Mikkelin alue!!!

Mieluummin heti kymmeneltä. Jos sattuu olemaan hellepäivä, niin ehtii alta pois ennen kovinta kuumuutta. Eikä lounasajan ruokailijat ole vielä Ramilla silloin, 10.30 alkaa jo ekat lounastajat valua ja voi olla ahdasta. Ja 13.7. sopii mulle hyvin. Mites muut??

haalean harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2005 klo 12:52 Sanna80 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2005 klo 11:53 pikkubertta kirjoitti:
Tuota klo 10.00 ajattelin miekin just ton lounasajan takia. Eli mulle ainakin käy tuo 13.7. klo 10.00 :wave:
:wave: Mukana ollaan!!
Tulossa ollaan!! :wave: :wave: :wave:

Kyllä sinne lapsia mahtuu, mulla ei ole kuin tuo yksi mukana joten onhan meitä paimentajia :D Mä kans mietin että minkä neilikan rintapieleen tyrkkäsen jotta tunnistatte. No, mulla on tuollainen pieni ja pyöreä 7,5kk tyttö mukana, kun jostain loistaa tosi pyöreet posket pienellä niin suunnistakaa siihen pöytään =) Niin ja mustat Emman vaunut on mukana.

Mulla on semmoinen pienikokoinen 1 vee 1 kk ikäinen poika mukana, itse olen 170 cm, normivartaloinen ja pitkät, hiukan punertavat hiukset.P Poika tod. näk. vaaleissa kolmipyöräisissä rattaissa tai sitten kantopussissa lonkalla. Eiköhän me tunnisteta... Jos vielä sovitaan, että mennään siihen johonkin leikkipaikan läheisyyteen istumaan...

Larajh
hei! jos joukkoon kerran vielä mahtuu, niin voisin yrittää tulla mukaan. olisi kiva tavata muita äitejä Mikkelistä, koska en tunne täältä yhtäkään... täytän pian 20 ja poikamme, Miro on 5 kk. Oliko se Rampe 13.7. ja klo 10.00?

Kiitoksia vaan kaikille paikalle saapuneille treffeistä!! Oli mukava tavata ja huomata, miten kivoja ihmisiä olette ihan livenäkin. Ihmeen vähän oli tuttuja naamoja, vaikka -kuten todettiin- on näinkin pieni kaupunki! Kesän jatkoja!! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2005 klo 22:02 Misu87 kirjoitti:
Noniin. Eli täältä löytyy 18v. noin 9kk vanhan pojan äiti. Mielelläni tulisin seuraaviin tapaamisiin, en oikein tunne ketään "lapsekkaita" täältä päin :)
Mukavaa, että meitä mikkeliläisiä on jo näin monta!! Eikun seuraavaa tapaamista suunnittelemaan :D

Yhteistyössä