Miks kaikki hoikat ja mm. posliinit kokee, että ne olis kauniimpia ja haluttavampi kuin muut?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Esim. pulleampi, muodokkaampi BMI25-30 ja vielä jos ei sheivaa itseään on hoikkien mielestä kaikkien mittarien mukaan vähemmän kaunis nainen ja sellaista ei monikaan oikeasti haluaisi ja seksikkäänä pitäisi.

Mistä tällainen ajatusmaailma, että enemmän teinipojalta näyttävä vauvapilluinen olisi kaunis ja miesten mieleen?
 
"Vieras"
On kyllä todettu, että lievä tukevuus on terveellisempää kuin _laihuus_. En muista rajoja, mutta ei joku BMI18-21 on ruman hoikkaa.

Öö, no eikö se ole ihan sama mitä ne hoikat ajattelee? Hyvähän se on, jos ihminen on keksinyt itselleen jonkun syyn katsoa mitä suuhunsa pistää, koska onhan normaalipaino kuitekin terveydellisesti parempi.
 
[QUOTE="Vieras";27531857]On kyllä todettu, että lievä tukevuus on terveellisempää kuin _laihuus_. En muista rajoja, mutta ei joku BMI18-21 on ruman hoikkaa.[/QUOTE]

18-21 on hoikka, 22-24 normaali ja 25-30 jo läski. Käsittääkseni. 22-24 on siis se suositeltava alue, sen yli niin kannattaa tiputtaa ja sen ali niin nostaa.
 
"vieras"
Olen ollut kateellinen vähän pullealle, tosi kauniille naiselle. En teidä oliko karvoja vai ei, mutta oli älyttömän seksikäs oli.

Mutta kyllä mä omasta mielestäni olen seksikkäämpi hoikkana kuin pulleana. Se, minkä kokoisena itse tuntee olevansa seksikkäimmillään, näyttää ulospäin myös seksikkäimmältä. Seksikkyys tulee myös sisältäpäin. En olisi tyytyväinen jos olisin pullea.

Ehkä se käsitys tulee siitä, kun kuulee miesten huutelevan vähän isompia naisia sotanorsuiksi ja mullekin on entinen poikaystäväni sanonut teininä (17v), että tästä vyötäröltä saa kiinni, pitäs laihduttaa. Painoin silloin 47kg. Mulla oli myös karvoja vähän häpykummulla ja mies sanoi, että voisin ajaa nekin pois. Mies oli idiootti ja playeri, mutta siitä kai se on mun päähäni se jäänyt.
 
[QUOTE="Vieras";27531713]Esim. pulleampi, muodokkaampi BMI25-30 ja vielä jos ei sheivaa itseään on hoikkien mielestä kaikkien mittarien mukaan vähemmän kaunis nainen ja sellaista ei monikaan oikeasti haluaisi ja seksikkäänä pitäisi.

Mistä tällainen ajatusmaailma, että enemmän teinipojalta näyttävä vauvapilluinen olisi kaunis ja miesten mieleen?[/QUOTE]

Mitä väliä muille sillä, mitä joku ulkonäöstään ajattelee?
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
[QUOTE="Vieras";27531857]On kyllä todettu, että lievä tukevuus on terveellisempää kuin _laihuus_. En muista rajoja, mutta ei joku BMI18-21 on ruman hoikkaa.[/QUOTE]

Lievä ylipaino on terveellisempää kuin lievä alipaino, eli toisinsanoen bmi 25 on terveellisempää kuin bmi 17.

Bmi 18-21 on normaali.
 
Kulkeeko ne posliinit sitten pillu paljaana nähdäkseen, ovatko haluttavampia kuin muut, vai mistä kuvittelet, että "posliinit kokee, että ne olis kauniimpia ja haluttavampi kuin muut?" Mistä tiedät? Oletko kysynyt? Oletko itse posliini ja koet noin? Henkilökohtaisesti voin sanoa, että epäeroottisin pimpsa, jonka olen 'testannut', oli posliini. Epäeroottisen siitä teki se, että jostain syystä tällä muutoin normaalivartaloisella naisella oli melko paljon ihraa juurikin tässä pois ajellun karvoituksen alueella. V-alue näytti paisuneelta kuin pullataikina. Ei kovin haluttava. En osaa sanoa mitä toiset ihmiset kokevat olevansa, mutta olisin kyllä kiinnostunut tietämään, miten sinä tiedät, mitä toiset kokevat olevansa?
 
"Vieras"
Eipä sun logiikkasi kauhea vakuuttava ole. :D Jos 17 on epäterveellisempi kuin 25 niin MIKSI alue 18-21 on parhain? Eiköhän se ole 23-25 joka on tervein.

Tunnen moni BMI noin 30 naisia jotka loksauttavat leuat miehiltä lattiaan seksikkyydeltä siinä missä ripakintut ja "normaalit" hiihtelevät pitkin seiniä kun kukaan ei huomioi.

Lievä ylipaino on terveellisempää kuin lievä alipaino, eli toisinsanoen bmi 25 on terveellisempää kuin bmi 17.

