Miks aika ei voi mennä nopeammin???

Näkymätön Ninni

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
2 560
1
36
Vielä olis about 21 tuntia ku lääkäri soittaa keskimmäisen tytön verikokeiden ja sydänfilmin tuloksista, ja mä en nyt mitään muuta mietikään.. Keuhkoröntgenistä saa tulokset vasta puolentoista viikon päästä maanantaina..

Ja nämä siis otettu siks et meillä oli viis vuotis neuvolalääkäri tiistaina ja tytöllä kuulu sivuääni sydämestä, tottakai voi olla harmitonta mutta kyllä jännittää, en edes kunnolla uskalla ajatella et jos oiskin jotain ku heti alkaa itkettää...

Tulis huominen jo!

Mies oli siellä lääkärissä tytön kanssa ja arvata saattaa etteise muistanu muuta kuin että sivuääni, ja verikokeiden syykin jäi ihan hämärän peittoon, kysyin labrassa niin ottivat mm. m aksa ja munuais kokeita, kreatiina, hb, jotain etsyymejä ja vaikka mitä siinä oli...

mun tytöllä on kolmosasteen sivuääni. Jos lapsi on reipas ja jaksaa touhuta yleensä ei mitään hämminkiä. Nuo ovat vaan ne perus kokeet mitkä otetaan. Meille sanottiin että yli 90% on hyvälaatuisia virtausääniä. ja ollaan juostu sydänlääkäriä myöten!
Uskon ettei mitään syytä huoleen ole! Ja jos ennen asiaan ei edes ole puututtu!

Juu kyllä mäkin koitan olla positiivisela kannalla että ei ole mitään, mä vaan niin herkkä huolestumaan ja kun aina on tietty ollut pelko että jos lapsille sattuu jotain, mutta sekin tietty luonnollista mutta kuitenkin... :ashamed:

Yhteistyössä