Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2005 klo 22:08 Sanna80 kirjoitti:Mulle ei käy 5.9. alkava viikko kun olen vielä kurssilla, seuraavalla viikolla ma, to ja pe. Mutta onko kirkkopuisto vähän viileä heti aamusta? Että jos meinaa ulkona treffata, niin olisiko joskus 10-12 aikaan tai sitten jos heti aamutuimaan, niin sisällä (esim. Ramilla tms.) ettei tule vilu istuskellessa...
Mulle kävis maanantai tai perjantai!Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 15:44 Sanna80 kirjoitti:Mitä mä sählään!!?? Siis piti muokata edellistä tekstiä niin, että tiistaina ei käy koko päivänä, vaan ma, to ja pe! Liian kauan poissa palstalta kun ei enää osaa käyttää muokkaa- ja lainaa-namikoitakaan oikein!! Tyhmä mikä tyhmä!! :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2005 klo 13:32 minä vain kirjoitti::attn:![]()
Juu, kävisi meillekin, tosin en ihan yhdeksi taitaisi keretä, mutta ainakin melkeinAlkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 13:40 viola78harmaana kirjoitti:hei nyt kaikki mukaan. ehdotan torstaita klo 13,00 kirkkopuistossa sään salliessa.siksi puisto,koska kuopus on aika vilkas ja kahvilassa istuminen ei meiltä kovin kauaa luonnistuisi...ja samalla tulee ulkoilukin hoidettua.
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 12:35 minä vain kirjoitti:No minäpä hyvinkin..![]()
En vieläkään omalla kehtaa..![]()
![]()
![]()