Bmi 18-21 on normaali.
 
[QUOTE="voi elämä";27532121]Miks kaikki karvaiset ja ylipainoiset kuvittelee, että kaikki hoikat ja mm. posliinit luulee olevansa kauniimpia ja haluttavampi kuin muut...?[/QUOTE]

Sitä mäkin ihmettelen. Tiedän, että on niitä hoikkia kauniita naisia, jotka oikeasti tietävät olevansa haluttuja miesten keskuudessa ja ihan syystäkin, koska he ovat niitä, jotka saavat valita parhaat päältä. Mutta suurin osa hoikista ja varmaan posliineistakin on ihan tavallisia naisia tavallisine itsetunto-ongelmineen ja saavat kilpailla ihan samoin miesten huomiosta, kuten pullukammatkin naiset.
 
hyi jo valmiiksi
Vain läskitkö sitten ovat naisen näköisiä, hoikat ovat ylpeitä teinipoikia.
hohhoijaa. Olen aina ollut hyvin asiallinen, eikä liikalihavuus edes ole minusta rumaa. Mutta tarpeeksi kun kuulee tälläistä paskaa, niin kohta minä liityn siihen joukkoon joka huutelee että läski on rumaa ja hyi vittu.

Ihan vaan koska samalla mitalla. Ei hoikkiakaan saa haukkua.
 
Taas jäin miettimään tuoko se ylipaino oikeasti naisellisuutta ja siis sellaisia muotoja vai voiko olla jopa toisinpäin? En siis puhu mistään selkeästä alipainosta vaan esim siitä että jos normaalipainon alavaiheilla naisella on rinnat, vyötärö ja pyöreä takapuoli. Sitten siihen joku 10-15kg läskiä päälle ja ollaan juuri ja juuri menty lievän ylipainon puolelle.

Tuovatko ne makkarat siihen naiseen oikeasti muotoja vai käykö pikemminkin niin että ne luonnolliset muodot katoavat?

(Ok, jotkut ovat "luonnostaan" paremman näköisiä vähän pyöreämpinä mutta se ei koske kaikkia)
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="voi elämä";27532121]Miks kaikki karvaiset ja ylipainoiset kuvittelee, että kaikki hoikat ja mm. posliinit luulee olevansa kauniimpia ja haluttavampi kuin muut...?[/QUOTE]

Miksi jotkut normaalipainooset luulee, että ylipainoonen nainen ei voi ikinä löytää ittelleen puolisoa?

Ylipainoosetkin osaa kyllä poistaa karvojaan ja taas jotkut normaalipainooset ei niitä poista. Karvojen poistaminen ei tarkoota sitä, että ajelee alapään posliiniksi. Ja mitä hittoa sitä edes mitää miettiä toisten karvootuksia koska eihän se muille kuulu.

Hoikka ja kaunis ei oo sama asia eikä ylipainoonen ja ruma oo sama asia vaan voi olla toisinki päin. Ja tarkootan tällä ny kasvoja.
 
Taas jäin miettimään tuoko se ylipaino oikeasti naisellisuutta ja siis sellaisia muotoja vai voiko olla jopa toisinpäin? En siis puhu mistään selkeästä alipainosta vaan esim siitä että jos normaalipainon alavaiheilla naisella on rinnat, vyötärö ja pyöreä takapuoli. Sitten siihen joku 10-15kg läskiä päälle ja ollaan juuri ja juuri menty lievän ylipainon puolelle.

Tuovatko ne makkarat siihen naiseen oikeasti muotoja vai käykö pikemminkin niin että ne luonnolliset muodot katoavat?

(Ok, jotkut ovat "luonnostaan" paremman näköisiä vähän pyöreämpinä mutta se ei koske kaikkia)
Asiaan vaikuttaa todella paljo se kuinka paino kerääntyy eri puolille kroppaa. Onhan se eri asia, että paino kerääntyy joka paikkaan tasaasesti ku kertyy lähinnä esim. mahaan. Ja ku joillekki tosiaan sopii se pieni pyöreys ku taas toinen saattaa samanpituusena ja painoosena näyttää pullukkammalta.
 
"AMA"
Itsellä ainakin se kokemus johtuu siitä, että kun laihdutin muutaman kilon niin miesten päät alkoi kääntymään samalla tavalla kuin opiskeluvuosina ja papereita kysyttiin jokaisen baarin ovella, vaikka ikä on lähempänä kolmeakymppiä. Sain myös huomattavan paljon kehuja ulkonäöstäni, vaikka kyseessä oli vain 4-5 kiloa!

Ehkä se johtui osittain siitä, että uskalsin taas pukeutua hieman näyttävämmin, kun oli saanut jenkkakahvat ja kaljamahan pois tieltä.

PS. Kaikki ei liho muodokkaiksi, vaan se läski tulee pelkästään tuohon vatsan ympärille. Ja karvoitukseen en kyllä kommentoi mitään :D
 

Yhteistyössä