Miks jumalauta ne mainostaa liukkareita tähän aikaan?

• Viestiketjun aloittaja vihainen mamma
  • Ensimmäinen viesti
Liekkiö
ihanko tosissaan teistä joku seksi mainoa on normaali asia jonka kuuluu jokaisen 6vuotiaan tietää :O
Kiva tilanne kun eilen tuo mainos tuli 18.30 ja lupasin hoitaa naapurin lasta sen ajan kun käyvät nopeasti kaupassa.
Kiva siinä 4vuotiaalle selutellä jotakin naama punaisena ja kertoa hänen vanhemmille että sattui sitten lapset leikkimään olohuoneessa kun telkka jäi päälle ja sieltä tulee jotakin seksi mainoksia.
Kas kun ei laita pikkukakkosen aikaan tulemaan ohjeita kuinka kondomi asetellaan terskan päälle.
Eihän kyseessä edes ole seksi mainos? Eikö tässä ole puhuttu liukuvoide mainoksesta? Pitää ilmeisesti alkaa katsomaan tvtä 24/7, että näkee tämän kamaluuden että voi sitten kauhistella.

Meillä ei lapset kiinnitä telkkariin edes huomiota vaikka se olisi auki ja leikkisivät lähellä, poikkeuksena autot ja lastenohjelmat, muuten eivät edes huomaa mitä siellä menee. Ilmeisesti ovat todella outoja tapauksia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
tynnyrissä kasvanut
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30258660:
Eihän kyseessä edes ole seksi mainos? Eikö tässä ole puhuttu liukuvoide mainoksesta? Pitää ilmeisesti alkaa katsomaan tvtä 24/7, että näkee tämän kamaluuden että voi sitten kauhistella.

Meillä ei lapset kiinnitä telkkariin edes huomiota vaikka se olisi auki ja leikkisivät lähellä, poikkeuksena autot ja lastenohjelmat, muuten eivät edes huomaa mitä siellä menee. Ilmeisesti ovat todella outoja tapauksia.
Eikö hoitavaan seksii vagisan liukuvoide liity seksiin? :O

Liekkiö
Alkuperäinen kirjoittaja tynnyrissä kasvanut;30258664:
Eikö hoitavaan seksii vagisan liukuvoide liity seksiin? :O
Liittyy, mutta itse en koe sitä niin pahan kuin että näytettäisiin nussimista suoraan SE on seksiä. Eihän lapselle tarvitse sanoa kuin että se on aikuisten rasvaa. Miksi alkaa selittämään että tungetaan pilluun että isi saa nussia liukkaammin? Asiat voi kertoa niin monella tavalla ja lapsen tiedonhalun saa tyydytettyä.

Liekkiö
Olisihan sekin hieman jo arveluttaa, jos mainoksessa olisi esillä pillu johon laitettaisiin kyseistä rasvaa esimerkillisesti ja sitten iso kyrpä tulis nussimaan ja näyttäisi miten liukuu. Tuon esittämisaikaa voisi miettiä. Vai onko kyseessä tälläinen mainos- tyyli?

vierass
Cision Tiedotepalvelu | Lehdistötiedotteet | Uutiset ja talous | Kauppalehti.fi

VIESTINTÄTOIMISTO MANIFESTO: Televisiossa mainostetaan ensimmäistä kertaa hoitavaa seksiä

Torstai 15.05.2014 9:00 Cision Tiedotepalvelu

Nyt TV-mainoksessa puhutaan avoimesti seksistä - tarkemmin sanottuna puheenaiheena ovat naisten seksiasiat. Toukokuussa saksalainen hyvinvointituotteiden valmistaja Dr. Wolff mainostaa näkyvästi televisiossa aiheella "Hoitavaa seksiä" ja valistaa samalla suomalaisnaisia limakalvojen kuivuudesta.

Siis voinko luoda lapselle oman profiilin, jossa pääsee käyttämään vaan tiettyjä sivuja ja on aikaraja? Nyt kone on ollut täysin pannassa koulun jlk, mutta näillä ehdoillahan sitä voisi antaa vähän käyttääkin niin ettei lapsi jumitu siihen,koko iltapväksi.
Ainakin macilla voi ja uskon kyllä et windowsissakin on tämä mahdollisuus. Teet siis lapselle oman käyttäjäprofiilin, ja sitten ohjauspaneelista pääset muokkaamaan sen asetuksia.

Set parental controls [fi]

Ihan turhia mainoksia kaikki tekomulkut ja pillunkeinonesteet.
Mä luulen että ne jotka noita käyttää, tietävät ostaa niitä ilman mainoksiakin.

Myös kaikki muutkin alapäähän liittyvät perserassaus-syyhy-"on menkat mutta heitän voltin valkoisissa pöksyissä"-mainokset sais painua niin pitkälle kuin pippuri kasvaa. Ärsyttävän ällöttäviä ja noloja. Sellaset asiat on intiimejä, ja ne pidettäköön sellaisina, kiitos.

Viimeksi muokattu:
en tajuu
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;30258825:
Sellaset asiat on intiimejä, ja ne pidettäköön sellaisina, kiitos.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt tuollaista ihan turhan häpeän ilmapiirin luomista. Ihan tavallisia, suunnilleen jokaisen ihmisen elämään kuuluvia asioita nuo ovat, ei mitään pyhiä salaisuuksia joista vain harvat ja valitut tietävät. Ihmisillä olisi paljon pienempi kynnys hakea apua ja olla häpeämättä noita ihan tavallisia asioita, jos tuollainen älyvapaa ajattelutapa jäisi pois.

