Miks homoja vihataan?

  • Viestiketjun aloittaja Ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti
Ihmettelijä
Kun tässä on jutellut homoystävien kanssa, niin usein ilmenee tämä ikävä homofobia. Täysin järjetöntä touhoa, tuntuu olevan täällä metsäkansan kesken entistä yleisempää. Ei kai se ole keneltäkään pois jos kaksi ihmistä rakastaa toisiansa. Harvoin kyllä varmaan homoparit uskaltavat esim. käsikädessä kulkea täällä Suomessa! Etenkin homomiehiä on vaikeampi eräiden hyväksyä kuin lesboja.
 
palma
Luulisi, että heteromiehet olisivat vain tyytyväisiä, että homot ei kilpaile samoista naisista. Taitaa jokainen homofobinen heteromies pelätä omaa sisäistä pikku homoaan, jos kerran homous niin ahdistaa. Ei kai sellainen voi pelottaa, joka ei omaan elämään liity millään tavalla? Omasta seksuaalisuudestaan varmoille ihmisille toisten rakkauselämä ei ole uhka;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelijä:
Kun tässä on jutellut homoystävien kanssa, niin usein ilmenee tämä ikävä homofobia. Täysin järjetöntä touhoa, tuntuu olevan täällä metsäkansan kesken entistä yleisempää. Ei kai se ole keneltäkään pois jos kaksi ihmistä rakastaa toisiansa. Harvoin kyllä varmaan homoparit uskaltavat esim. käsikädessä kulkea täällä Suomessa! Etenkin homomiehiä on vaikeampi eräiden hyväksyä kuin lesboja.
Jees, hyvä Suomi! Onneksi sentään Suomessa ei tarvitse katsoa kahta miestä käsikädessä, on se vaan niin ällöä:( Muuttakaa vaan muualle, vaikka Ruotsiin, siellähän niitä riittää...
 
viima80
kaikki erilainen pelottaa meitä mörököllejä. ja oikeasti uskon et moni mies pelkää sen oman sisäisen homon löytymistä. ihmiskunta vain on niin..... elämäänsä kyllästyneitä juntteja jotka omassa pikku mielessään kehittelee vihaansa kaikkia kohtaan. ärgh. ei sitä vain oikein osaa selittää mikä tätä maailmaa vaivaa. liian kauan on erilaiset uskonnot ovat saaneet paasata omia ajatuksiaan ja oppejaan et niiden kitkeminen vie kauan aikaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelijä:
Kun tässä on jutellut homoystävien kanssa, niin usein ilmenee tämä ikävä homofobia. Täysin järjetöntä touhoa, tuntuu olevan täällä metsäkansan kesken entistä yleisempää. Ei kai se ole keneltäkään pois jos kaksi ihmistä rakastaa toisiansa. Harvoin kyllä varmaan homoparit uskaltavat esim. käsikädessä kulkea täällä Suomessa! Etenkin homomiehiä on vaikeampi eräiden hyväksyä kuin lesboja.
Jees, hyvä Suomi! Onneksi sentään Suomessa ei tarvitse katsoa kahta miestä käsikädessä, on se vaan niin ällöä:( Muuttakaa vaan muualle, vaikka Ruotsiin, siellähän niitä riittää...
Väkilukuun suhteutettuna Suomessa on enemmän homoja kuin Ruotsissa, että hyvä täällä on homon/lesbon olla =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:
tietämättömyyttään vihaavat, luulevat jos ihminen on H/L niin tottakai se hyökkää kimppuun het kun selkäs käännät..
Eipäs, kyllä niistä tiedetään kaikki ja juuri se inhottaa, yäks:(
No jos inhottaa niin miksi sitä pitää vihata? Inhoan minäkin montaa asiaa mutta en minä niitä vihaa. Ei minulle esim. sieniruoat aiheuta mitään agressioita vaikka niitä samassa pöydässä olisikin.
 
vieras
Kaikki tuntematon ja "outo" pelottaa, se kai niitä aggressioita herättää. Ja sitten kun ne perkeleet osaavat vielä nauraa itselleenkin, eivätkä suostu enää piilottelemaan kaapissa

http://www.youtube.com/watch?v=m6QWZbsqHK4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Lesbot nyt vain ovat lesboja, koska eivät vielä ole saaneet kunnon parrua. Sama pätee heteromiehiinkin.
Eli jos heteromies kerran saisi KUNNON PARRUA niin muuttuisi homoksi? :eek: Jätänpä kuitenkin kokeilematta...

Njäää..

Mut kuvittele sinne vikkelä kieli. silmät kiinni, niin on yhdentekevää, onks sen omistaja mies vai nainen.

Siis jos vain seksuaalisesta puolesta puhutaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Lesbot nyt vain ovat lesboja, koska eivät vielä ole saaneet kunnon parrua. Sama pätee heteromiehiinkin.
Hitsi sä oot hassu :LOL:

Mutta jotakin ennakkoluuloa se on. Ei tunneta ihmistä eikä tohdita kohdata ihmistä ihmisenä vaan kohdataan se homona.

