Mikkosten perhe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ainoastaan mietin että miten jaksaa jaella haastatteluja lehdille kaiken tuon keskeltä. Mutta me ollaan erilaisia. Jos tuossa tilanteessa olisin itse niin löisin ovet kodissa lukkoon ja vain läheisimmillä olisi asiaa meille. Yhtään ylimääräistä en jaksaisi/sietäisi/kestäisi. Tiedän kyllä ihmisiä joita helpottaa kun jakaa vaikeuden kaikille, tuntemattomillekin.

Joo olisin ihan samaa mieltä.
Ensin pyytää ihmisiltä, että jättäisi heidät rauhaan mutta nainen samalla toisella suulla jakelee haastatteluja.

Käsittääkseni heillä on pieniä taloushuoliakin jo ennen miehen sairastumista, joten ihan ymmärrettävää, että Nina sitten yrittää saada vähän ekstraa jotta saisivat laskut maksettua....

[QUOTE="vieras";24973299]Sanokaa mitä sanotte tästä perheestä, mutta alunperinkin olen ollut siinä uskossa, että Nina ja Timo T.A.:n perhe on onnellinen. Paljon heitä parjattiin täälläkin heidän mielipiteidensä vuoksi. Iltalehden tarinasta huokuu aito rakkaus, joka pysyy vaikeassakin tilanteessa.

Nina Mikkonen: "Entistä Timoa ei enää ole" | Viihde | Iltalehti.fi[/QUOTE]

Paljon heitä parjattiinn... ihan niinkuin hekin parjas muita.

ja jollekin joka kuittasi kateudesta:
onko sinusta tässä ketjussa joku oikeasti sanonut olevansa kateellinen rahattoman, velkaisen perheen aivovammasta ?

Se, että ei pidä jostain ihmisestä, ja sanoo sen, ei ole sama asia kuin että on niille kateellinen.

Ymmärrän kyllä Ninan tarvetta puhua. Itse myös mielelläni puhun niin hyvät kuin huonot asiat ihmisten kanssa ja se helpottaa oloa. Ninalla vain isompi kuulijakunta kun yleensä monella meistä.

Minusta on hienoa, että tällaisista kokemuksista voi lukea lehdistä. Koskaan ei voi tietää, vaikka samanlainen tapaus tulisi omalle kohdalle tai jollekin läheiselle. Jos on lukenut aiemmin aiheesta, niin se voi vähän helpottaa vaikeassa tilanteessa.

Perheemme joutui harvinaisemman terveysongelman keskelle 15 vuotta sitten. Olin kuullut kyseisesta sairaudesta vain maininnan. Silloin olisi todella auttanut, jos asiasta olisi ollut edes hiukan tietoa etukäteen.

tässä suurin hyötyjä on nimenomaan iltapäivälehdet. Ehkä pommittavat Ninaa kysymyksillään kuinka Timo voi. Ja itse asiassa, itsekin haluan tietää mikä hänen tilanteensa on enkä varmasti ole ainut. Näillä konsteilla iltapäivälehdistö pysyy hengissä.

Niin, surullinen tilanne on heillä nyt... tuollaista ei kenellekään toivoisi. Tosin pakko myöntää, että ihmettelen, miksi joka mediassa nyt asiaa tuodaan esille... Minua ihan kylmäsi, kun kauppareissulla näin Seiska-lehden kannen: mies sairaalavuoteessa tuijottaa tyhjin katsein ylöspäin, ja pienet pojat sitten siinä molemmin puolin suukottamassa. Anteeksi, jos ketään loukkaan, mutta minun kohdallani tuossa kyllä ylitettiin hyvän maun raja... :(

[QUOTE="sipsi";24975765]Niin, surullinen tilanne on heillä nyt... tuollaista ei kenellekään toivoisi. Tosin pakko myöntää, että ihmettelen, miksi joka mediassa nyt asiaa tuodaan esille... Minua ihan kylmäsi, kun kauppareissulla näin Seiska-lehden kannen: mies sairaalavuoteessa tuijottaa tyhjin katsein ylöspäin, ja pienet pojat sitten siinä molemmin puolin suukottamassa. Anteeksi, jos ketään loukkaan, mutta minun kohdallani tuossa kyllä ylitettiin hyvän maun raja... :([/QUOTE]

Samaa mieltä

[QUOTE="sipsi";24975765]Niin, surullinen tilanne on heillä nyt... tuollaista ei kenellekään toivoisi. Tosin pakko myöntää, että ihmettelen, miksi joka mediassa nyt asiaa tuodaan esille... Minua ihan kylmäsi, kun kauppareissulla näin Seiska-lehden kannen: mies sairaalavuoteessa tuijottaa tyhjin katsein ylöspäin, ja pienet pojat sitten siinä molemmin puolin suukottamassa. Anteeksi, jos ketään loukkaan, mutta minun kohdallani tuossa kyllä ylitettiin hyvän maun raja... :([/QUOTE]

Kieltämättä tuntui ikävältä että tuollaiset kuvat julkistettiin ja näytti että kännyllä olisi kyseiset kuvat otettu. Tuli heti mieleen että olisko Timo T.A halunnut että tuollaisia kuvia julkaistaan. Vaimo kai kyseiset kuvat ottanut.

Yhteistyössä