Mikkosten perhe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rakkautta varmasti heillä on, huolta ja murhetta. Ja Pakko olla positiivinen. Mutta tuon luokan aivovamma - minäen ymmärrä miksi(paitsi rahan takia) sitä tilaa pitää vatvoa julkisuudessa.. Tyyppi tulee olemaan pysyvästi vammautunut ja mikään ei palaa ennalleen. Keskittyisi huolehtimaan lapsistaan tuoki äiti. (ja tiedän kokemuksesta mistä puhun, koska perheessämme on käyty vastaava vamma läpi .. )

Omaa kokemusta on aivoinfarktista, sillä miehelleni se tuli kun tyttöä odotin.
Mut...se ei jäänyt yhteen kertaan...muutakin sairautta oli. Oli laitos- sekä kotihoidossa sekä kuntouksissa vuosien varrella.
Hän nukkui pois vajaa vuosi sitten.

Mä ainoastaan mietin että miten jaksaa jaella haastatteluja lehdille kaiken tuon keskeltä. Mutta me ollaan erilaisia. Jos tuossa tilanteessa olisin itse niin löisin ovet kodissa lukkoon ja vain läheisimmillä olisi asiaa meille. Yhtään ylimääräistä en jaksaisi/sietäisi/kestäisi. Tiedän kyllä ihmisiä joita helpottaa kun jakaa vaikeuden kaikille, tuntemattomillekin.

Juu, kyllä minustakin he vaikuttivat omistautuneilta perheelleen ja onnellisilta. Se miten se alkoi, jos pettämisellä niin väärin - mutta kuka sen ulkopuolisista tietää mitä kuitenkin oli Timon ed. avioliitossa meneillään. Mutta kuitenkin olen sitä mieltä että mitään uutta ei saa aloittaa ennenkuin edellinen poikki, heti kun tietää että haluaa toisen ja aikoo siihen ryhtyä, siinä vaiheessa entinen kokonaan poikki. Sitten voi aloittaa ainakin rehellisesti. Mutta eihän me sitä tiedetä miten heillä meni.

Mutta tässä liitossa näkyi ja näkyy RAKKAUS ja omistautuminen kuten pitää ollakkin.

rouva tuntuu olevan huolissaan taloudellisesta tilanteesta. okei mies on eläkeiässä vaikka pyörittääkin omaan firmaansa. miten on voinut rakentaa tuollaisen linnan ajattelematta että jos jotain sattuu niin heti parin kuukauden jälkeen on täys taloudellinen huoli.
meille pankissa sanottiin että laina täytyy suhteuttaa niin että jos elämässä sattuu muutoksia pärjää myös tiukan ajan yli.
rakensimme talon ja mies oli 3 vuotta työttömänä ja silti pärjättiin ilman pelkoa taloudellisesta tilanteesta.

Voimia heidän perheelle, onnellisilta vaikuttavat. Varmasti joutuu nyt rouva Mikkonenkin avartamaan maailmankatsomustaan kun perheen talous ei enää pysty lepäämään pelkästään Timon harteilla.

Suloiset pojat heillä, Karavaanarit - ohjelmassa katselin. Mukavaa sakkia :)

Kyllä he taatusti onnellisia ovat. ja surullista että joutuvat käymään tuollaisen asian läpi.

Mutta silti mä en tykkää rouvan tavasta ilmaista mielipiteitään.

Peesi. Tunnen kyllä empatiaa heidän tilanteensa johdosta - minusta rva Mikkonen on ensimmäistä kertaa esiintynyt julkisuudessa järkevällä tavalla tämän ikävän asian yhteydessä. Jos hän ei noita lausuntoja lehdille antaisi, niin media kirjoittaisi jotakin kuitenkin ja ehkä jutut olisivat vähemmän paikkansa pitäviä.

