Miks kaikki housut tehdään pitkäkoipisille ihmisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis mistä 160cm pitkä pätkä löytää housuja, jotka on sopivia lyhyentämättä?
Siis jos ajattelee jotain nettikauppaa, josta vois tilata.

Mie löysin vaan sellaisia, että lahkeilla on pituutta ihan liikaa... vai pitääkö tässä alkaa tilaamaan pitkänhuiskeiden mallistosta capreja, jotta saa itselleen pitkät housut :whistle:

Ei yhtään huvittais alkaa juoksemaan kaupungillakaan ympäri kauppoja, kun ei yhtään tiedä, mistä niitä vois löytää... ja siis muutenhan mie en oo ronkeli, mie haluan vaan sellaisia tavallisia perushousuja tai farkkuja, ilman mitään koristuksia, rypytyksiä, kimalluksia, niittejä jne. - mutta kun sellaisiakaan ei osunut silmiin, ei edes noissa mulle liian pitkissä vaihtoehdoissa - kaikissa oli jotain mun mielestä "omituista" :/

Siis kysymys kuuluu onko mahdotonta löytää normaalit perushousut lyhyelle paatintapille?

Miks kaikki housut tehdään paksujalkaisille? :snotty: Kaikki housut jotka on vyötäröstä hyvät lepattaa reisistä ja pohkeista kuin paraskin purjevene :snotty: Ja vikahan ei voi olla siinä että mä olisin vatsakas :D :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Lohduttavaa sinänsä, etten ole asian kanssa yksin... eli kun meitä on muitakin, niin luulis, että joku tekisi / ottaisi myyntiin myös lyhykäisemmänpuoleisille niitä housuja.
Kun kaikki ei oo niitä pitkäsäärisiä kuitenkaan.

no onlyn ja vero modan farkuissa on lahkeenpituutena myös 32.. se on jo aika lyhyt. Ja varmasti löytyy ainakin vero modan mallistosta ihan perusfarkkujakin.

Joo, muakin ärsyttää. Oon 159 cm ja 59 kg ja käytän farkkuja 30-31/30. Niitä ei vaan oikeestaan koskaan löydy. Aina jos pituus on mulle sopiva 30, niin vyötärö on joku 27. Ja sitten jos vyötärö on 30, niin pituus on 34.

Eikä sitten kommentteja noista mun mitoista, kaikki ei voi olla malleja ;).

Alkuperäinen kirjoittaja p:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Lohduttavaa sinänsä, etten ole asian kanssa yksin... eli kun meitä on muitakin, niin luulis, että joku tekisi / ottaisi myyntiin myös lyhykäisemmänpuoleisille niitä housuja.
Kun kaikki ei oo niitä pitkäsäärisiä kuitenkaan.

no onlyn ja vero modan farkuissa on lahkeenpituutena myös 32.. se on jo aika lyhyt. Ja varmasti löytyy ainakin vero modan mallistosta ihan perusfarkkujakin.

32 on kyllä liian pitkä ainakin 159 cm:lle ja luulisin että 160 cm:llekin, vaikka saattaakin tuntua pitkästä ihmisestä lyhyeltä..

Mä ostan muuten aina Espritin farkkuja, kun niissä löytyy noita lyhyitäkin pituuksia (lyhyyksiä ;) )

En tiedä olisko täällä niiden nettikaupassa, mä ostan siis aina kaupasta (esim. Aleksi13). http://www.esprit-online.com/?camp=FI_IC_GG_SB_40_001

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja p:

32 on kyllä liian pitkä ainakin 159 cm:lle ja luulisin että 160 cm:llekin, vaikka saattaakin tuntua pitkästä ihmisestä lyhyeltä..

Joo, tuo 32 lahkeenpituutena on pitkä mulle myös. On tää vaan hankalaa - lastenosastolla ois kyllä muuten sopivanpituisia housuja... mutta ne ei sovi välttämättä vyötäröltä... enkä mie muutenkaan piittaa mistään ruusu/kukkakuviobrosyyristä tai barbie-tekstistä ;) :D

Sorppa, niitä housuja ei tehdä pitkäkoipisille vaan 168cm pituiselle "standardityypille". Ja ajattele positiivisesti, että sä sentään pystyt saamaan niistä lyhentämällä oikean kokoiset. Lyhyitä ei taio pitkäksi millään.

Osta YourFacen Short-housuja. Mä ostan ExtraLong-housuja ;) 32" on muuten jo ihan normaali tai jopa hivenen pidempi pituus farkussa, ei todellakaan mikään lyhyt. Luulisi että 28" olisi lyhyt.

Alkuperäinen kirjoittaja nim 175cm:
No, helpompi niitä on lyhentää ku pitentää...

aewan, juuri mietin että pitäis ostaa uusia housuja mutta eipä tarvii henkkamaukalta ainakaan tilata, siellä kun lahkeen sisäpituus on aina sen 81-82cm koossa 38/40
mie tarttisin koon 36 ja lahkeen sisäpituus 84/85cm :headwall: :headwall:
muutenkin on hirmu vaikeeta löytää mitään sopivan kokoista kun on noi kädet ja jalat liian pitkät |O paidoissa siis vielä isompi ongelma :D

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja nim 175cm:
No, helpompi niitä on lyhentää ku pitentää...

aewan, juuri mietin että pitäis ostaa uusia housuja mutta eipä tarvii henkkamaukalta ainakaan tilata, siellä kun lahkeen sisäpituus on aina sen 81-82cm koossa 38/40
mie tarttisin koon 36 ja lahkeen sisäpituus 84/85cm :headwall: :headwall:
muutenkin on hirmu vaikeeta löytää mitään sopivan kokoista kun on noi kädet ja jalat liian pitkät |O paidoissa siis vielä isompi ongelma :D

Suosittelen lämpimästi Your Facen housuja, siellä on tosiaan pitkille ja vieläkin pidemmille noiden tumppien lisäksi. HArvemmin vaan alehyllystä löytyy näitä malleja, mutta onhan se mahdollista.

Jaa minusta tuntuu et päinvastoin, kaikki housut tehdään persjalkaisille paksukaisille ja pitkä hoikka saa etsimällä etsiä sopivia housuja :D jos on pituus sopiva niin vyötäröltä menis kolme meikäläistä ja jos persus istuu niin puntit on polvien kohdalla :laugh:

Yhteistyössä