Miks kaikki haluaa olla nykyään niin massaa ja ottaa tatuointeja

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
varsinkin noita tribaaleja tai lasten nimiä/syntymäaikoja? Miksei ihmiset enää ole persoonallisia? Ja jos ei itse halua niin sit on muka vanhanaikainen ja suvaitsematon.
 
Heh heh
Olen aina pitänyt tatuoinneista, eikä niitä todellakaan ole kaikilla. Minä olen persoonaltani sellainen kuin olen, huolimatta siitä jos joskus jotain asiaa ihmisten keskuudessa ilmenee enemmän tai vähemmän. Persoonallisuus ei ole sitä, että väen väkisin yrittää erottua massasta ja tehdä kaiken erilailla kuin muut.
 
She-na THE STRANGER
En halua olla massaa, satun vaan tykkäämään tatskoista. Ja silloin kun ekoja kuviani otin, se ei vielä niin hirvittävän yleistä ollut, ainakaan naisilla.
 
vieras
En minä tatuointejani ole ottanut siksi että muutkin niin tekevät. Satun nyt vaan tykkäämään tatuoinneista. Seuraavana tatuion lasteni nimet, enkä tee tätäkään siksi että muut, vaan siksi, että lapseni ovat osa minua ja se saa näkyä myös kuvana ihollani
 
Moon ottanut kuvat ihan itseäni varten, en siksi että muillakin on tai että ne näkyisi kaikille.

On multa kyselty, että miksi olen ottanut sellaisiin paikkoihin mistä niitä ei muut näe, mutta miksi niitä pitäisi muiden nähdäkään? Mä otan sellasia kuvia ku haluan, tasan sinne minne haluan.
 
vierailija
Tatuoinnin ottaminen on itsensä koristamista siinä missä esim. korvanappien ottaminenkin. Molemmat tavat ovat olleet ihmiskunnassa vallalla tuhansia vuosia, ei kyse ole mistään hömpänpömppä nykytrendistä siis. Ja jos tatuoinnin haluaa ottaa niin miksi sen pitäisi olla todella persoonallinen ollakseen perusteltu? Suurin osa ajattelee tatuoinnin ottamisen varmastikin siis (loppujen lopuksi) tuosta koristautumisperspektiivistä (sekä miehet että naiset) eivätkä näin ollen haluakaan alleviivata poikkeavuuttaan muista ihmisistä erikoisilla kuvilla...
 
lll
Suurinosa tuntemistani, tai oikeastaan kaikki, tatuoinnin omistajista ovat yh-äitejä, uusperheellisiä, ikipissiksiä, entisiä tai nykyisiä päihteiden väärinkäyttäjiä, muuten vaan alaluokkaa, suomisuomisuomi -tyyppejä, jonkun (jääkiekon) fanittajia tai muuten vaan elämäänsä tyytymättömiä lampaita.

Jos joku tatuoinnin omistava ei kuulu johonkin noista ryhmistä, ilmoittautukoon. Veikkaan, ettei löydy.
 
Mä olin sitten massaa jo lähes 13 vuotta sitten kun otin ekan tatuoinnin. B) Mä en tee tai jätä tekemättä asioita sen takia, ne on muotia tai kuuluu massaan. Mä teen asioita sen mukaan mistä mä itte pidän ja aivan sama jos ei jollekin käy, ei se muille kuulu.

Yhtäkään tribaalia mulla ei ole ja tuskin tuleekaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lll:
Suurinosa tuntemistani, tai oikeastaan kaikki, tatuoinnin omistajista ovat yh-äitejä, uusperheellisiä, ikipissiksiä, entisiä tai nykyisiä päihteiden väärinkäyttäjiä, muuten vaan alaluokkaa, suomisuomisuomi -tyyppejä, jonkun (jääkiekon) fanittajia tai muuten vaan elämäänsä tyytymättömiä lampaita.