Mä ainoastaan mietin että miten jaksaa jaella haastatteluja lehdille kaiken tuon keskeltä. Mutta me ollaan erilaisia. Jos tuossa tilanteessa olisin itse niin löisin ovet kodissa lukkoon ja vain läheisimmillä olisi asiaa meille. Yhtään ylimääräistä en jaksaisi/sietäisi/kestäisi. Tiedän kyllä ihmisiä joita helpottaa kun jakaa vaikeuden kaikille, tuntemattomillekin.

Nina on perustellut käsittääkseni asioiden julkituontia sillä, että Timo oli ja on siis edelleen voimakas ja tunnettu henkilö mediassa, ja näin ollen ihmisiä kiinnostaa tietää mitä Timolle kuuluu. Jotta vääriltä puheilta, asioiden paisutteluilta ja spekuloinnilta vältyttäisiin, on vaimo halunnut itse kertoa julkisuuteen aina kulloinkin miten asiat on ja miten Timo voi. Järkevää minun mielestäni!

Mä juttelin eilen oman isäni ja äitini kanssa. Isällä vastaava tapahtuma takana vuosia sitten, joten omakohtaista kokemusta löytyy. Kaikki tämä siirappinen "Timo katsoi minua ja poikia ja sai vielä sanottua: "Mitä ikinä tapahtuukin, muistakaa, että minä rakastan teitä", Nina kertoo. - Sen jälkeen minä ja pojat ehdimme vielä kertoa rakastavamme häntä." on ihan höpön pöppöä. Ensinnäkään, miksi pojat olisivat olleet kuudelta aamulla hereillä. Mutta vielä enemmän mahdotonta on se, että tuossa tilanteessa sairaskohtauksen saanut alkaa rakkauttaan vannomaan. Tilanne on nimittäin kaoottinen ja hyvin pelottava.

Muutoin en heidän perhe-elämästään tiedä, ehkä ovat toisilleen sopivat, mutta tuollainen rakkauden hehkutus tuossa tilanteessa on groteskia.

Mua ärsyttää ainoastaan se että joka toinen juttu heistä on miten on rahatilanne huono ja sit tuo nainen antaaki jo taas haastattelua.

Ärsyttää suunnattomasti että nainen rahastaa sillä että mies makaa kuolinvuoteella.

[QUOTE="vieras";24973368]Rakkautta varmasti heillä on, huolta ja murhetta. Ja Pakko olla positiivinen. Mutta tuon luokan aivovamma - minäen ymmärrä miksi(paitsi rahan takia) sitä tilaa pitää vatvoa julkisuudessa.. Tyyppi tulee olemaan pysyvästi vammautunut ja mikään ei palaa ennalleen. Keskittyisi huolehtimaan lapsistaan tuoki äiti. (ja tiedän kokemuksesta mistä puhun, koska perheessämme on käyty vastaava vamma läpi .. )[/QUOTE]

Eiköhän Nina keskitykin perheeseensä ja etenkin lasten pärjäämiseen! Timo nyt on julkisuuden henkilö enkä näe mitään pahaa siinä että hänen sairaudestaan kerrotaan lehdissä, kyllähän se ihmisiä kiinnostaa ja jos Nina nyt siitä rahaa saa niin tarpeeseen se varmaan tulee.
Mutta ihmiset ovat niin kateellisia vielä silloinkin kun toisella menee huonosti:(

Mä juttelin eilen oman isäni ja äitini kanssa. Isällä vastaava tapahtuma takana vuosia sitten, joten omakohtaista kokemusta löytyy. Kaikki tämä siirappinen "Timo katsoi minua ja poikia ja sai vielä sanottua: "Mitä ikinä tapahtuukin, muistakaa, että minä rakastan teitä", Nina kertoo. - Sen jälkeen minä ja pojat ehdimme vielä kertoa rakastavamme häntä." on ihan höpön pöppöä. Ensinnäkään, miksi pojat olisivat olleet kuudelta aamulla hereillä. Mutta vielä enemmän mahdotonta on se, että tuossa tilanteessa sairaskohtauksen saanut alkaa rakkauttaan vannomaan. Tilanne on nimittäin kaoottinen ja hyvin pelottava.

