Miks mä en kestä sitä,jos mies ilman mua seurassa, jossa muita naisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vaikka mulla on hyvä itsetunto, uskon itseeni, enkä pelkää et mies pettäisi tms.

Mikä tähän voi olla syynä?!

Mies on pettänyt alkuaikoina, liekö siitä johtuisi... Tosin en (edes alitajuisesti) oleta enää, että hän toistaisi virheensä. Tiedän et oon sille tärkeintä ja rakkainta maailmassa. Tiedän, vaikkei näin kai sais ääneen sanoa, olevani hyvännäköinen ja haluttu muidenkin silmiin. Tiedän, että meillä on hyvä suhde mieheni kanssa.

Silti mua alkaa suunnattomasti vi*uttaa jos mies sattuu olemaan ilman minua jossain sellaisessa seurassa, jossa on naisia, vaikka ne olis tuttuja, kavereitakin!

Helpottavaa kuulla, etten ole ainoa jolla tällaista käsittämätöntä ärsytystä tuollaisesta asiasta.
Saatan saada aivan hirveän raivokohtauksen (ja ihan tyhjästä!) jos mies ollut tuollai jossain, et ollu naisia kans.Tai sit mökötän, kuitenkin reagoin negatiivisesti. :(

Alkuperäinen kirjoittaja tissipapu:
Niin no, sulla ei sitten ole hyvä itsetunto.

Mä en ylipäätään ymmärrä, et minkä takia se itsetunto pitää vetää aina mukaan joka asiaan. Että kaikki, siis ihan kaikki, ois muka siitä kiinni. Sillä itse tiedän tasan tarkkaan, että tässä ei nyt ole siitä kyse.

ymmärrän sua :hug: naiset osaa olla kyllä niin kettuja toisilleen. Ja mä en kyllä ainakaan luota yhteenkään naiseen joka jaksais hengailla mun miehen kanssa usein. Ootko sanonut miehelle ettet pidä siitä että se hengailee muiden naisten kanssa?

no tämä nyt kaikille maailman keittiöpsykologeille äärimmäisen helppo kyssä. Vastaus: koska olet epävarma suhteestanne. Jos mies on edes joskus pettänyt, se jättää jälkensä.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
No sulla on sitten vaikeuksia päästää miestäsi töihinkin? Vai munkkiluostarissako tai rajavartijalaitoksella se on töissä?

Ei ole, siis vaikeuksia päästää miestä töihin. Ei todellakaan. :D
Siis vaikka sielläkin on naisia, ja niitä naisiahan se näkee joka päivä minne tahansa menikään. Ja siinä nyt ei ole mitään, en mä sitä kotiin kahlitse. :D Mutta jos menee käymään vaikka jossain kaverinsa luona ilman mua, ja siellä on naisia, niin se alkaa tympästä. :/ :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikka mulla on hyvä itsetunto, uskon itseeni, enkä pelkää et mies pettäisi tms.

Mikä tähän voi olla syynä?!

Mies on pettänyt alkuaikoina, liekö siitä johtuisi... Tosin en (edes alitajuisesti) oleta enää, että hän toistaisi virheensä. Tiedän et oon sille tärkeintä ja rakkainta maailmassa. Tiedän, vaikkei näin kai sais ääneen sanoa, olevani hyvännäköinen ja haluttu muidenkin silmiin. Tiedän, että meillä on hyvä suhde mieheni kanssa.

Silti mua alkaa suunnattomasti vi*uttaa jos mies sattuu olemaan ilman minua jossain sellaisessa seurassa, jossa on naisia, vaikka ne olis tuttuja, kavereitakin!

Sama vika rahikaisella(= tässä tapauksessa Syysilta) :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
ymmärrän sua :hug: naiset osaa olla kyllä niin kettuja toisilleen. Ja mä en kyllä ainakaan luota yhteenkään naiseen joka jaksais hengailla mun miehen kanssa usein. Ootko sanonut miehelle ettet pidä siitä että se hengailee muiden naisten kanssa?

Olen sanonut, ja kunnioittaa kyllä mun sanomisia. Ei siis tieten tahtoen änkeydykään minnekään ilman mua, siis varsinki jos tietää et siel ois muita naisia. Mut joskus niitä vain on, vaikkei sitä tiedäkään etukäteen, siis että menee kaverinsa luo, jonne kohta tuleekin naispuolisia vieraita. Noin esimerkiksi.

Ja kun joku kysyi, niin kyllä, on todellakin vaikeaa elää tällaisen asian kanssa. Tai ei muuten, mutta tää ketutus jälkeenpäin.

Itse olen pohtinut sitä, että ahdistaako mua se, että jotkut naiset olettavat mahdollisesti, että jos mieheni on ystävällinen, nii se tarkoittaa et se on kiinnostunut niistä. Ja sitten ne puhuvat näin pitkin poikin. Nimittäin tällaisestakin kokemusta, mun yks kaveri oletti aivan varmuudella, et mun mies on kiinnostunut siitä, kun se oli TIETYSTI sille mukava, kun tää kaveri vieraili meillä kerran. :/

vitsi mua taas ärsyttää tollaset naiset. oltiin miehen kanssa baarissa ja mies törmäsi vanhaan koulukaveriinsa, jäimme siihen heidän kanssaan jutteleemaan ja luonnolisesti mieheni esitteli minut kaverilleen ja kaveri yritti esitellä mua omalle naiselleen niin tää nainen katsoi mua nenänvartta pitkin ja tuhahteli jotain ja repi miestään pois juttelemasta meille. ja selvästi tähän poistumiseen syynä oli minä! helvetti sentään ettekö mustikset naiset tajua että meillä muilla naisilla ei ole mitään mielenkiintoa iskeä tai lirkutella teidän kaljamaha äijille varsinkin jos meillä jo oma seuralainenkin on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse olen pohtinut sitä, että ahdistaako mua se, että jotkut naiset olettavat mahdollisesti, että jos mieheni on ystävällinen, nii se tarkoittaa et se on kiinnostunut niistä. Ja sitten ne puhuvat näin pitkin poikin. Nimittäin tällaisestakin kokemusta, mun yks kaveri oletti aivan varmuudella, et mun mies on kiinnostunut siitä, kun se oli TIETYSTI sille mukava, kun tää kaveri vieraili meillä kerran. :/

Onkohan tää AINOASTAAN mukavien ja ystävällisten miesten puolisoiden ongelma?? :D Kyllä mua ainakin tympii joskus se kun naiset käsittävät niin väärin ja luulevat niin herkästi kaikkee.
Oisko sulla mahdollista mennä mukaan. Vaikka jälkikäteen soitat miehelles että mä tuunkin sun kans? Mites sillee? Sitten saatte olla rauhassa, toivon mukaan :D

Joko sä luotat sun mieheen ja siihen ettei se petä, koska olet sille rakkain ja arvokkain maailmassa, tai sitten elät epävarmuudessa ja ahdistuksessa, koska et luota. Valinta on sinun ja miehesi ei voi sinua vakuuttaa varmaankaan mitenkään ettei aio pettää. epäluottamus nakertaa suhdetta ja voi tuhota sen hyvän, mitä teillä nyt on. Jos pystyt, mene rohkeasti elämässä eteenpäin ja luota mieheesi ja siihen, että teidän hyvä liitto kestää. Et menetä siinä mitään.