mikäköhän tätä -89 ikäluokkaa vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itsekin -89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no onhan se yleistystä joo.. ei mun mussa tai mun kavereissa mitään suurempaa vikaa ole.. mutta saa kai sitä nyt miettiä et mikäs ihme siinä on. ainahan se on niin ollu et omanikäisten jutut iskee kovemmin kun muut.. varmasti 14-vuotiaat tai 14-vuotiaiden vanhemmat saattaa kokea ton savion jutun kovemmin kun muut. yleistystä tämäkin mut niin musta kuitenkin tuntuu. sama silloin kun tsunami oli... eniten ne omaikäiset omalta paikkakunnalta tuntui vaikkei tuntenutkaan.. kaikkihan on aina yleistystä mutta jotenkin noihin nyt vaan on kiinnittänyt huomion. anteeksi vaan.

Älä ota itseesi tämän palstan natkuttavien äitien sanomisista. On ihan normaalia miettiä asioita ja kieltämättä mullekin on tullut mieleen, että jotain ihmeellistä on tuon ikäsissä kun oireilevat niin rajusti. Tietenkin joka ikäluokassa on oireilevia, mutta se ei nyt ollutkaan sinun pointtina.

Saattoipi olla hieman turhan tunteella tuo tekstini.. Mutta itsekin olen -89 ja ottaa pannuun kun heti arvostellaan.. Totta kai sitä kiinnittää samanikäisenä huomiota oman ikäisten tekemiin juttuihin, totta. Joskus vaan jotkut yleistykset saa näkemään punaista:P

Yhteistyössä