Muutoin en heidän perhe-elämästään tiedä, ehkä ovat toisilleen sopivat, mutta tuollainen rakkauden hehkutus tuossa tilanteessa on groteskia.

Nina on aiemmin kertonut, että pojat heräsivät siihen kohtaukseen. Minä en ymmärrä miksei siinä ehtisi sanoa vaikka mitä eikä aivoinfarkti aina edes ole pelottava. Mummoni sai aivoinfarktin ja ihan tavallisesti ehti puhumaan eikä tilanne ollut mitenkään erityisen pelottava ennen kuin taju meni.

Nina on aiemmin kertonut, että pojat heräsivät siihen kohtaukseen. Minä en ymmärrä miksei siinä ehtisi sanoa vaikka mitä eikä aivoinfarkti aina edes ole pelottava. Mummoni sai aivoinfarktin ja ihan tavallisesti ehti puhumaan eikä tilanne ollut mitenkään erityisen pelottava ennen kuin taju meni.

Ehkä näitä tilanteita on eri vakavuusasteella. Mutta ne jotka minä tiedän, ovat olleet rajuja ja pelottavia, eikä siinä ole paljon sairastunut ehtinyt hempeilemään yleisön kanssa, kun mielessä ovat olleet ihan eri asiat.

No kyllä ne pojat olivat hereillä ja ehtineet isänsä kanssa puhumaan. Sitä en sitten tiedä mitä sanatarkkaan ovat puhuneet, mutta en usko että pojat tuossa asiassa valehtelisivat.

Ei kaikki aivoinfarktit tule samanlaisina. Eräs sukulainen makas sohvalla ja kertoi vaimolleen että on outo olo, tavarat ei pysy käsissä ja näkee silmissä vilisevän jotain, puutumisoireita tuli sit kohta mutta ihan hyvin pystyi puhumaan ja tilanne oli ihan rauhallinen.

Nimenomaan, sinä toimisit niinkun toimisit, ja toiset toimii eritavalla! Voimia Mikkosille!

Mua ärsyttää ainoastaan se että joka toinen juttu heistä on miten on rahatilanne huono ja sit tuo nainen antaaki jo taas haastattelua.

Ärsyttää suunnattomasti että nainen rahastaa sillä että mies makaa kuolinvuoteella.

Huvittaa että joitain "ärsyttää suunnattomasti" tuntemattomien tekoset. Pitäskö sun enemmän keskittyä omaan elämääsi?

Minusta on ihan loogista, että mediapersoonana ja mediatyössä ollut Mikkonen on lehdissä sairastumisen jälkeenkin. Miksi ei olisi, jos on ollut ennenkin... ei sairastuminen tee kenestäkään mitään minkä vuoksi pitäisi pysyä piilossa. Sitä vain tarvitsee enemmän apua ja tässä sitä antaa rakas vaimonsa.

Tajuskohan kukaan mitä ajoin takaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Mietin vain että;24974056:
Minusta on ihan loogista, että mediapersoonana ja mediatyössä ollut Mikkonen on lehdissä sairastumisen jälkeenkin. Miksi ei olisi, jos on ollut ennenkin... ei sairastuminen tee kenestäkään mitään minkä vuoksi pitäisi pysyä piilossa. Sitä vain tarvitsee enemmän apua ja tässä sitä antaa rakas vaimonsa.

Tajuskohan kukaan mitä ajoin takaa...

Tämä on totta. Pidetäänhän Leniniä vieläkin esillä vaikka toveri on ollut kuolleena vuosikymmeniä.

Nina on perustellut käsittääkseni asioiden julkituontia sillä, että Timo oli ja on siis edelleen voimakas ja tunnettu henkilö mediassa, ja näin ollen ihmisiä kiinnostaa tietää mitä Timolle kuuluu. Jotta vääriltä puheilta, asioiden paisutteluilta ja spekuloinnilta vältyttäisiin, on vaimo halunnut itse kertoa julkisuuteen aina kulloinkin miten asiat on ja miten Timo voi. Järkevää minun mielestäni!

Höpö höpö. Rahan takia niitä juttuja tehdään.

Yhteistyössä