle!

Miten kukaan voi olla noi jeesustelulla kissasta! antasis mielummin lasten kasvaa ilman isää kun laittais kissan kiertoon/montuun. ei jeesun teilla kissa/koitayli-ihmisillä menee niin kaukaa ja korkeelta että toivoisin lakia missa määrättäis ihmisiä ottamaan lain puitteet enne kissoja/koiria. Henk.koht. nähty perhe jossa rouvalla joku eläin fanaattisuus ja lapsi huostaanotettu. Tosin meni koitat, kissat ja muut huostaan mutta mulle on jäänny roi asenne mieleen,

Alkuperäinen kirjoittaja Mia:
Minusta miehesi kuulostaa henkisesti pahasti sairaalta! Toivottavasti valitset kissan, koska tuo kuulostaa minusta siltä, etten uskaltaisi olla tuollaisen miehen kanssa edes samassa huushollissa.

Niin, jos kissa lähtee niin kenestä alkaa seuraavaksi noin puhua...

Alkuperäinen kirjoittaja kiesus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:
Pystyisittekö keskustelemaan asiasta asiallisesti? Voisit sanoa miehellesi että ei kuulosta terveeltä hänen tappamis-puheensa, ja että pitääkö sun nyt olla huolissaan jostain. Mutta edelleen, jos mun mieheni olisi noin kovasti jotain vastaan niin varmaan yrittäisin päästä kompromissiin. Ja valitsisin avioliiton ensin.

Ollaan puhuttu. Mies sanoo, että hänellä ei vaan hermot kestä kissaa. Vaikkei se olis tehnytkään mitään, kunhan maukaisee. Ja sehän riittää ja on jo jahtaamassa kissaa ja tekee uhkaavia eleitä sitä kohti.
Ja tosta pahoinpitelystä, voisin sanoa, että on pahoinpidellyt, potkaissut ja on varmasti osunut kissaan, vaikkei sitä myönnä.
Kissa pelkää miestä aivan kauheasti, ei halua olla samassa huoneessa lainkaan, vaan pakenee heti jos mies tulee lähelle. Kertoisko jotain?

Voi helevetin helevetti!!!! Mikä äijä!!!!!!!!!!!!!! Ota kuule lapset kainaloon ja häivy kissan kanssa muualle!! Aivan pimee dorka!!!

Peesi!

Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Ja taas mennään. Mies on päättänyt, että kissa ei saa käydä ollenkaan yläkerrassa vaan sen pitäisi asua hiljaa ja ääntelemättä alakerrassa, jossa on sauna ja varastotilaa. Mutta ei ihmisiä.

Ja koska kissa pelkää miestä, miehen mennessä alas pyrkii kissa yläkertaan pakoon. Kissa äsken sitten livahti ylös miehen ollessa alhaalla ja kuulemma "repii päästä kissan takaisin" kuului kommentti kun lähti kissan perässä ylös.
Ja taas on ilta pilalla.

Miksei tää aika kulu nopeammin?

Siis tähän on pakko kommentoida. Meidän ihana rakas kissarouvamme on tullut kodista, jossa asui nuoruutensa lukittuna saunaan. Mistä lie syystä, varmaan samanlainen sekopää ollut sielläkin kissaa uhkailemassa. Normaalielämään päästyään pelkäsi kaikkea puolisen vuotta ja siitä pikku hiljaa toipui. Mieti vähän kissankin traumoja...

Näin teen. Kyllä mä rahat jostain saan kaivettua ja selitän vuokranantajalle asian niin, ettei meidän yhteiselosta vaan tule enää mitään, niin kai tästä selvitään.

Ihanaa ap, virtuaalihalaan sua nyt! Kissaihmisenä nää jutut koskettaa aina erityisen paljon ja sinusta huomaa, että välität kissastasi ja aiot saada asiat sujumaan.

Sen vielä sanon, että Kaikki Järjestyy Aina. Ihan oikeasti. Raha on vain rahaa.

Kerron vielä yhden jutun - en syyttävästi enkä saarnaavasti, vaan ennemminkin sellaisena, joka pysäytti minut. Mä oon paljon alani puolesta jutellut elämänsä ehtoopuolella olevien ihmisten kanssa. Eräs mummeli minulle kertoi tappaneensa käärmeen ollessaan nuori ja katuvansa sitä jatkuvasti. Siis vielä yli kahdeksankymppisenä! Nää on sellaisia juttuja, joita vanhana miettii, elämän valintoja.

Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Miten kukaan voi olla noi jeesustelulla kissasta! antasis mielummin lasten kasvaa ilman isää kun laittais kissan kiertoon/montuun. ei jeesun teilla kissa/koitayli-ihmisillä menee niin kaukaa ja korkeelta että toivoisin lakia missa määrättäis ihmisiä ottamaan lain puitteet enne kissoja/koiria. Henk.koht. nähty perhe jossa rouvalla joku eläin fanaattisuus ja lapsi huostaanotettu. Tosin meni koitat, kissat ja muut huostaan mutta mulle on jäänny roi asenne mieleen,

No eipä tuo muutenkaan mikään superisä lapsilleen ole. Että ei tässä nyt suurta menetystä tule sen suhteen. Äitikin jaksaa hoitaa lapsia paremmin kun on oma mielenterveys kunnossa, eikä tarvitse pelätä karvaisten perheenjäsenten puolesta.

Oletko ihan pimeä??? Ihminen joka käyttäytyy noin kuin ap:n mies, ei voi olla kovin vakaa/ luotettava/ turvallinen muutenkaan! Get the point, ääliö!