"Orvokki"
Kyllä mä olisin enemmän huolissani jos niin pienten lasten annetaan katsoa Salkkareita, ettei heille voi puhua siitä, että liukuvoide on aikuisten intiimivoide. Ettei pimppi tule ärtyneeksi ja kipeäksi. Ei sitä tarvitse sen enempää eritellä?? Itse muistan 6-vuotiaana kysyneeni mummolta telkkarimainoksen takia, että mikä on Tamponi? Mummo ihan rauhallisesti selitti, että naisilla alkaa teini-iässä kuukautiset ja se on sitä varten, ettei veri sotke vaatteita. Helppoa ja minä olin ainakin tyytyväinen selitykseen :)

viera5
Mä en ole ikinä ymmärtänyt tuollaista ihan turhan häpeän ilmapiirin luomista. Ihan tavallisia, suunnilleen jokaisen ihmisen elämään kuuluvia asioita nuo ovat, ei mitään pyhiä salaisuuksia joista vain harvat ja valitut tietävät. Ihmisillä olisi paljon pienempi kynnys hakea apua ja olla häpeämättä noita ihan tavallisia asioita, jos tuollainen älyvapaa ajattelutapa jäisi pois.
Voitko sä häpeilemättä selittää alapäävaivoistasi vaikkapa työpaikan kahvipöydässä? Että en nyt kykene istumaan ollenkaan koska nyt on pukamat vähän päässyt pullistelemaan ulos kolostaan kun tuli vähän istuttua liian kauan p*skalla eilen?

Joo, en henk. koht. haluaisi ainakaan tietää kenellä noita vaivoja on.

Ihan tosi?
Väitättekö ihan oikeasti, että selitätte näille tiedonhaluisille lapsillenne tamponimainokset, hiivalääkemainokset ja salkkarien juonenkäänteet, mutta tämän yhden voiteen käyttötarkoituksen selittäminen menee ihan hävyttömäksi?

"kukkahattutäti"
Onko nyt jossakin palstamammojen pyhässä kirjassa lukenut että kyseinen mainos tulisi vain salkkarien aikaan?
Itse olen nähnyt tuon ties mihin aikaan alku illasta ja meillä ei katsella salkkareita, ja ei, ei ole sovelias mainos mainostaa liukkaria sillä kyse ei ole vain normaalista peräpukama voiteesta joka nyt vielä juuri ja juuri menee vaan kyse on likuvoiteesta jota tarvitaan silloin kun on värkki kuiva ja pitäsi sektailemaan alkaa.

Ihan tosi?
[QUOTE="kukkahattutäti";30262543]Onko nyt jossakin palstamammojen pyhässä kirjassa lukenut että kyseinen mainos tulisi vain salkkarien aikaan?
Itse olen nähnyt tuon ties mihin aikaan alku illasta ja meillä ei katsella salkkareita, ja ei, ei ole sovelias mainos mainostaa liukkaria sillä kyse ei ole vain normaalista peräpukama voiteesta joka nyt vielä juuri ja juuri menee vaan kyse on likuvoiteesta jota tarvitaan silloin kun on värkki kuiva ja pitäsi sektailemaan alkaa.[/QUOTE]

Otat itseäsi niskasta ja kerrot lapsellesi ikätasoisesti, mitä on seksi. Sitten voit kertoa, että välillä seksiin tarvitaan avuksi tällaista voidetta. Siinä se. Lapsi kysyy sen verran kuin haluaa tietää.

bbierass
Minä ainakin jätän tällaisten rivojen mainostajientuotteet ostamatta. En tosiaan ala selittää lapselle mitään kuivia pimppejä ja minkä takia sitä pitää liukastaa. Eihän se ole kosteus- vaan liukuvoide.

Nyt vasta näin tuon "hoitavaan seksiin" -mainoksen, tähän asti olen pelkkiä Kaalimatomainoksia ihmetellyt. Ja sekin tuli kesken remonttireiskaohjelman neljän aikaan iltapäivällä.

Ymmärrän jos markkinoidaan lääkettä emättimen kuivuuteen. Sillä kun on terveysvaikutuksia ja saattaa haitata jokapäiväistä elämään (mm. hiiva tulee helpommin). Ok, helppo selittää myös lapsille. Mutta kun se emättimen kostuttaminen liitetään seksiin, niin todellakin mainokset kuuluvat iltakymmenen jälkeen esitettäväksi! Seksiä ei harrasteta siksi, että se on liukkarin kanssa hoitokeino kuiville limakalvoille. Lasten ei tarvitse jokaikinen kerta kun tuo mainos tulee, alkaa miettiä miten se voide mahtaakaan seksiin liittyä ja kuinka käytännössä sitä käytetään. Muutenkin joka tuutista tursuaa seksiä aivan liikaa. Lapsille täytyy kyllä selittää mitä se on, mutta heidän elämänsä ei vielä tarvitse seksin ympärillä pyöriä.

T. Kukkahattutäti, joka haluaa suojella lapsuutta

Joo, se perseenhinkkausmainos on kyllä karmiva. Mutta ei meillä lapset ole mitään siitä maininneet. Eivätkä ole nähneet tuota "hoitavaan seksiin"-mainostakaan. Meillä katsotaan loppupeleissä niin vähän telkkaria, että jos ei pelikonetta olisi, niin se roikkuisi ihan käyttämättömänä seinällä.

Yhteistyössä