G:luomuna synnyttänyt,käytitkö jotain näistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
G:luomuna synnyttänyt,käytitkö jotain näistä
Luomusynnyttäjät, käytittekö jotain näistä synnyttäessäsi

a)synnytyksen käynnistys
b)välilihan leikkaus
c)ilokaasu
d joku muu?

d) Laulaminen,liikkuminen ja äijän lyöminen

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Kakkosen synnytystä sanon melkein luomusynnytykseksi, koska vain vähän maistoin siinä ilokaasua. Se teki pahan olon, niin jätin senkin pois. Akupainanta oli siihen aikaan uusi juttu, sitä isännän kanssa kokeilimme. Synnytys tosin käynnistettiin raskausmyrkytyksen vuoksi, eli eikös se sitten olekaan luomusynnytys?

Mulle teki kans ilokaasu eka synnytyksessä pahan olon. Niin kuin huonon humalan, vieraannutti itsestä, ihan kauhea tunne. :o

Hassua mun tapauksessani on, että kuopuksen synnytyksessä ilokaasu sopi mainiosti ja silloin sitä tuli nuuhkittuakin tosi tiheään. Olin iloisessa pikku hiprakassa koko synnytyksen ajan :D

no varmaan sitten se kalvojen puhkaisukaan ei ole luomua...kun kerran halutaan niin pilkulleen määrittää... ap: llä varmaan luomusynnytys jossain saunassa pihan perällä ja haluaa vaan päteä sillä...hupaisa tyyppi!

Alkuperäinen kirjoittaja maria:
AP :hug: Mieti nyt noita sun kysymyksiä!!!!!!!!!!!!
Kysyt luomusynnyttäjiltä käytitkö
a)synnytyksen käynnistys
b)välilihan leikkaus
c)ilokaasu
d joku muu?

Ja kun joku sanoo että käynnistettiin, se ei olekaan luomusynnytys!!!
Perustele sun luomu?!

Vaikea vastata tähän muuten!!!!

En ole ap, mutta luomuhan tulee sanasta luonnonmukainen, joten voit itse miettiä että onko synnytys luonnonmukainen jos se esimerkiksi käynnistetään. Eli eihän se ole. Voi toki sanoa, että kivunlievitykset on luomuja jos ei ole mitään lääkkeellistä kivunlievitystä käyttänyt.

Mä luulin kakkosen tulleen luomuna, kunnes luin tuon keittiönoidan jutun. Ei se niin mennyt sentään, vaan sairaalassa tapahtui. Kivunlievitykset oli pikainen suihku ja yhden supistuksen aikainen selän hieronta. Sit sitä jo oltiinkin sängyllä ja kalvot räsähti siihen ja perästä juoksi lapsi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Mä luulin kakkosen tulleen luomuna, kunnes luin tuon keittiönoidan jutun. Ei se niin mennyt sentään, vaan sairaalassa tapahtui. Kivunlievitykset oli pikainen suihku ja yhden supistuksen aikainen selän hieronta. Sit sitä jo oltiinkin sängyllä ja kalvot räsähti siihen ja perästä juoksi lapsi :D
Mäkin olisin aluksi voinut sanoa synnyttäneeni luomuna, kun esikoisen kohdalla ei ollut mitään kivunlievitystä eikä tehty kalvojen puhakisua. Mutta episiotomia tehtiin luomurepeämän sijasta ja synnytin sairaalassa luomuympäristön sijasta. Likan kummitäti oli 16 v, kun synnytti yksin kotona ollessaan esikoisensa eteisen lattialle ja kuopuksen kummitäti synnytti kolmannen lapsensa naapurin autoon. Jälkimmäistäkin kenties voisi kutsua luomusynnytykseksi, tosin auto ei liene millään tavalla luomua.

Kaksi lasta löytyy ja molemmat syntyneet kaukana luomusta, kun molemmat leikattu. Mutta en kyllä never ever luomuna olisi halunnut/suostunut synnyttämään. KAMALAA KIDUTUSTA!!

Voi luoja, kyllä mä mieluummin olen pätemättä ja pidän nuo omat sairaalasynnytykseni kuin synnyttäisin niinkuin lastesi kummit! :o tosin eipä ollu kovin kaukana itselläkään autosynnytys, onneksi mies halus ekan supistuksen jälkeen lähteä sairaalaan samantien.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoidalle:
Voi luoja, kyllä mä mieluummin olen pätemättä ja pidän nuo omat sairaalasynnytykseni kuin synnyttäisin niinkuin lastesi kummit! :o tosin eipä ollu kovin kaukana itselläkään autosynnytys, onneksi mies halus ekan supistuksen jälkeen lähteä sairaalaan samantien.
Noista kumpikaan ei halunnut mitään luomusynnytyksiä =) Sattuipa vaan syöksysynnytykset kohdalle. Itsekin olen ihan mieluusti synnyttänyt Hyksin Naistenklinikalla - ja nimenomaan ko sairaalassa - vaikkei siellä synnyttäjiä vaalenapunaisella pumpulilla peiteltykään eikä tarjottu edes röyhelöverhoja synnytyssaliin. Synnytys on kuitenkin hyvin lyhyt aika ihmisen elämässä ja sen ajan viettää vaikka seipään nokassa.

Yhteistyössä