Miks hitto sentään en laihdu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epätoivoinen"

Vieras
Paino junnaa 64kg:ssa!!! Liikun joka päivä, syön melko terveellisesti (en mitään herkkuja), ja silti toi 64kg on ja pysyy. Mikä vika, painoa on lähtenyt jo kymmenen kiloa, eli ei ollut vaan nesteitä, jotka ekana lähti..... >:-(

Ala karppaamaan!! Jätät alussa kaikki hiilihydraatit pois, karsit ne ihan minimiin niin että hiilareita tulee vaan kasviksista. Lisää tietoa löydät www.karppaus.info

elä karppaa, se sopii vaan todella/aika lailla ylipainoisille, jotka haluaa pudottaa tehokkaasti ja nopeasti painoa, viis kolesterolista ym. terveysjutuista, kunhan laihtuu.. (itse siis tällä periaatteella karppasin, kun olin tosi lihava, nyt tosin olen taas lihava mutta se ei liity tähän :D) mutta joo, 64kg kuulostaa normipainolta, riippuen kuinka pitkä olet.. mutta kyllä aika lyhyt saa olla, että 64kg olisi ns läski!!

elä karppaa, se sopii vaan todella/aika lailla ylipainoisille, jotka haluaa pudottaa tehokkaasti ja nopeasti painoa, viis kolesterolista ym. terveysjutuista, kunhan laihtuu.. (itse siis tällä periaatteella karppasin, kun olin tosi lihava, nyt tosin olen taas lihava mutta se ei liity tähän :D) mutta joo, 64kg kuulostaa normipainolta, riippuen kuinka pitkä olet.. mutta kyllä aika lyhyt saa olla, että 64kg olisi ns läski!!
Lähihoitaja se on maaliman viisain ihminen

mitähän toiki tarkotti? korjaa vaan jos oon jotenki väärässä, mutta kyllä mun mielestä karppaus on loppujen lopuks aika epäterveellistä, ku syödään niin paljon lihaa kananmunaa ym.. toisaalta jos vaan jaksaa sit syyä sitä salaattia siihen kylkeen, ni ei niinkään tukkeudu suonet.. mutta joo haista paska :D
Lähihoitaja se on maaliman viisain ihminen

Yhteistyössä