Mikähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pieni ja vihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pieni ja vihainen

Vieras
On vikana, vai onko se aivan normaalia teillä naisilla, että ollaan aina laihiksella, seksi ei kiinnosta ja huudetaan ja meuhkataan kaikesta joutavasta? Syynä on tietysti tyhmä puoliso joka ei ymmärrä naisena olemisen vaikeutta? Näinkö? Mulla on muija jatkuvasti laihiksella ja minunkin tulisi osallistua siihen suurella mielenkiinnolla. Kun kysyn syytä moiseen itsekuritukseen saan vastaukseksi: "No ethän nyt säkään siedä tällaista tonnikeijua (n. 75kg/170cm) kattella". Voi helvetti!! Vaikka sanoisin sen tuhannesti, että hän on sellaisenaan juuri se oikea nainen jota rakastan ja haluan, hän ei sitä usko. Hermo menee moisessa touhussa, kun taas työpaikalla olevat naiset eivät mainitse sanallakaan mitään laihdutuksesta tms. Muijaa ei seksi ole kiinnostanut, ainoastaan silloin kun hankittiin lapsia, tai kun on päissään. Mitähän tästä voi päätellä. Hän kuvittelee juovuksissa naivansa jonkun toisen kanssa, ja on niin estoton ja himokas. Ainoastaan suuseksiin hän ei suostu silloinkaan. Kirjoitan tämän siksi, että se on keino keskustella jonkun kanssa asiasta, ja purkaa vitutusta. Kertokaapa miehet, kuinka usein oette kokeneet saman, Ja naiset, älkää loukkaantuko, vaan vastatkaa asiallisesti. Kertokaa näkemyksenne naisnäkökulmasta.

No työpaikan naisista voin sanoa että eivät kai ne sinulle ala laihdutuksistaan puhumaan, meuhkaavat nekin siitä kotonaan sitten omille miehilleen ;) Eivätkä naiset aina usko kovin helposti miehensä kehuja koska "pakkohan sen on omaa vaimoa kauniiksi kehua". Itsellä vähän samaa vikaa, en ota kehuja hyvin vastaan.

Alkoholi vaikuttaa siihen että estot vähenevät ja saattaa alkaa enemmän himottamaan, ei tarkoita että puolisosi ajattelisi jotain muuta.

Oletko kysynyt mikä häntä nyppii? Laihdutus stressaa vai jokin muu? Minä ainakin helpommin ärryn mieheeni jos on jotain mielen päällä.

Tuota tullut kysyttyä, sillä seurauksella että tavarat vain lentelevät. Sehän tässä nyppiikin: olen sellainen totuuden torvi, sanon mitä ajattelen, ja enkä aina ajattele mitä sanon. Tämä pätee myös kehuihin vaimostani. En tarkoita mielistellä häntä, vaan sitä mitä sanon. Raha-asiat vaimolla on aina ensimmäisenä, ja joka paikassa, sen olen vuosien saatossa oppinut. Itse en ensimmäisenä alkaisi laskuista puhumaan sängyssä jos toinen haluaa hieman vain hyväillä.

Osaatteko naiset kuvitella , että suomalainenkin mies voi joskus sanoa jotain kaunista sinulle ja aivan vilpittömästi? Vai uskotteko sen vain, jos sen sanoo joku tumma eteläeurooppalainen?

Siltä minusta tässä tuntuu. Vaimoni haluaa miellyttää enemmän muita, kuin minua. Minähän olen ns. "varma nakki", turha minuun on enää ruutia polttaa. Tältä joskus alkaa tuntumaan.

Voi voi... En voi muuta sanoa, kuin että onneksi olen itse halukas nuori nainen ja onnellisessa suhteessa halukkaan nuoren miehen kanssa. Liekö käy kuitenkin niin, että 15 vuoden päästä neljäkymppisenä lasken kaloreita, paiskon kattiloita ja nukun selin johonkin kaljamahakörilääseen, jonka kanssa ei ole yhteistä säveltä ollut vuosiin.

Täytyypä muistaa ottaa ilo irti tästä mitä on nyt :P

Alkuperäinen kirjoittaja annamii:
Voi voi... En voi muuta sanoa, kuin että onneksi olen itse halukas nuori nainen ja onnellisessa suhteessa halukkaan nuoren miehen kanssa. Liekö käy kuitenkin niin, että 15 vuoden päästä neljäkymppisenä lasken kaloreita, paiskon kattiloita ja nukun selin johonkin kaljamahakörilääseen, jonka kanssa ei ole yhteistä säveltä ollut vuosiin.

