miks hel....... toi peli tulee tänään?

kivaa äiteitinpäivää vaan teillekkin!
mut miks just tänään tarttee tulla ton suomen pelin?meillä mies ottaa niin henkilökohtasesti ton ettei ees pusua voinu antaa,on ihan #&%?$!* kun suomi häviämäs :(


onks muitten miehet samanlaisia?
 
Täällä yksi joka on koko vkonlopun kun noita pelejä on tullut, joutunut kuuntelee huutoa, raivoa ja kiukkuumista. Ukko karjuu noille kuin riivattu, on eilen ja tänään pelästyttänyt lapset monta kertaa niin pahasti, että ovat itkemään ruvenneet!!!

Ei ole ees saanut kukaan täällä leikkiä tai mitään tehdä kun jokainen viuh ja viuh pitää tosta pelistä kuulla!!!

Ensi vuonna saa ukko sitten mennä niit muualle kattoo!!! Täälä niit ei enää koskaan katso!! :kieh: :kieh:
 
Maali vielä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:18 Jii kirjoitti:
Mua on jo vuosia ihmetyttänyt, että miks pitää JOKA vuosi pelata tota peliä ÄITIENPÄIVÄNÄ!
Kattos joka puolel maailmas ei satu tänään olemaan äitienpäivää!
Kannattaa ajatella ennen ku laittaa potutusta!!!
JEEEEEE!
 
no ihanaa,nyt ne teki toisen maalin!
ja ukko huutaa ihan hulluna,parempi sekin kun se et kiroo ku #&%?$!*!
ja meillä lapset kans monta kertaa alkanu itkeen ku toi yks ei osaa hiljempaa kattoo peliä..itekkin kattoisin mielelläni mutta ei käy miehelle :(
siinä ei voi ees mitään sanoo välissä :(

hyvä suomi tosiaan...
 
Kaikissa maissa ei tänään ole äitienpäivä. MM-kisat järjestetään toukokuussa siksi, että jääkiekkokausi on ohi liki kaikissa maissa ja pääsee ukot maajoukkueeseen pelaamaan... meillä ei onneksi harrasteta minkäänlaista penkkiurheilua. Mutta voi kyllä kuvitella, että ottaa päähän, jos mies katsoo lätkää, kiroilee ja huutaa :/ varsinkin kun on äitienpäivä
 
Mä tinttaisin ukkoa nokkaa jos se alkais jostain jääkiekosta vaahtoomaan...
JOKU raja se on mullakin :eek: :eek:

ja meillä EI siis katota jääkiekkoa... pari kertaa mies on tainnu vilasta ja naurahdella Suomelle.. Mua koko asia ei vois vähempää kiinnostaa....

On tapa se tuokin pilata äitienpäivä... siis päästää telkusta aliarvostettuja ohjelmia: Formulat/jääkiekkoa/euroviisuvollotusta...
 
Kyl meilki mies katto pelin,mut ei se nyt nii hirveesti huuda pelien aikana ku oon sanonu etten jaksa sitä kuunnella.Kyl sitä "hieman"v...ti,ku suomi hävis,mut elämäähän tää vaan on.
Sitähän minäkin täs manailen et aina äitienpäivänä tulee nää pelit,pitää olla just sisällä siihen ja siihen aikaan,tyhmää.
:hug:
 

Yhteistyössä