Mikähän nyt olisi oikea ratkaisu...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MorbidMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MorbidMama

Aktiivinen jäsen
05.05.2007
17 832
1
36
Nyt täytyy myöntää, etten osaa oikein arvioida mitä kannattaisi tehdä..kuopus on ollut la-su kuumeessa ja ma-ti poissa pk:sta, muttei enää kuumeessa vaan räkäinen. Yritän tässä nyt pähkäillä pidänkö tytön vielä kotona kun hän on edelleen räkäinen. Olen itse kotosalla, mutta mulla olisi opiskelupäivä eli pitäisi tehdä tehtäviä ja joudun lähtemään kouluun kello kolmeksi. Isä pääsee kuitenkin töistä vasta 15.30 joten tytsi pitäisi siitä syystä viedä päikkyyn jossain vaiheessa...
Vai annanko opiskelujen olla ja pidän lapsen vielä kotona?????
Voi hitsilän hitsi!:|

No meillä oli viime viikolla samantyyppinen tilanne; kuumetta ei pojalla enää ollut, mut oli räkäinen ja väsynyt - ei siis ollenkaan oma itsensä. Mä ratkaisin tilanteen niin, että jäätiin vielä keskiviikkopäiväksi kotiin ja tein vähän kouluhommia kotosalla. Torstaiksi vein sitten hoitoon, kun oli pakollinen luento, mut oli poika silloinkin vielä ollut väsynyt päiväkodissa...

Sä tunnet lapsesi: jos susta tuntuu, että lapsi ei oo vielä kunnolla parantunut, niin jääkää ihmeessä kotiin vielä, jos mahdollisuus siihen on :)

On se parempi olla tytölle. Inhottavaa ku nenä valuu, eikä jaksa muiden tahtiin päikyssä. Plus sitten että saattaa olla, että jälkitaudit pukkaa päälle jos ei kunnolla lepää..

No meillä oli viime viikolla samantyyppinen tilanne; kuumetta ei pojalla enää ollut, mut oli räkäinen ja väsynyt - ei siis ollenkaan oma itsensä. Mä ratkaisin tilanteen niin, että jäätiin vielä keskiviikkopäiväksi kotiin ja tein vähän kouluhommia kotosalla. Torstaiksi vein sitten hoitoon, kun oli pakollinen luento, mut oli poika silloinkin vielä ollut väsynyt päiväkodissa...

Sä tunnet lapsesi: jos susta tuntuu, että lapsi ei oo vielä kunnolla parantunut, niin jääkää ihmeessä kotiin vielä, jos mahdollisuus siihen on :)

Joo, kiitos...kyllä mä nyt kuitenkin aattelin pitää lapsen kotona. Toinen tuossa itkee, että haluaa päiväkotiin, mutta ettei nuo silmätkin vielä rähmisi. No, tällästähän tämä taas on...

Yhteistyössä