Menee hermot kaverin karppauksen kans :S

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa!!

Vieras
Tällasta sit tänään.. Kaveri alko karppaamaan, ja ei jeesus että menee hermot sen hössötyksen kanssa!!! Mulla ei ole sinänsä mitään karppausta vastaan. Siinä on hyviä piirteitä mutta pitkälle kaavalle näen sen itse aika epäterveellisenä ja huonona vaihtoehtona, mutta mulla on sellainen mielipide että jokainen saa tehdä tuossa asiassa kuten haluaa.
Mut tää kaveri.. Tänäänkin kun käytiin lounaalla yhdessä, ja otin lautaselle porkkanaraastetta ja tomaattilohkoja, niin KAUHEA valitus siitä miten kauhee oon ku syön tomaattia ja porkkanaa ku niissä on niiiin kauheesti hiilareita! Ja mä en itse tosiaan karppaa.. Vaan pyrin muuten syömään terveellisesti mut MUN mielestä kyllä jos alkaa jotain TOMAATIN ja PORKKANAN hiilareita vieroksumaan eikä voi enää syyä kujotain hiton pekonia (anteeksi kärjistykseni) niin melko huonolla tolalla on elämä ja varmaan kireellä hermot ku ei saa edes KASVIKSIA syödä ja joku banaani tai appelsiini olis VIELÄ pahempi synti..

Aihe kuin aihe, höösäys ärsyttää.

Joku karppaa, joku tupakoi, joku kestovaippailee, joku yksityisautoilee pienimmätkin matkat...ja jotkut tykkää puuttua kavereidensa asioihin & nillittää siitä että toi tekee eri tavalla kuin mä, miks sä noin teet, eksä tiedä että se on kauhean paha asia, yms.

Argh.

MINÄ en tuputa kellekään ituja, en tyrkytä kasvihuoneen kaavoja ja istutusvinkkejä, en pakota käyttämään kestovaippoja enkä kohkaa niistä jokaiselle vaippaikäisen lapsen vanhemmille, en tyrkytä mitään 'oppejani' ellei haluta tai kysytä.

Joten todellakin, fanaattiset karppaajakaverit alkaa pikkuhiljaa ottamaan julistuksineen kuuppaan.

No ala valistamaan sitä kaveriasi ettei kasvisten välttämisen tarvitse kuulua karppaukseen. Jos välttelee niin se on just sitä huonoa karppausta. Paljon kasviksia, sopivasti proteiinia ja rasvaa sen verran että olo on hyvä, näin se on terveellistä.

Tällasta sit tänään.. Kaveri alko karppaamaan, ja ei jeesus että menee hermot sen hössötyksen kanssa!!! Mulla ei ole sinänsä mitään karppausta vastaan. Siinä on hyviä piirteitä mutta pitkälle kaavalle näen sen itse aika epäterveellisenä ja huonona vaihtoehtona, mutta mulla on sellainen mielipide että jokainen saa tehdä tuossa asiassa kuten haluaa.
Mut tää kaveri.. Tänäänkin kun käytiin lounaalla yhdessä, ja otin lautaselle porkkanaraastetta ja tomaattilohkoja, niin KAUHEA valitus siitä miten kauhee oon ku syön tomaattia ja porkkanaa ku niissä on niiiin kauheesti hiilareita! Ja mä en itse tosiaan karppaa.. Vaan pyrin muuten syömään terveellisesti mut MUN mielestä kyllä jos alkaa jotain TOMAATIN ja PORKKANAN hiilareita vieroksumaan eikä voi enää syyä kujotain hiton pekonia (anteeksi kärjistykseni) niin melko huonolla tolalla on elämä ja varmaan kireellä hermot ku ei saa edes KASVIKSIA syödä ja joku banaani tai appelsiini olis VIELÄ pahempi synti..

Tolla menolla kaveris ei jaksa kauaa :D Älä huoli.

no huh huh D: itse kun karppasin söin todellakin hedelmiä ja kasviksia ja kaverini saivat syyä tasan ihan mitä tykkäävät! tosin itse en syönytkään pelkkää munaa ja pekonia vaan karpata voi ihan järkevästikkin. kyllähän kaikkien luulis tietävän ettei voi olla terveellistä syödä pelkkää pekonia kermassa..

No kyllä mäkin oon lesbo ja vihreä ja en syö ollenkaan punasta lihaa yms valintoja mistä mulla on TOSI vahvoja mielipiteitä mut en mä nyt ala ihmisille paasaamaan ja tuputtamaan kaikkea.. Oon ateisti mut en mä mene uskis kavereille selittämään että "ooksä nyt ihan tyhmä kun uskot johonki jumalaan, eksä tiiä et..." vaan annan heidän elää kuten haluavat..
Ja toi karppaajakaveri ärsyttää SIKSI etenkin ku nyt joka paikassa tuputetaan karppausta.. Telkkarimainos lehdet ja kaikki ja kirjakaupassa joku nainen oli luennoimassa karppauksesta.. Mulla ei vaan itellä mahdu päähän se villitys.. En usko että pidemmän päälle on terveellistä kun koko homma on ollut olemassa niin vähän aikaa tietääkseni.. Kyllä musta on hyvä että ei syö mitään hiilareita hulluna ja katsoo mitä syö, mutta että jos ei tomaattia saa syödä (paitsi jos on allergiaa) niin sit on asiat kehnosti..

Ja kun toi kaveri ei vaan käsitä että mua ei kiinnosta :S Oon yrittäny selittää et se saa karpata jos haluaa mut musta se ei oo kovin hyvä valinta jne enkä ees alkanu paasaamaan niin täähän oli heti ku persauksille ammuttu karhu.. Hohhoi..

Kun se pääsee alkuinnostuksen ohi, niin se julistaminen yleensä tasoittuu. Kun löytää jonkin itselleen sopivan elämäntavan, niin helposti haluaa jakaa hyvän tiedon kaikille.

Yhteistyössä