Mikkeli-Kangasniemi äidit

Olisiko kenelläkän tarvetta lapsenhoitajalle? Täällä olis yksi ehdokas hoitamaan lapsia.
Olen aina pitänyt lapsista ja olen hoitanut lapsia paljon. Minulla ei ole kolutusta,mutta kokemusta paljon. Minulla on itsellänin 5-vuotias tyttö.
Asun Kangasniemellä,mutta minulla on auto käytössä.
Etsin mielellään kokopäiväistä hommaa ja en halua kodinhoitajaksi vaan lastenhoitajaksi!
Laita postia jos kiinnostaa.
 
just
joo, ei kodinhoitajat lapsia nykyään hoidakaan. ja sitten siivoojat on erikseen oleva ammattikunta. Mut moni haluaa vähennyksen verotukseen ja silloin siihen lapsenhoitajan työnkuvaan kuuluu ikävä kyllä muutakin kuin hiekkiksellä istumista. Eli ruoanlaittoa, paikkojen siistimistä yms jonka voi sopimukseen laittaa ja näin työehdot täyttyvät vähennyksen osalta.

Ei millään pahalla, mutta kun hoitolainen/-laiset nukkuvat, mitä sinä teet sillä aikaa? Pari kolme tuntia on aika kallista aikaa maksaa täydestä luppoilusta, ainakin mulle.
 
Minä en asu Mikkelin suunnalla, mutta ihmettelen asennetta ettei joku halua maksaa luppoilusta hoitajalle.

Minä maksaisin mielelläni, kunhan joku vain on paikalla, vai jättäisikö ko. äiti lapsensa yksin kotiin valvomatta.

Omat lapseni ovat niin vauhdikkaita pakkauksia, että päiväunien aika, on ihan tervetullut huoahdushetki itsellenikin, että taas jaksaa lapsia paimentaa!
 
mammat
Ihmettelemme suuresti kun haet kyseistä työtä,olemme yhteensä 8:n lapsen äitejä ja kun lapset nukkuvat,käytämme ns luppoajan kotitöiden hoitamiseen.emme taatusti maksaisi sinulle pelkästä läsnäolosta.mitä syöttäisit lapsilllemme ja kuka siivoaisi kodin sillä aikaa "päällisin puolin"kun sinä istut ja vahdit nukkuvia lapsia?Ehkäpä haet töitä väärältä alalta... :LOL:
 

Yhteistyössä