Miks "bile-elämää" harrastavat muuttaa vuokralle yksityiseen taloyhtiöön?! Eikö järki sano....

...ettei ne kauaa täällä biletä! Jos bileitä on tyyliin 3-4krt viikossa ja porukka ajelee kännissä autoilla ja muutenkin sekavaa elämää, niin ei kukaan jolla on OMA asunto katso tuollaista.
Meidän naapurostoon muutti kuukausi sitten tällanen pariskunta ja lähdöt tulee. Muuttasivat kaupungin slummiin missä ketään ei niiden touhut häiritse.

Ääliöitä :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tuollaiset lensi täältä kaupungin slummistakin ulos kuukaudessa ;)
yh-asunnoilla (nykyinen avara tms) ei täällä oulussa ainakaan häiriköt saa häätöä, valittajille sanotaan et oo kärsivällisempi!
siksi en enää ikinä muuta kyseisen firman asuntoihin :kieh:
 
zzz
"kaupungin slummi" ?!?!??!?!?! Itse asun kaupungin kämpässä, eikä tässä talossa ainakaan kuunnella ja katsota mölyapinoita.. Häädön saavat ihan samallalailla kun muualtakin jos kotirauhaa kovastikin häiritsevät..
 
Minni
Ehkä opiskelija-asunnoissa toi toimii, mut ei edes kaupungin vuokra-asunnoissa. Niissäkin asuu paljon perheitä, joilla on yhtälailla oikeus rauhaan. Lentää ne siis sieltäkin ulos ja heti!
 
Bla
Asun yhdessä sisareni kanssa, ja olemme melko voimakkaasti juhlimiseen orientoituneita yliopisto-opiskelijoita, joten on melkoisen tavallista, että kotiin tulemme aamukuuden aikoihin. Meillä harvemmin kuitenkaan bileitä pidetään, maksimissaan meillä on kavereita aloittelemassa. Niin, ja asumme yksityisessä taloyhtiössä vuokralla, emmekä ole saaneet häätöä.
 
Siis kaupunginSLUMMILLA tarkoitin näitä alkoholisti rivitaloja mitä meidän kaupungissa ainakin on. =)
Siellä asuu työttömät nuoret joita ei muu kiinnosta kun biletys ja rikollisuus.
En tiedä onko muualla tämmöisiä asuinalueita.
 
tuhannen turkanen
Mikä on kaupungin slummi?? Nadia, pitäisikö sinun tehdä asialle jotain muutakin kun valittaa asiasta palstalla. Ehkä soittaa isännöitsijälle, ja pyytää naapureitakin soittamaan samasta asiasta. Ja toisekseen, bilettäjiä löytyy varmasti myös ihan omissa osakkeissaankin asuvista, että se siitä yleistyksestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bla:
Asun yhdessä sisareni kanssa, ja olemme melko voimakkaasti juhlimiseen orientoituneita yliopisto-opiskelijoita, joten on melkoisen tavallista, että kotiin tulemme aamukuuden aikoihin. Meillä harvemmin kuitenkaan bileitä pidetään, maksimissaan meillä on kavereita aloittelemassa. Niin, ja asumme yksityisessä taloyhtiössä vuokralla, emmekä ole saaneet häätöä.
No teillä on takuulla erimeininki kun täällä :hug:
Tuskin naapurista taulut tippuu seiniltä, kun te kuuntelette "rauhassa" ystävien kanssa musiikkia ja saunotte :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ai että slummilaisten pitää sietää tuollaista? :saint:
Jep. Me kaupungin slummissa asuvat joudutaan sietää tuollasta. Senpä takia meistäki ajanmyötä tulee samanlaisia bilettäjiä. Ryypätään lapslisät ja niinpä me niitä pulloja sitte joudutaan keräilemään...ja mistä sen paremmin sais pulloja ku mäyräkoirasta...tyhjätään se vaan enste :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuhannen turkanen:
Mikä on kaupungin slummi?? Nadia, pitäisikö sinun tehdä asialle jotain muutakin kun valittaa asiasta palstalla. Ehkä soittaa isännöitsijälle, ja pyytää naapureitakin soittamaan samasta asiasta. Ja toisekseen, bilettäjiä löytyy varmasti myös ihan omissa osakkeissaankin asuvista, että se siitä yleistyksestä.
Ylempänä selitän mitä tarkoitan. Ja ei mun tartte valittaa kenellekkään, kun häädöt ovat jo saaneet. Ei mua hein biletys haittaa. Meillä lapset nukkuu kun aloittavat mekkalan ja mä oon itekkin elänyt tollasta aikaa joskus. Ja joo, tiedän yhden joka mekasti aikansa omassa asunnossaan, ei edes itse mekastanut vaan hänen lapsensa ja lapsenlapsensa. Asunto otettiin taloyhtiön haltuun ja vuokrattiin vuodeksi ilman et tää omistaja sai yhtään killinkiä. Ja joo, näin voi olla. Kyseessä oli meinaan oma mummoni :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ai että slummilaisten pitää sietää tuollaista? :saint:
Jep. Me kaupungin slummissa asuvat joudutaan sietää tuollasta. Senpä takia meistäki ajanmyötä tulee samanlaisia bilettäjiä. Ryypätään lapslisät ja niinpä me niitä pulloja sitte joudutaan keräilemään...ja mistä sen paremmin sais pulloja ku mäyräkoirasta...tyhjätään se vaan enste :saint:
Mä en onnikeiju usko et sä asut tämmösellä slummialueella mitä tarkoitan. Koska jos asuisit niin lapset ei ois sulla ja sitämyötä et myöskään saisi lapsilisää.
Luetaanhan koko ketju ennenkun aletaan sarkasmiin :whistle:
 
