Jos olisitte asiakaspalvelussa ja kesken palvelutilanteen teiltä pääsis
a. mojova pieru
b. veretseisauttava röyhtäisy
c. oksennus
d. kirosana
a. mojova pieru
b. veretseisauttava röyhtäisy
c. oksennus
d. kirosana
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:![]()
![]()
![]()
repesin ääneen.....
varmaan tuo a ja siihen perään heti b![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:![]()
![]()
![]()
repesin ääneen.....
varmaan tuo a ja siihen perään heti b![]()
![]()
![]()
![]()
Mulla on tylsää :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:En tieda olen jo niin tottunut siihen Sporessa seka Kiinassa, etta pieru ja royhtaily on ihan normaalia joka paikassa. Ihan estottomasti niita paastelevat. Sanon varmaan sitten oksennus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:En tieda olen jo niin tottunut siihen Sporessa seka Kiinassa, etta pieru ja royhtaily on ihan normaalia joka paikassa. Ihan estottomasti niita paastelevat. Sanon varmaan sitten oksennus![]()
sen mie tiiän että kiinassa röyhtäily on vaan kunnianosoitus emännälle että ruoka oli hyvää ja että sitä oli riittävästi, mutta että pieru!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:En tieda olen jo niin tottunut siihen Sporessa seka Kiinassa, etta pieru ja royhtaily on ihan normaalia joka paikassa. Ihan estottomasti niita paastelevat. Sanon varmaan sitten oksennus![]()
sen mie tiiän että kiinassa röyhtäily on vaan kunnianosoitus emännälle että ruoka oli hyvää ja että sitä oli riittävästi, mutta että pieru!!!![]()
Kylla monet naurut naurettiin kun noiden pierujen takia. ja niita pitkia pikkurillin kynsia aina ihmettelen. En tullut muuhun tulokseen, etta silla jarkyttavan pitkalla kynnella on hyva kaivella korvia(tai jotain muuta).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:varmaan a ja sit b. oksennus nyt voi kertoa et on kipeenä niiin ei oo ihan niin paha,noloa tosin sekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=8977 Vois tuommonen hieman naurattaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=8977 Vois tuommonen hieman naurattaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:En tieda olen jo niin tottunut siihen Sporessa seka Kiinassa, etta pieru ja royhtaily on ihan normaalia joka paikassa. Ihan estottomasti niita paastelevat. Sanon varmaan sitten oksennus![]()