K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole niin pitkään seurannut Damonia kuin jotkut täällä, mutta mulle on piirtynyt hänestä kuva empaattisena, herkkänä ja fiksuna ihmisenä. Hyvin ajattelevaisen ja pohtivan oloinen. Varmaan näistä piirteistä on tosi paljon hyötyä, mutta ehkä haittaakin hänen uraansa ajatellen.
Mulla on sama mielikuva. Hämmentää aina kun damonia luonnehditaan jotenkin laskelmoivaksi ja pinnalliseksi, kun oma käsitykseni on että se paneutuu taiteeseensa oikein antaumuksella ja käsittelee henkilökohtaisia kipupisteitäänkin hyvin avoimesti.
 
vierailija
Siis mitä ovat Jyrin tarinat? Keski-ikäisenä ihmisenä mieluusti lukisin. Linkkaatko?
Tässä, ole hyvä. Tarinoita on monia ja osassa päähenkilöt ovat aikuisia miehiä ja osassa aikuistumisen kynnyksellä olevia nuoria miehiä tai sekä että. Kaikki tarinat sijoittuvat aika lailla maaseudulle, metsään tai järvimaisemaan. Musta oli kiva lukea sellaisen suomalaisen miehen kirjoittamia novelleja, jolla on omakohtainen kokemus näihin asioihin. https://tarinat.wordpress.com/author/tarinat/
 
vierailija
Kuluerä 😆 Kai ne puolisot ihan itse osaavat päättää mihin rahansa laittavat.
Vastataan nyt vaikka tähän. En tarkoittanut että ylimääräiset olisi itse maksaneet vaan esim. K tapauksessa menenee K pussista eli sinänsä kuluerä K. Yhdessä asuessa toki voi ajatella että molempien pussista mutta onko se järkevää ns. roudata puolisoa ukomaan kiertueilla nin jääköön heidän asiakseen onko hyödyt panostuksen arvoisia.

Ja mitä Ruissiin tulee niin en näe yhtään syytä miksi juuri sinne olisi tullut muita kuin bändi ja crew. Lyhyt vierailu ja ei kauheasti aikaa ylimääräiseen.
 
vierailija
Vastataan nyt vaikka tähän. En tarkoittanut että ylimääräiset olisi itse maksaneet vaan esim. K tapauksessa menenee K pussista eli sinänsä kuluerä K. Yhdessä asuessa toki voi ajatella että molempien pussista mutta onko se järkevää ns. roudata puolisoa ukomaan kiertueilla nin jääköön heidän asiakseen onko hyödyt panostuksen arvoisia.

Ja mitä Ruissiin tulee niin en näe yhtään syytä miksi juuri sinne olisi tullut muita kuin bändi ja crew. Lyhyt vierailu ja ei kauheasti aikaa ylimääräiseen.
Lopeta nyt jauhamasta omia keksintöjäsi k:n kumppanin rahatilanteesta! Sinä et tiedä vaikka se olisi lottovoittaja ja maksaisi k:n koko elämisen.
 
vierailija
Vastataan nyt vaikka tähän. En tarkoittanut että ylimääräiset olisi itse maksaneet vaan esim. K tapauksessa menenee K pussista eli sinänsä kuluerä K. Yhdessä asuessa toki voi ajatella että molempien pussista mutta onko se järkevää ns. roudata puolisoa ukomaan kiertueilla nin jääköön heidän asiakseen onko hyödyt panostuksen arvoisia.

Ja mitä Ruissiin tulee niin en näe yhtään syytä miksi juuri sinne olisi tullut muita kuin bändi ja crew. Lyhyt vierailu ja ei kauheasti aikaa ylimääräiseen.
Mutta tarviihan K joka tapauksessa jonkun roudaamaan merchiä, laittamaan esille ja purkamaan, tekemään inventaariota ym. Jos tähän rooliin on valittu gf niin mikäs siinä. Eikä hän ollut ulkomailla kiertämässä.
 
vierailija
Mutta tarviihan K joka tapauksessa jonkun roudaamaan merchiä, laittamaan esille ja purkamaan, tekemään inventaariota ym. Jos tähän rooliin on valittu gf niin mikäs siinä. Eikä hän ollut ulkomailla kiertämässä.
Se on sitten eri asia mutta tosiaan viime kiertueella oli jostain syystä varmasti vain Viroon matkalla (plus Lontoo mutta se taisi olla loma). Mutta tosiaan heidän sasiansa jos sieltä ei paikan päältä saanut työvoimaa niin maksaa sitten suomalaiselle.