Jos joku tatuoinnin omistava ei kuulu johonkin noista ryhmistä, ilmoittautukoon. Veikkaan, ettei löydy.
:LOL: Ei se taida ihan noin mennä..Tai sit sulla on tosi omituinen tuttavapiiri.. :p

Mulla on ainakin kaikki tatuoinnit sen verran piilossa että päällepäin kukaan ei edes tiedä että mulla niitä on..Ja ei tartte tietääkkään, tää on mun ihan oma pikku juttuni.. :)
 
salla
Alkuperäinen kirjoittaja lll:
Jos joku tatuoinnin omistava ei kuulu johonkin noista ryhmistä, ilmoittautukoon. Veikkaan, ettei löydy.
katsotaanpa,
yh-äitejä
naimisissa lasteni isän kanssa

uusperheellisiä
edelleen naimisissa miehen kanssa joka on kaikkien lasteni isä ja minä olen hänen kaikkien lastensä äiti

ikipissiksiä
en omaa minkäänlaista pissistaustaa

entisiä tai nykyisiä päihteiden väärinkäyttäjiä
noup

muuten vaan alaluokkaa,
en tietääkseni

suomisuomisuomi -tyyppejä, jonkun (jääkiekon) fanittajia
noup

tai muuten vaan elämäänsä tyytymättömiä lampaita
olen täysin tyytyväinen nykyiseen elämääni, tai no palkka sais olla vähän parempi
 
Meinaatko että ihmiset ottaa tatuointeja vain näyttääkseen muille niitä? Minun tatuointini ovat ainakin useimmiten piilossa, tai sellaisessa paikassa että niitä ei vieraat näe koskaan. Henkilökohtaisia asioita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lll:
Suurinosa tuntemistani, tai oikeastaan kaikki, tatuoinnin omistajista ovat yh-äitejä, uusperheellisiä, ikipissiksiä, entisiä tai nykyisiä päihteiden väärinkäyttäjiä, muuten vaan alaluokkaa, suomisuomisuomi -tyyppejä, jonkun (jääkiekon) fanittajia tai muuten vaan elämäänsä tyytymättömiä lampaita.

Jos joku tatuoinnin omistava ei kuulu johonkin noista ryhmistä, ilmoittautukoon.
Veikkaan, ettei löydy.
:wave: (Saatan kyllä kuulua ryhmään "muuten vaan alaluokkaa", riippuu miten se määritellään.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja lll:
Suurinosa tuntemistani, tai oikeastaan kaikki, tatuoinnin omistajista ovat yh-äitejä, uusperheellisiä, ikipissiksiä, entisiä tai nykyisiä päihteiden väärinkäyttäjiä, muuten vaan alaluokkaa, suomisuomisuomi -tyyppejä, jonkun (jääkiekon) fanittajia tai muuten vaan elämäänsä tyytymättömiä lampaita.

Jos joku tatuoinnin omistava ei kuulu johonkin noista ryhmistä, ilmoittautukoon. Veikkaan, ettei löydy.
:LOL: Ei se taida ihan noin mennä..Tai sit sulla on tosi omituinen tuttavapiiri.. :p

Mulla on ainakin kaikki tatuoinnit sen verran piilossa että päällepäin kukaan ei edes tiedä että mulla niitä on..Ja ei tartte tietääkkään, tää on mun ihan oma pikku juttuni.. :)
no mie en kuulu kyllä yhteenkään noista ryhmistä... ja ekan kuvankin otin 10v sitten :xmas:
niin siis kun otin ekan kuvani en kuulunut mihinkään noista, kun otin toisen kuvani en kuulunut mihinkään noista, kun otin kolmanenn kuvani en kuulunut mihinkään noista.. sen jälkeen kyllä olin hetken yh ja nykyisin uusperheellinen :xmas:
 
erika
Alkuperäinen kirjoittaja lll:
Suurinosa tuntemistani, tai oikeastaan kaikki, tatuoinnin omistajista ovat yh-äitejä, uusperheellisiä, ikipissiksiä, entisiä tai nykyisiä päihteiden väärinkäyttäjiä, muuten vaan alaluokkaa, suomisuomisuomi -tyyppejä, jonkun (jääkiekon) fanittajia tai muuten vaan elämäänsä tyytymättömiä lampaita.

