Miks juur mun veli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justme2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Eikös isosisko vois pelästyttää kiusajille kuset housuun? meillä mies on käyttänyt tuota keinoa sellaisiin lapsiin, joiden vanhempien kanssa ei voi neuvotella.

no me puhutti9in kavern kanssa tossa äsken ja mennään huomenna koko päiväks seuraamaan tilannetta ja auta armias jos siellä tapahtuu jotain mistä en tykkää...

Alkuperäinen kirjoittaja martsukka--:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Eikös isosisko vois pelästyttää kiusajille kuset housuun? meillä mies on käyttänyt tuota keinoa sellaisiin lapsiin, joiden vanhempien kanssa ei voi neuvotella.

no me puhutti9in kavern kanssa tossa äsken ja mennään huomenna koko päiväks seuraamaan tilannetta ja auta armias jos siellä tapahtuu jotain mistä en tykkää...

Videokamera mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja martsukka--:
Alkuperäinen kirjoittaja Vihanen:
Mä en kanssa ymmärrä eikö aikuiset ihmiset saa kakaroitaan kuriin, keittää ihan tosissaan tollanen kiusaaminen yms syrjiminen. Pikku pennut hyppii silmille minkä kerkee ja kukaan ei tee mitään, auta armias jos menet itse sanomaan niille kiusaajille, sillonkos meteli nousee.

mun täytyy myöntää että tossa vuosi sitten kävin kirjaimellisesti kiljumassa niille ku näin omin silmin että veljen kädessä ollut tikku otettiin väkisin pois ja sen jälkeen huitastiin vatsaan ja kovaa!!

Ja KEHTASIVAT väittää että ei se mennyt niin vaan että veljeni löi sitä poikaa!!! itse kun näin miten homma meni! |O

Tossa tilanteessa ilmoittaisin viranomaisille. Pahoinpitely on pahoinpitely, vaikka lapset olisivat tekijöinä. Nuo olisivat poliisin puhuttelun tarpeessa, jos omat vanhemmat eivät osaa.

Onko pojalla jotain isompaa serkkua tai muuta? Selvästi isompi kiusaajia mutta kuitenkin alle 15-vuotias. Tämä olisi hyvä puolustamaan lasta. Myöhemmin veljesi voisi sanoa kiusaajille kutsuvan serkkunsa takaisin.

menisin kyllä itse vähän "kovistelemaan" niitä kiusaajia. Kyllä tommosesta pitäisi heti saada loppu...ellei niille kerta puhe auta ja vanhemmat ei tee mitään.
Ei ole lapsen kiva olla jos koko ajan joutuu pelkäämään ym,
Toivottavasti asiat muuttuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja migrantti:
Jos asut Päijät-Hämeessä, voin lainata mun miestä. Se on sellainen harrikkakuskin näköinen. :D

haha veli asuu aurassa mutta kiitän tarjouksesta :D
Me mennään kaverin kanssa kovistelemaan niitä eikä kiinnosta tuleeko heidän vanhempansa...toivon että tulis ni tajuis että tosissaan tässä ollaan!

Oletko poliisilta kysynyt voisiko joku kiltti poliisimies tulla vähän pojille juttelemaan? Vois loppua jos oikea poliisisetä kävisi kertomassa jatkotoimista jos ei kiusaaminen lopu.

Hei, sehän pitää saada loppumaan. Videokuvaa tahi jotain todisteiksi. Vanhempien oven taakse käynti ja sosiaalitoimistolla ja poliisilla uhkaus päälle jos ei lopu. Sehän vain pahenee, jos sitä ei saa nyt loppumaan! :| Kaksi vuotta on jo aivan liian pitkä aika kiusaamista, eikä sitä saa päästää jatkumaan yhtään pidemmälle. Varsinkin kun kiusaaminen on jo noin fyysistä. Mitä jos päättävätkin lyödä vähän kovemmin?

Tuota videokuvaa minäkin ottaisin ja jos ei vanhemmat saa kiusausta loppumaan suoraan puhumaan sosiaalitoimistoon ja poliisille. Pahoinpitely on pahoinpitely vaikka olisi lapsetkin asialla.

Yhteistyössä