Täytyypä muistaa ottaa ilo irti tästä mitä on nyt :P

veikkaampa että oot noine ajatuksinesi YH ennemmin tai myöhemmin. Hyvää päivänjatkoa

Olen suhteessa aika lailla samankokoinen kuin vaimosi (168 cm, 73 kg), enkä ole koskaan ollut laihiksella paitsi ehkä joskus hyvin nuorena, jolloin oikeasti olin laiha. Seksikin maistuu, niin suu- kuin muunkinlainen seksi. Olen mieheni mielestä kaunis ja haluttava ja miksen olisi? Olen myös iloinen ja hymyileväinen ihminen, minussa on muutakin kuin muutamat liikakilot. Ja onhan miehenikin (180 cm, 100 kg) minun silmissäni maailman komein ja haluttavin.

Vaimollasi taitaa olla huono itsetunto ja/tai hän on alkanut ottaa sinut itseestäänselvyytenä. Tai sitten hänellä syystä tai toisesta ei ole seksihaluja kenenkään kanssa useasti, kun kerran toteat, että hän halusi seksiä vain "lisääntymismielessä" aiemminkin.

Niin ja minä en ainakaan ottaisi todesta lainkaan, jos yhtä äkkiä joku vieras tumma gigolo alkaisi minua kehua, uskon kyllä enemmän omaa rakasta miestäni.

Naiselle seksi on kokonaisvaltainen asia. Eli jos muu elämä on mallillaan, seksikin maistuu. Katso peiliin ja mieti miten kohtelet vaimoasi. Vastaus löytyy useimmiten..

Alkuperäinen kirjoittaja Pieni ja vihainen:
On vikana, vai onko se aivan normaalia teillä naisilla, että ollaan aina laihiksella, seksi ei kiinnosta ja huudetaan ja meuhkataan kaikesta joutavasta? Syynä on tietysti tyhmä puoliso joka ei ymmärrä naisena olemisen vaikeutta? Näinkö? Mulla on muija jatkuvasti laihiksella ja minunkin tulisi osallistua siihen suurella mielenkiinnolla. Kun kysyn syytä moiseen itsekuritukseen saan vastaukseksi: "No ethän nyt säkään siedä tällaista tonnikeijua (n. 75kg/170cm) kattella". Voi helvetti!! Vaikka sanoisin sen tuhannesti, että hän on sellaisenaan juuri se oikea nainen jota rakastan ja haluan, hän ei sitä usko. Hermo menee moisessa touhussa, kun taas työpaikalla olevat naiset eivät mainitse sanallakaan mitään laihdutuksesta tms. Muijaa ei seksi ole kiinnostanut, ainoastaan silloin kun hankittiin lapsia, tai kun on päissään. Mitähän tästä voi päätellä. Hän kuvittelee juovuksissa naivansa jonkun toisen kanssa, ja on niin estoton ja himokas. Ainoastaan suuseksiin hän ei suostu silloinkaan. Kirjoitan tämän siksi, että se on keino keskustella jonkun kanssa asiasta, ja purkaa vitutusta. Kertokaapa miehet, kuinka usein oette kokeneet saman, Ja naiset, älkää loukkaantuko, vaan vastatkaa asiallisesti. Kertokaa näkemyksenne naisnäkökulmasta.
Se sun muijas laihduttaakin jotta saisi vieraita miehiä ja voisi jättää sut. Ja tietenkin se antaa jokaiselle vähänkin kiinnostavalle miehelle kaikissa asennoissa suuhun, pilluun ja perseeseen oikein kybällä naama irvessä kun tekee hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja mieti vähän:
Alkuperäinen kirjoittaja Pieni ja vihainen:
Se sun muijas laihduttaakin jotta saisi vieraita miehiä ja voisi jättää sut. Ja tietenkin se antaa jokaiselle vähänkin kiinnostavalle miehelle kaikissa asennoissa suuhun, pilluun ja perseeseen oikein kybällä naama irvessä kun tekee hyvää.
Ei se sua varten laihduta.