Siis nyt mä en vedä päiviräsäs -leveliä eikä tää oo evankeliointiketju, vaan mietin tätä oikeasti hauskanpidon ja terveyden kannalta.
Miks jotkut haluaa vetää juhlimisen klo 3-7 asti tapahtuvaksi? Ymmärrän että nuorena haluaa tehdä ne pohjalukemat ja koko yön valvominen on jännää, ja on jännää kun kesäaamuna aurinko jo paistaa, eikä tiedä minne sitä vielä päätyy, mut n.25-vuotiaasta eteenpäin?
Sen mitä ryyppyreissuistani muistan, niin klo 2 jälkeen alkaa olla
-laskuhumala
-väsy, jutut eivät ole parhaimmillaan enää kellään
-klo 3 jälkeen pyörii enää ne epätoivoisimmat tyypit liikenteessä ja oudot hyypiöt
-jos seksiä meinaa harrastaa niin se on jotain väsynyttä räpeltämistä (vaikken itse kauheesti sekstannu).
Entä seuraava päivä? Mun mielestä osa krapulaa ja huonoa olo johtuu siitä valvomisesta. Musta on hauska nähdä niitä tyyppejä tai muita kavereita seuraavanakin päivänä.
Mun puolesta baarit saisi sulkeutua klo 2 maissa.
Mut siirtyiskö ne mekastajat sit kerrostaloihin meuhkaamaan?
Miks jotkut haluaa vetää juhlimisen klo 3-7 asti tapahtuvaksi? Ymmärrän että nuorena haluaa tehdä ne pohjalukemat ja koko yön valvominen on jännää, ja on jännää kun kesäaamuna aurinko jo paistaa, eikä tiedä minne sitä vielä päätyy, mut n.25-vuotiaasta eteenpäin?
Sen mitä ryyppyreissuistani muistan, niin klo 2 jälkeen alkaa olla
-laskuhumala
-väsy, jutut eivät ole parhaimmillaan enää kellään
-klo 3 jälkeen pyörii enää ne epätoivoisimmat tyypit liikenteessä ja oudot hyypiöt
-jos seksiä meinaa harrastaa niin se on jotain väsynyttä räpeltämistä (vaikken itse kauheesti sekstannu).
Entä seuraava päivä? Mun mielestä osa krapulaa ja huonoa olo johtuu siitä valvomisesta. Musta on hauska nähdä niitä tyyppejä tai muita kavereita seuraavanakin päivänä.
Mun puolesta baarit saisi sulkeutua klo 2 maissa.
Mut siirtyiskö ne mekastajat sit kerrostaloihin meuhkaamaan?