uusiasunto.
Meillä on kyllä täällä sellanen kortteli missä asuu alkupäässä juopot joista ei enää tule muunlaista, sitten asuu kirjavasti eri kansallisuuksia omaava ryhmä ja siinä seassa pari perhettä, yh:ta, ja rosvoja, huumehörhöjä. Sitä sanotaan villikslänneks ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ai että slummilaisten pitää sietää tuollaista? :saint:
Jep. Me kaupungin slummissa asuvat joudutaan sietää tuollasta. Senpä takia meistäki ajanmyötä tulee samanlaisia bilettäjiä. Ryypätään lapslisät ja niinpä me niitä pulloja sitte joudutaan keräilemään...ja mistä sen paremmin sais pulloja ku mäyräkoirasta...tyhjätään se vaan enste :saint:
Mä en onnikeiju usko et sä asut tämmösellä slummialueella mitä tarkoitan. Koska jos asuisit niin lapset ei ois sulla ja sitämyötä et myöskään saisi lapsilisää.
Luetaanhan koko ketju ennenkun aletaan sarkasmiin :whistle:
Joskos nyt kuitenki kiskastas ne jouluherneet sieltä nekusta pois... :saint:
 
wh
No riippuu ihan paikasta, me asutaan vuokralla omistusasunnossa ja täällä juopottelee ja mekastaa ne jotka omistavat asuntonsa mutta siis ovat ihan kunnollisia työssäkäyviä veronmaksajia. Mua ei haittaa vaikka välillä raikaa karaoke viikonloppuisin aamuyöhön saakka tai se että poliisi vierailee meidän pienessä talonyhtiössä aika usein. Eipä se mulle kuulu jos joku haluaa rällästää siihen tyyliin kun ovat lapsettomia aikuisia. Vastavuoroisesti me saadaan asua ihan rauhassa eikä ole koko ajan joku liian utelias naapuri kyttäämässä mitä tekee ja milloin, niin kun yleensä jossain pikku kylässä tai ei tarvitse välttämättä olla edes mikään pikku paikka.

Mutta myönnän senkin että ei tää itä-Helsinki ehkä kaikille sovi koska aika avarakatseinen pitää olla että pystyy tässä talonyhtiössä esim asumaan. Pakko sanoo vielä se että ikinä ei ole ollut niin hyvät naapurit missään kun mitä täällä on. Äskenkin kävin saunassa miehen kanssa kahdestaan naapurin vuorolla niin että hän vielä vahti lastamme sen aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Siis kaupunginSLUMMILLA tarkoitin näitä alkoholisti rivitaloja mitä meidän kaupungissa ainakin on. =)
Siellä asuu työttömät nuoret joita ei muu kiinnosta kun biletys ja rikollisuus.
En tiedä onko muualla tämmöisiä asuinalueita.
jaa teiän kaupungissa annetaan oikein rivarit alkkiksille slummiutettaviksi? missäs asut? mäkin voisin ruveta ryyppäämään, jos sillä rivarin sais... :whistle:

