Mikäs tauti pojalla vois olla?

Ei kuitenkaan niin

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 613
1
36
3 viikkoa sit tuli kurkunpääntulehdus, viikko siitä korvatulehdus ja sit pieni nuha ja yskä jatkui eiliseen asti.

Kotiin kun tulin niin poika ihan tulikuuma, löysä ja väsynyt, kuumetta 38.5 ja normilämpö 35.5. Yön kuumeili lääkkeestä huolimatta, nyt kuume laskenut 36.5 ja lapsi ihan pirteä ja iloinen.

Mikä ihme tolla on?

Alkuperäinen kirjoittaja joo mut:
jos nuhan/yskän/tulehduksen JÄLKEEN kuume nousee uudestaan, kannattaa viedä. joku tulehdus ehkä uusii tai ihan uusi tulehdus esim. keuhkoissa tekee tuloaan.

muoks.. ja siis kuumehan on yleensä aamusta alhaalla, kun on yö levätty lääkkeillä. se voi pompata vasta illemmalla takaisin ylös. otattamaan tulehdusarvoja, hop!

Alkuperäinen kirjoittaja joo mut:
jos nuhan/yskän/tulehduksen JÄLKEEN kuume nousee uudestaan, kannattaa viedä. joku tulehdus ehkä uusii tai ihan uusi tulehdus esim. keuhkoissa tekee tuloaan.

Hmm, voi olla. Mut jotenkin tuntuis oudolta kun nyt saatuaan aamupalan lapsi on ihan normaali, kuin mitään ei ikinä olis ollutkaan. Pitääpä seurailla tää päivä..

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
No en kai mä ihan pirteetä lasta ala ensimmäiseksi lääkäriin kiikuttaan sillä syyllä että eilen oli kuumetta..

No etkös tuossa kirjoita että väsynyt ja löysä?
Eli päätä edes mikä se olotila on.

Itse en kovinkaan helposti tai pienestä kiikuta lapsiamme lääkäriin mutta tuo kuumeilu muutama viikko korvatulehduksen toteamisesta on mielestäni jo syy piipahtaa lääkärissä. Voi olla jälkitaudin jälkitauti.

Jakselkaahan! =)

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
No en kai mä ihan pirteetä lasta ala ensimmäiseksi lääkäriin kiikuttaan sillä syyllä että eilen oli kuumetta..

No etkös tuossa kirjoita että väsynyt ja löysä?
Eli päätä edes mikä se olotila on.

Jessus, heti aamusta sulla pirtee ja iloinen mieli? Eilen oli kuumetta, tänään ei.

Yhteistyössä