Tuskin lapset tuollaista isää kaipaisi joka uhkailee lemmikkiä tappamisella!!! Ei kuulosta kovin kivalta isiltä!!!

No eipä tuo muutenkaan mikään superisä lapsilleen ole. Että ei tässä nyt suurta menetystä tule sen suhteen. Äitikin jaksaa hoitaa lapsia paremmin kun on oma mielenterveys kunnossa, eikä tarvitse pelätä karvaisten perheenjäsenten puolesta.

voi jeesus lähe menee jo! jos sun mieln terveys on kiinni kissoista niin oisko nyt kuitenkin parempi jos lapset pis isällään? sillä olis voi prioriteetit kunnossa,,jos sulle noi karvaset menee noin överiks, niin herran haltuun ja toivotaan että lapset kohtaa joskus jonkun joka opettaa jotain ihmisten välisitä tarpeista, ei esim. että iskä lens pihalle kun inhoo kissoja,,kääk

voi jeesus lähe menee jo! jos sun mieln terveys on kiinni kissoista niin oisko nyt kuitenkin parempi jos lapset pis isällään? sillä olis voi prioriteetit kunnossa,,jos sulle noi karvaset menee noin överiks, niin herran haltuun ja toivotaan että lapset kohtaa joskus jonkun joka opettaa jotain ihmisten välisitä tarpeista, ei esim. että iskä lens pihalle kun inhoo kissoja,,kääk

Vittu SÄ olet hullu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Oletko ihan pimeä??? Ihminen joka käyttäytyy noin kuin ap:n mies, ei voi olla kovin vakaa/ luotettava/ turvallinen muutenkaan! Get the point, ääliö!

Siis nimen omaa GET THE POINT ihmisr kun menee noi mirrit ja turret lasten edelle, sitähän toi on . Jos perheen arvostus on tasolla meiän misse on ihmisen arvonen niin hyvää päivää! isä on ihan oikeessa, jos halutaa pitää perhe pariskunnassa jossa joku ei pidä kissoista/koirista ja elukat menee edelle niin voi jeesus teitä ihmisiä, onneks kaikki ei oo tollasii,,

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis nimen omaa GET THE POINT ihmisr kun menee noi mirrit ja turret lasten edelle, sitähän toi on . Jos perheen arvostus on tasolla meiän misse on ihmisen arvonen niin hyvää päivää! isä on ihan oikeessa, jos halutaa pitää perhe pariskunnassa jossa joku ei pidä kissoista/koirista ja elukat menee edelle niin voi jeesus teitä ihmisiä, onneks kaikki ei oo tollasii,,

Siis mä voin kertoa omasta kokemuksestani että sun mies on tosi kipeä. Meillä oli ihan samanlaista menoa (siis kaiken vihan purkaminen eläimeen kun eläin teki "virheen"), kunnes lähdin nostelemaan. Tuo ei TODELLAKAAN ole tervettä! Meillä tilanne eteni niin pahaksi että lopulta multa tuli veret nenästä ennenkuin keräsin lemmikkini ja lähdin :/

Millainen eläin on koita?

Anteeksi ap tämä ot,mutta pakko vastata tuohon yhteen kommenttiin!

"Vaikka en kissoista erityisesti pidä, niin säälin teidän kissoja. Eikö niitä voisi vaan armollisesti lopettaa kärsimästä? Maailmassa on miljoonia kissoja ja parhaiten ne pelastaa armollisella lopetuspiikillä."

Minusta olisi kauheaa ajatella,että ainoa asia,mitä ne elämästä tietää,on kärsimys.Eihän mielenterveyspotilaitakkaan lopeteta kärsimästä,vaan meille annettaan apua ja jonain päivänä mekin pystymme elämään normaalia elämää.Mielenterveysongelmista paranemisessa mennee vaan aikansa ja koko ajan nuillakin kissoilla helpompi ja parempi olla!Miksi lopettaa,kun voi tarjota hyvän ja täysipainoisen loppuelämän?Eikö kaltoin kohdellulla eläimellä ole oikeutta elämään?Kyse on kummiskin nuorista kissoista ja kaikki kissat on parantunu hyvää tahtia!Mitkä kissat meillä sitte pitäisi mielestäsi lopettaa?Ainoastaan 3 kissoista on sellaisia,ettievät vieläkkään ihmissiin luota,mutta koko ajan kummiskin on asia parantunut!Toisten kissojen kanssa sitten leikkivät ja toimivat ihan normaalisti...En vaan ymmärrä,että miksi pitäisi?

"Siis tähän on pakko kommentoida. Meidän ihana rakas kissarouvamme on tullut kodista, jossa asui nuoruutensa lukittuna saunaan. Mistä lie syystä, varmaan samanlainen sekopää ollut sielläkin kissaa uhkailemassa. Normaalielämään päästyään pelkäsi kaikkea puolisen vuotta ja siitä pikku hiljaa toipui. Mieti vähän kissankin traumoja..."

Juuri näin...kyllä se kissakin toipuu,kun antaa aikaa ja rakkautta!

Kuulostaa jonkun verran tutulta. Seukkaisin vähän aikaa tyypin kans joka ei oikein voinut sietää koiria. Kyseli että olisinko valmis luopumaan koirista hänen vuokseen koska eläinhän on vain eläin. Paskat, en kai mä koiraa jätä monen vuoden jälkeen jos vaan ei satu herraa miellyttämään.

Yhteistyössä