ja me asutaan meidän kaupungissa vähemmän arvostetulla ja hurjalla maineella varustetulla alueella. ei täällä biletyksistä juuri joudu kärsimään, varsinkaan tällänen huonokuulonen yksilö, niinkuin minä. ja näis kaupungin kämpis on ainakin ekan varotuksen jälkeen seuraavasta häätö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ai että slummilaisten pitää sietää tuollaista? :saint:
Jep. Me kaupungin slummissa asuvat joudutaan sietää tuollasta. Senpä takia meistäki ajanmyötä tulee samanlaisia bilettäjiä. Ryypätään lapslisät ja niinpä me niitä pulloja sitte joudutaan keräilemään...ja mistä sen paremmin sais pulloja ku mäyräkoirasta...tyhjätään se vaan enste :saint:
Hitto, pitääköhän munkin nyt vanhoillapäivillä opetellä vielä biletys? :snotty: :kieh: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja wh:
No riippuu ihan paikasta, me asutaan vuokralla omistusasunnossa ja täällä juopottelee ja mekastaa ne jotka omistavat asuntonsa mutta siis ovat ihan kunnollisia työssäkäyviä veronmaksajia. Mua ei haittaa vaikka välillä raikaa karaoke viikonloppuisin aamuyöhön saakka tai se että poliisi vierailee meidän pienessä talonyhtiössä aika usein. Eipä se mulle kuulu jos joku haluaa rällästää siihen tyyliin kun ovat lapsettomia aikuisia. Vastavuoroisesti me saadaan asua ihan rauhassa eikä ole koko ajan joku liian utelias naapuri kyttäämässä mitä tekee ja milloin, niin kun yleensä jossain pikku kylässä tai ei tarvitse välttämättä olla edes mikään pikku paikka.

Mutta myönnän senkin että ei tää itä-Helsinki ehkä kaikille sovi koska aika avarakatseinen pitää olla että pystyy tässä talonyhtiössä esim asumaan. Pakko sanoo vielä se että ikinä ei ole ollut niin hyvät naapurit missään kun mitä täällä on. Äskenkin kävin saunassa miehen kanssa kahdestaan naapurin vuorolla niin että hän vielä vahti lastamme sen aikaa.
naapuri? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ai että slummilaisten pitää sietää tuollaista? :saint:
Jep. Me kaupungin slummissa asuvat joudutaan sietää tuollasta. Senpä takia meistäki ajanmyötä tulee samanlaisia bilettäjiä. Ryypätään lapslisät ja niinpä me niitä pulloja sitte joudutaan keräilemään...ja mistä sen paremmin sais pulloja ku mäyräkoirasta...tyhjätään se vaan enste :saint:
Hitto, pitääköhän munkin nyt vanhoillapäivillä opetellä vielä biletys? :snotty: :kieh: :LOL:
no hei haloo! :snotty: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ai että slummilaisten pitää sietää tuollaista? :saint:
Jep. Me kaupungin slummissa asuvat joudutaan sietää tuollasta. Senpä takia meistäki ajanmyötä tulee samanlaisia bilettäjiä. Ryypätään lapslisät ja niinpä me niitä pulloja sitte joudutaan keräilemään...ja mistä sen paremmin sais pulloja ku mäyräkoirasta...tyhjätään se vaan enste :saint:
Hitto, pitääköhän munkin nyt vanhoillapäivillä opetellä vielä biletys? :snotty: :kieh: :LOL:
no hei haloo! :snotty: :heart:
Okei, sait ylipuhuttua. :heart: Mä kun olen vääntänyt viimeaikoina näitä mukuloita maailmaan, niin kaikki oleellinen on jäänyt taka-alalle. :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ai että slummilaisten pitää sietää tuollaista? :saint:
Jep. Me kaupungin slummissa asuvat joudutaan sietää tuollasta. Senpä takia meistäki ajanmyötä tulee samanlaisia bilettäjiä. Ryypätään lapslisät ja niinpä me niitä pulloja sitte joudutaan keräilemään...ja mistä sen paremmin sais pulloja ku mäyräkoirasta...tyhjätään se vaan enste :saint:
Hitto, pitääköhän munkin nyt vanhoillapäivillä opetellä vielä biletys? :snotty: :kieh: :LOL:
no hei haloo! :snotty: :heart:
Okei, sait ylipuhuttua. :heart: Mä kun olen vääntänyt viimeaikoina näitä mukuloita maailmaan, niin kaikki oleellinen on jäänyt taka-alalle. :LOL:
Mulla nyt on ollu ihan hyvä tauko nuitten lastensaantien saralla... Kerinny vähän tutustuun tähän lähiömammanrooliin.
 

Yhteistyössä