En mä ainakaan kavereitani näiden makuukammari puuhien perusteella valitse tai ylipäätä karsasta ihmisiä sillä perusteella mitä tykkäävät siellä kammarissaan puuhata. Kuinka moni oikeasti miettii mitä se naapurin pariskunta makuukammarissaan puuhaa, millanen lelu arsenaali niillä on, mistä pervosta ne tykkää, tykkäävätkö sitomisesta, kumilakanoista jnejnejne.?
 
viima80
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
liian kauan on erilaiset uskonnot ovat saaneet paasata omia ajatuksiaan ja oppejaan et niiden kitkeminen vie kauan aikaa.
Onko homofobia biologista vai opittua on kysymys, johon minä en tiedä vastausta. Minusta on mahdollista ajatella, että kyseessä olisi biologinenkin mekanismi (ihmisessä on selvästi voimakas luontainen inho insestiä kohtaan. Homofobia ei toki ole näin voimakas, mutta jos sille voidaan nähdä joku biologinen syy, saattaa senkin alkuperä olla biologinen). Mahdolliseksi syyksi voisin kuvitella esim. geenien vaihtelun köyhtymisen.
insesti ja homofobia.. kui nää liittyy yheen. ja ei tarvitse mennä kovin kaan montaa vuotta taaksepäin niin kaikilla suurmiehillä oli omat 'pojat'. monissa eläinlajeissa on myös homosuhteita. joten uskon että tämä homofobia on kulttuurimme kehityksen tulosta johonka eri uskonnot ovat hyvin voimakkaasti vaikuttaneet. muitakin vainottuja on ollut ja täysin ilman syytä esim noitavainot.
 
Minä tunnen erään homofobisen miehen, mutta minä olen hänen puheistaan huomannut rivien välistä, että hän vihaa homoja, koska on itse homo, mutta ei halua tunnustaa sitä. Siksi hän yrittää todistella olevansa hetero haukkumalla homoja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelijä:
Kun tässä on jutellut homoystävien kanssa, niin usein ilmenee tämä ikävä homofobia. Täysin järjetöntä touhoa, tuntuu olevan täällä metsäkansan kesken entistä yleisempää. Ei kai se ole keneltäkään pois jos kaksi ihmistä rakastaa toisiansa. Harvoin kyllä varmaan homoparit uskaltavat esim. käsikädessä kulkea täällä Suomessa! Etenkin homomiehiä on vaikeampi eräiden hyväksyä kuin lesboja.
Jees, hyvä Suomi! Onneksi sentään Suomessa ei tarvitse katsoa kahta miestä käsikädessä, on se vaan niin ällöä:( Muuttakaa vaan muualle, vaikka Ruotsiin, siellähän niitä riittää...
Väkilukuun suhteutettuna Suomessa on enemmän homoja kuin Ruotsissa, että hyvä täällä on homon/lesbon olla =)
Höpö höpö vain kuvitelmissasi;)
 
viima80
Alkuperäinen kirjoittaja ripaskalintu:
Minä tunnen erään homofobisen miehen, mutta minä olen hänen puheistaan huomannut rivien välistä, että hän vihaa homoja, koska on itse homo, mutta ei halua tunnustaa sitä. Siksi hän yrittää todistella olevansa hetero haukkumalla homoja.
täällä tiedossa aika samanlainen tapaus. kaveri ei edes pysty kuvittelemaan nukkuvansa samassa sängyssä toisen miehen kanssa, esim mökillä kun yöpaikkoja vähän. todella homokammoinen. ei emäntää vaikka aina tavatessa kertoo kuinka niitä taas yrittänyt iskeä baarissa. mukava ja hyvän näköinen eli en ymmärrä miksei natsaa. olemme tulleet tulokseen että hän on homo mutta ei pysty sitä itselleen myöntämään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelijä:
Kun tässä on jutellut homoystävien kanssa, niin usein ilmenee tämä ikävä homofobia. Täysin järjetöntä touhoa, tuntuu olevan täällä metsäkansan kesken entistä yleisempää. Ei kai se ole keneltäkään pois jos kaksi ihmistä rakastaa toisiansa. Harvoin kyllä varmaan homoparit uskaltavat esim. käsikädessä kulkea täällä Suomessa! Etenkin homomiehiä on vaikeampi eräiden hyväksyä kuin lesboja.
Jees, hyvä Suomi! Onneksi sentään Suomessa ei tarvitse katsoa kahta miestä käsikädessä, on se vaan niin ällöä:( Muuttakaa vaan muualle, vaikka Ruotsiin, siellähän niitä riittää...
Väkilukuun suhteutettuna Suomessa on enemmän homoja kuin Ruotsissa, että hyvä täällä on homon/lesbon olla =)
Höpö höpö vain kuvitelmissasi;)
No sä voit elää tuossa uskossa ja kieltää tosiasiat, mutta se ei niitä tosiasioita kuitenkaan miksikään muuta. Ps. Maapallo ei ole litteä.

 

Yhteistyössä