no meillä homma menee näin. mä hoidan kodin ja nää naisten jutut. isä hoitaa lasta silloin kun tarvitsee eli mulla on menoja, muuta tekemistä just sillä hetkellä tms tai aina kun haluaa. mies tekee miestentyöt eli kantaa puita, rakentaa, korjaa, käy töissä yms. monella feministillä varmaan nousee karvat pystyyn mut miedän talossa on aika selkee jako naisten ja miesten töillä. kyllä mäkin tuolla tukkimetsäs hukin aina kun kerkiän ja vastapainoks mies kyllä imuroi ja tiskaa kun vain pyydän. mut se et jos hän tekee 8 tunnin työpäivän on ihan saman arvoinen kun mun 8 tuntia kotihommia.mut silloin se kans tarkoittaa sitä siivousta, ruuanlaittoa yms. illal duunit jaetaan ja tarvittaessa kumpikin saa sitä omaa aikaa - mies menee veistään hirsimökkiään ja mä saan tehdä käsitöitä tai ulkoilla rauhas.
meillä ainakin on tavoitteena sopusointuinen suhde jossa ollaan tasavertaisia. se tekee homman joka on siinä parempi tai kerkiää. mun työni on tehdä mies onnellisek ja sen työ on tehdä mut onnelliseks. en ikinä lähde tuolle linjalle et joku homma on automaattisesti miehen tai mun. mitä toi ap:nkertoma perhe tekee silloin jos isä joutuu jostain syystä oleen pois kotoa muutaman päivän. eikö kukaan ruoki lasta ja laita nukkumaan??
meillä ainakin on tavoitteena sopusointuinen suhde jossa ollaan tasavertaisia. se tekee homman joka on siinä parempi tai kerkiää. mun työni on tehdä mies onnellisek ja sen työ on tehdä mut onnelliseks. en ikinä lähde tuolle linjalle et joku homma on automaattisesti miehen tai mun. mitä toi ap:nkertoma perhe tekee silloin jos isä joutuu jostain syystä oleen pois kotoa muutaman päivän. eikö kukaan ruoki lasta ja laita nukkumaan??