mikkeli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viola78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huhuu muutkin =)
kuin olis kirkkopuisto vai mikä se nyt onkaan otso apteekkia vastapäätä :whistle: mulle kävis arkisin klo 13.00 eteenpäin tai sitten aamusta kuopuksen kaa tultas kahestaan 9 jälkeen =)

Mulle ei käy 5.9. alkava viikko kun olen vielä kurssilla, seuraavalla viikolla ma, ti (11 jälkeen, on neuvola aamulla), to ja pe. Mutta onko kirkkopuisto vähän viileä heti aamusta? Että jos meinaa ulkona treffata, niin olisiko joskus 10-12 aikaan tai sitten jos heti aamutuimaan, niin sisällä (esim. Ramilla tms.) ettei tule vilu istuskellessa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2005 klo 22:08 Sanna80 kirjoitti:
Mulle ei käy 5.9. alkava viikko kun olen vielä kurssilla, seuraavalla viikolla ma, to ja pe. Mutta onko kirkkopuisto vähän viileä heti aamusta? Että jos meinaa ulkona treffata, niin olisiko joskus 10-12 aikaan tai sitten jos heti aamutuimaan, niin sisällä (esim. Ramilla tms.) ettei tule vilu istuskellessa...

Mitä mä sählään!!?? Siis piti muokata edellistä tekstiä niin, että tiistaina ei käy koko päivänä, vaan ma, to ja pe! Liian kauan poissa palstalta kun ei enää osaa käyttää muokkaa- ja lainaa-namikoitakaan oikein!! Tyhmä mikä tyhmä!! :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 15:44 Sanna80 kirjoitti:
Mitä mä sählään!!?? Siis piti muokata edellistä tekstiä niin, että tiistaina ei käy koko päivänä, vaan ma, to ja pe! Liian kauan poissa palstalta kun ei enää osaa käyttää muokkaa- ja lainaa-namikoitakaan oikein!! Tyhmä mikä tyhmä!! :headwall:
Mulle kävis maanantai tai perjantai!

hei nyt kaikki mukaan. ehdotan torstaita klo 13,00 kirkkopuistossa sään salliessa.siksi puisto,koska kuopus on aika vilkas ja kahvilassa istuminen ei meiltä kovin kauaa luonnistuisi...ja samalla tulee ulkoilukin hoidettua.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 13:40 viola78harmaana kirjoitti:
hei nyt kaikki mukaan. ehdotan torstaita klo 13,00 kirkkopuistossa sään salliessa.siksi puisto,koska kuopus on aika vilkas ja kahvilassa istuminen ei meiltä kovin kauaa luonnistuisi...ja samalla tulee ulkoilukin hoidettua.
Juu, kävisi meillekin, tosin en ihan yhdeksi taitaisi keretä, mutta ainakin melkein
:D

Yhteistyössä