Ketkä on muuten tavallisesti K roudareita jotka kulkisivat mukana erikseen?
 
vierailija
Se on sitten eri asia mutta tosiaan viime kiertueella oli jostain syystä varmasti vain Viroon matkalla (plus Lontoo mutta se taisi olla loma). Mutta tosiaan heidän sasiansa jos sieltä ei paikan päältä saanut työvoimaa niin maksaa sitten suomalaiselle.

Ketkä on muuten tavallisesti K roudareita jotka kulkisivat mukana erikseen?
Onhan se ihan hyvin voinut mennä Viroon vaan katsomaan keikkaa ja hengailemaan. Vai oliko siellä myymässä merchiä?
 
vierailija
Mulla on sama mielikuva. Hämmentää aina kun damonia luonnehditaan jotenkin laskelmoivaksi ja pinnalliseksi, kun oma käsitykseni on että se paneutuu taiteeseensa oikein antaumuksella ja käsittelee henkilökohtaisia kipupisteitäänkin hyvin avoimesti.
Eihän se toki poissulje sitä, etteikö hän voisi olla samaan aikaan myös noitakin. Mun hyvä ystävä on todella empaattinen, mutta hän on myös piinkova yrittäjä ja silloin kun hän on tässä yrittäjän roolissa, niin näen hänessä joskus myös sen laskelmoivan puolen. Ei se tee ihmisestä mitenkään huonoa, se on vain yksi hänen piirteistään.
 
vierailija
Eihän se toki poissulje sitä, etteikö hän voisi olla samaan aikaan myös noitakin. Mun hyvä ystävä on todella empaattinen, mutta hän on myös piinkova yrittäjä ja silloin kun hän on tässä yrittäjän roolissa, niin näen hänessä joskus myös sen laskelmoivan puolen. Ei se tee ihmisestä mitenkään huonoa, se on vain yksi hänen piirteistään.
Missä se yrittäjäpuoli näkyy? Mä en siis ite seuraa sitä, mutta oon kyllä hyvin kartalla aina kun se näkyy joksujen seurassa 😄 Mut en tosiaan tiedä siitä muuten oikein mitään ku sen minkä joksut siinä Lontoon haastattelussa siitä kertoivat.
 
vierailija
Kyllä mä uskon että se kipeänä on. Ei B sovittuja haastatteluja välistä jätä vai luuletko tosiaan niin?
En usko, että muut Joksut suostuisi kattelemaan kovin kauaa sitä touhua, jos B jättäis työtehtäviä väliin ja liihottelis jossain muualla. Ei kai se ihme tossa ammatissa ole jos sairastuu, kun koko ajan tapaat uusia ihmisiä, joudut LENTÄMÄÄN paljon jne.
 
vierailija
Joku raportoi että siellä pikkukarjurockissa vai mikä se oli olisi ollut. Muista keikoista en muista. Ehkä on pitänyt kesälomaa.
Noilla isommilla festareilla merch myydään isommilta pisteiltä, joissa on kaikkien osallistuvien artistien merchit samassa, ja siihen on työntekijät festarijärjestäjän puolesta. NM on ollut normaalisti myymässä joissakin pienemmissä tapahtumissa kyllä, kuten eilen Karjurockissa.
 
vierailija
En usko, että muut Joksut suostuisi kattelemaan kovin kauaa sitä touhua, jos B jättäis työtehtäviä väliin ja liihottelis jossain muualla. Ei kai se ihme tossa ammatissa ole jos sairastuu, kun koko ajan tapaat uusia ihmisiä, joudut LENTÄMÄÄN paljon jne.
Ja Joksut ovat olleet nyt myös festareilla esiintymässä ja niissäkin on tosi paljon porukkaa ollut. Ei ihme että on kipeänä
 
vierailija
Musta B on viimeaikoina ollut muutenkin enemmän taka-alalla. Muut pojat antaneet haastatteluja enemmän. Ihan hyvä, auttaa varmaan Bojania jaksamaan, kun vastuut jakautuu tasaisemmin.
 

Yhteistyössä