Jos joku tatuoinnin omistava ei kuulu johonkin noista ryhmistä, ilmoittautukoon. Veikkaan, ettei löydy.
Minä en kuulu kastiin!!!! :)
 
aam
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja lll:
Suurinosa tuntemistani, tai oikeastaan kaikki, tatuoinnin omistajista ovat yh-äitejä, uusperheellisiä, ikipissiksiä, entisiä tai nykyisiä päihteiden väärinkäyttäjiä, muuten vaan alaluokkaa, suomisuomisuomi -tyyppejä, jonkun (jääkiekon) fanittajia tai muuten vaan elämäänsä tyytymättömiä lampaita.

Jos joku tatuoinnin omistava ei kuulu johonkin noista ryhmistä, ilmoittautukoon. Veikkaan, ettei löydy.
:LOL: Ei se taida ihan noin mennä..Tai sit sulla on tosi omituinen tuttavapiiri.. :p

Mulla on ainakin kaikki tatuoinnit sen verran piilossa että päällepäin kukaan ei edes tiedä että mulla niitä on..Ja ei tartte tietääkkään, tää on mun ihan oma pikku juttuni.. :)
nauru on pelkoa...hih
 
Alkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:
Meinaatko että ihmiset ottaa tatuointeja vain näyttääkseen muille niitä? Minun tatuointini ovat ainakin useimmiten piilossa, tai sellaisessa paikassa että niitä ei vieraat näe koskaan. Henkilökohtaisia asioita.
Niinpä. Mä ainakin otan tatuointeja itteäni enkä muita varten. Mä tykkään tatuoinneista ja aivan sama onko sen takia massaa vai ei. Se on mun mielestä typerää ettei ota jotakin juttua sen takia koska se on muotia vaikka sitä juttua voisi halutakkin.

Mullakin on mun tatuoinnit suurimman osan ajasta piilossa.
 
aam
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä olin sitten massaa jo lähes 13 vuotta sitten kun otin ekan tatuoinnin. B) Mä en tee tai jätä tekemättä asioita sen takia, ne on muotia tai kuuluu massaan. Mä teen asioita sen mukaan mistä mä itte pidän ja aivan sama jos ei jollekin käy, ei se muille kuulu.

Yhtäkään tribaalia mulla ei ole ja tuskin tuleekaan.
just sillonhan ne oli just muotia...ysärin puolivälissä...hih
 
Alkuperäinen kirjoittaja aam:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja lll:
Suurinosa tuntemistani, tai oikeastaan kaikki, tatuoinnin omistajista ovat yh-äitejä, uusperheellisiä, ikipissiksiä, entisiä tai nykyisiä päihteiden väärinkäyttäjiä, muuten vaan alaluokkaa, suomisuomisuomi -tyyppejä, jonkun (jääkiekon) fanittajia tai muuten vaan elämäänsä tyytymättömiä lampaita.

Jos joku tatuoinnin omistava ei kuulu johonkin noista ryhmistä, ilmoittautukoon. Veikkaan, ettei löydy.
:LOL: Ei se taida ihan noin mennä..Tai sit sulla on tosi omituinen tuttavapiiri.. :p

Mulla on ainakin kaikki tatuoinnit sen verran piilossa että päällepäin kukaan ei edes tiedä että mulla niitä on..Ja ei tartte tietääkkään, tää on mun ihan oma pikku juttuni.. :)
nauru on pelkoa...hih
No sitten ei kannata enää ikinä kenenkään nauraa. Vitseillekin pitää itkeä. :'(
 

Yhteistyössä