Mikäköhän mua vaivaa kun menee hermot ihan joka asiasta...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tykkää tästä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en tykkää tästä...

Vieras
Häiritsee jo itseänikin... Jos joku asia ei mene niinku mä ajattelen sen menevän tai jos joku tekee jotain idioottimaista tai jotain joka menee erilailla kuin mä luulin/haluan sen menevän niin mulla menee hermot täysin! Teen jotain kostaakseni tai muuten vaan näyttääkseni että en ole tyytyväinen tilanteeseen! Esim. tänään mies kaatoi mun melkein täyden siideripullon lavuaariin kun luuli sen olevan tyhjä tai siis jo väljähtynyt (eiliseltä) --> mä sitten kaadoin miehen kaikki (4kpl) oluet lavuaariin, aukaisin ne avaamattomat pullot ja kaadoin ne pois... hävettää ja ihmetyttää jälkikäteen että miksi noin tein. Kävi vaan mielessä että jotain on tehtävä ja niin tein... :ashamed: Mikä mulla on...? :o Tätä on jatkunut jo viikkoja ja koko ajan vaan pahenee. Hoitoon kai on mentävä jos ei lopu tää. :(

Niin ja toinen tapaus on se, että kaupan parkkiksella joku oli ajanut auton tosi lähelle mun autoa niin etten päässy autoon kunnolla niin mä sit pamautin auton ovella sitä toista autoa tahallani. Tää hävettää todella paljon!!!! :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja toinen tapaus on se, että kaupan parkkiksella joku oli ajanut auton tosi lähelle mun autoa niin etten päässy autoon kunnolla niin mä sit pamautin auton ovella sitä toista autoa tahallani. Tää hävettää todella paljon!!!! :ashamed:

Tulitko ajatelleeksi, että ehkä hänen oli pakko? Eli viereissä parkissa olikin niin reunoilla, että oli pakko parkkeerata näin. Tuota sietääkin hävetä. Ite ainakin kävisin nitistämässä, jos joku ruttais mun Audia. Sori vaan =D

Mitä jos vähän miettisit, että mikä sut saa raivostumaan? Siis että nion kihiset? Mitä nuo aiemmat on ehdottaneet masennus, ehkäisypillerit..mutta ootko jotenkin tyytymätön sillä hetkellä johonkin? Itseesi, kumppaniin? Mikä laukaisee sen? Oletko sitä ennen ollut jhostan vähän ärsyyntynyt tai tuntenut harmistuneisuutta? Onko parisuhde ok?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Eh.. jotenkin kuullostaa etäisesti tutulta.. :snotty:
Neuvoja otetaan vastaan...

Ai ootko samanlainen? Miten sulla ilmenee?

Raivoan, rikon tavaroita :ashamed:
Saatan myös yksinäni hakata seiniä ja huutaa.
Lähetän miehelle tekstiviestejä mitä kadun jo parin tunnin päästä. :snotty:

Kerran tyhjäsin jääkaapin sisällön melkein kokonaan lattialle ja jätin ne pilaantumaan siihen. :ashamed:
Syynä oli se että mies oli tuonut kaupasta vääriä tavaroita, olin juuri ennen kauppaanlähtöä muistuttanut että katsoo mitä ostaa ettei taas tule vääriä tuotteita! paketissa pitää lukea täsmälleen näin ja kermaviili ei saa olla kevytviiliä jne.
Ei siis ollut ensimmäinen kerta vaan suorastaan tapa ja sit hän ihmettelee kun tavaraa menee pilalle jääkaapissa? Meneehän sitä kun en keksi mitään käyttöä esim. kevytviilille kun en sitä syö eikä sitä voi käyttää kastikkeeksi, eikä kevytkermasta voi vatkata kakunpäällistä jne. argh.
Ärsyttävää, mutta ehkä olisin tullut kuulluksi ilman ruokien pilaannuttamista.. ?

Sitten ne hermot saattaa mennä ihan siitäkin et tavaroita ei löydy niiden oikeilta paikoilta.

Enpä tiedä mikä tähän auttaisi, raivostuessaan jo tajuaa että ylireagoi, mutta en vaan osaa/pysty hillitsemään itseäni.

Ehkäisyä en käytä, mut masennusta mulla on. :/

Masentuneisuus... Mulla samoja... Mulla kaiken takana on kilpirauhanen. Nyt oon taas muutaman päivän ollu ihan kauhee... Arvot taas muuttunu jotenkin pari viikkosesta.

Yhteistyössä