miksi mä en laihdu

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
en tajua miksi on niin vaikeeta laihtua pari kiloa |O ahdistaa koko ajan ku haluan ostaa pienempiä housuja eikä vanhat farkut mahdu päälle :ashamed: painoin 66kg ku menin tota kakkosta synnyttään ja nyt painan 62kg, olen 167cm pitkä :headwall: en tajua miksi mun paino ei tipu millään konstilla, syön terveellisesti niin terveellisesti ku voi ja vain kerran viikossa mitään herkkuja, liikun melki joka päivä spinninkii ym.mutta perse ei vaan pienene, syön alle 1500kaloria päiväs, haluaisin painaa n.57kg. onko mitään keinoja?

Ensinnäkin syöt liian vähän. En jaksa enää edes kirjoittaa tähän, koska lähes joka päivä on näitä typeryksiä laihduttamassa, mutta googlaa vaikka karppauksesta ja ota opiksesi!

TOisekseen tuo "lantion luiden leviäminen"... Pöhkö! Ei luut mihinkään leviä. Yhtä akkojen höpinää. Kiinteytyy ne paikat ihan ennalleen, kun syö oikein ja liikkuu paljon.

Elä ees viiti :snotty:
Just valittelin, kun oon lihonnu 8 kiloo :ashamed: :ashamed:

Tuo on kyllä ilkeää, kun ei mahdu vanhoihin housuihin
Jos siulla tippuu se paino vaan niin hitaasti (noilla keinoilla kyllä pitäs laihtua)

Alkuperäinen kirjoittaja Taas näitä:
Ensinnäkin syöt liian vähän. En jaksa enää edes kirjoittaa tähän, koska lähes joka päivä on näitä typeryksiä laihduttamassa, mutta googlaa vaikka karppauksesta ja ota opiksesi!

TOisekseen tuo "lantion luiden leviäminen"... Pöhkö! Ei luut mihinkään leviä. Yhtä akkojen höpinää. Kiinteytyy ne paikat ihan ennalleen, kun syö oikein ja liikkuu paljon.

tuota... se on kyllä aikas taivahan tosi että se lantion malli muuttuu monella naisella synnytyksen jäläkeen... näin on käyny monella (laihalla!!!) kaverillanikin... ei mene enää sama tuumakoko lantiolta ku ennen vaikka kiloja oiski sama ja ympärys ois sama.

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
en tajua miksi on niin vaikeeta laihtua pari kiloa |O ahdistaa koko ajan ku haluan ostaa pienempiä housuja eikä vanhat farkut mahdu päälle :ashamed: painoin 66kg ku menin tota kakkosta synnyttään ja nyt painan 62kg, olen 167cm pitkä :headwall: en tajua miksi mun paino ei tipu millään konstilla, syön terveellisesti niin terveellisesti ku voi ja vain kerran viikossa mitään herkkuja, liikun melki joka päivä spinninkii ym.mutta perse ei vaan pienene, syön alle 1500kaloria päiväs, haluaisin painaa n.57kg. onko mitään keinoja?

siksi kun elimistösi on sitä mieltä että olet normaalipainoinen
sun tarvii vaan kiinteyttää ei enään laihduttaa.
syöt liian vähän kerta kuntoilet elimistösi käy säästöliekillä joten paino ei enään tipu.
mitä muuten syöt?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
[quote="
tuota... se on kyllä aikas taivahan tosi että se lantion malli muuttuu monella naisella synnytyksen jäläkeen... näin on käyny monella (laihalla!!!) kaverillanikin... ei mene enää sama tuumakoko lantiolta ku ennen vaikka kiloja oiski sama ja ympärys ois sama.

Juu, mutta ne LUUT ei leviä yhtään mihinkään, koska luut ei aikuisella naisella kasva. Ja lantion luut ei ole sillä tavalla irrallaan toisistaan, että ne voisi "jäädä irralleen". Eli näinkään se kasvu ei onnistu. Ihan vain kuriositeettina heitin tän, kun en voi ymmärtää tätä "luut leviää juttua"...

Alkuperäinen kirjoittaja että näin:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:

siksi kun elimistösi on sitä mieltä että olet normaalipainoinen
sun tarvii vaan kiinteyttää ei enään laihduttaa.
syöt liian vähän kerta kuntoilet elimistösi käy säästöliekillä joten paino ei enään tipu.
mitä muuten syöt?

no ihan normaalia ruokaa mun mielestä, teen välillä itelleni eri aterian ku muksuille koska ne tykkää esim jauhelihajuustopastasta:x ym ällöttävästä mikä saa mut voimaan pahoin, syön aamusin puuroa ja iltasin puuroa tai pari täysjyväleipää juustollaja teetä, en käytä sokeria missään. syön ihan normaaleja ruokia mitä lapsillekin maistuu laatikkoruuat ja keitot on herkkua ja kala, ei syödä ikinä mitään possua, joulunakin syödään lammasta. Kun ehdin ni syön välipaloja esim hedelmän tai jogurtin mutta yleensä en muista syödä välipaloja.

Leivät pois illasta kokonaan. Samoin se iltapuuro. Rahkaa ja jugurttia tilalle. Ruuilla et ota perunaa, pastaa etkä riisiä. KOrvaat ne salaatilla ja vihanneksilla. Lihaa, kalaa tai kanaa otat reilusti. Aamupuuron lorauta rypsiöljyä sekaan.