kohtaäiditön?
Kysyi tänään, mitä aion TILATA lapseni 1 vuotis synttäreille. Sanoin, että teen itse täytekakut ja voileipäkakun, mokkapalat sun muut, keksit ostan kaupasta, niin nauroi päin naamaa, että syököhän kukaan. Siis lapsellinen??? Huhheijaa. Sanoin tyynen rauhallisesti että tervetuloa sitten omien eväiden kanssa. Joka asiaan pitää olla erimieltä, mä en osaa mitään ja mä olen vähintäänkin pöhölö melkeen aina, kun käydään. Jos kiellän heiluttelemasta sytkää (palavana) lapsemme nokan edessä, niin vähintäänkin 3 krt vielä heiluttelee. Ei hitto mulla palaa päreet!!! Meillä neiti vielä kamalasti vierastaa, ja kun sanon, että antaa lapsen olla hetken että tutustuu, niin nappaa syliin ja vie toiseen huoneeseen! Aliarvioi kaikki mun taidot, ihan sama mikä asia kyseessä. :/ Mä en tiedä mitä tehdä, en tiedä haluanko enää nähdä, mutta lapsen takia tieten pakko... Mulla isä ja äiti eronnut sillon, kun olin vuoden, enkä saanut pitää isääni yhteyttä (oli alkoholisti, joten ymmärränkin sen) mutta nykyään äiti ei voi edes sanoa isän puolen sukulaisten nimiä, serkkujen tms. Ottaa niin aivoon, koska haluasin tutustua omiin serkkuihini tms.
Hän on niin sanotusti aina oikeassa-ihminen.
On mua lapsena pahoinpidelty, tukistettu, lyöty moneen otteeseen ympäri kehoa, haukuttu ja huudettu. Että karsea lapsuus on mulla.
Ainoa, mitä äitini on osannut tehdä oikein, on se, että se on näyttänyt mulle, miten mä en KOSKAAN käyttäydy omia lapsiani kohtaan!!! Kiitos ja anteeksi. Tuntuu niin hyvältä purkaa, kun taas vituttaa niin rankasti!
Hän on niin sanotusti aina oikeassa-ihminen.
On mua lapsena pahoinpidelty, tukistettu, lyöty moneen otteeseen ympäri kehoa, haukuttu ja huudettu. Että karsea lapsuus on mulla.
Ainoa, mitä äitini on osannut tehdä oikein, on se, että se on näyttänyt mulle, miten mä en KOSKAAN käyttäydy omia lapsiani kohtaan!!! Kiitos ja anteeksi. Tuntuu niin hyvältä purkaa, kun taas vituttaa niin rankasti!