Mikähän mulla taas on?

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Päätä on särkeny koko tämän viikon.. välillä ihan mielettömästikin.. oikealta puolelta ohimosta leukaan.. ja aina iltasin pahemmin.. ensin ajattelin, että se johtuu lauantaina irronneesta väliaikasesta paikasta hampaassa mut sitten sekin korjattiin eikä auttanu paljoakaan.. nyt tuntuu jo kurkussakin jotain kummallista.. tai ihan kuin olis oikein tosi kuiva kurkku.. ja jotain patteja näkyy kielen perällä.. todella kivaa.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_haku=päänsärky&p_artikkeli=dlk00309

Kiitos!

Mä varmaan uskallan odottaa maanantaihin ennen kuin menen lääkäriin.. kuumetta kun ei ole ja kurkkukipu on alkanu vasta tänään.. eikä se ole vielä mitenkään sietämätöntä.. päänsärkyyn ei kyllä oikeen särkylääkkeetkään tunnu auttavan..

Ei ollu angiina ei.. kuulemma johtuu stressistä.. :o mä en edes ole varma stressaanko mä mistään.. mutta pahuksen kipeä pää on ollut.. sain mä sentään jotain lääkkeitä ja kyllä toi eka nyt ainakin tuntui joksikin aikaa auttavan..

Jännityspäänsryksi lääkäri sitä kuvaili.. mitenkään erityisen jumissa ei hartiat ole.. ja just toi hämää että mielestäni en mitenkään edes stressaa mistään.. onhan tässä nyt ollu kaikenlaista kommellusta miehen kanssa + pari koulutehtävää kun pitää nyt palauttaa ja muutamat tentit.. mutta en mä niistä mitenkään stressaa.. menee päin helvettiä jos on mennäkseen.. :D

Otin muuten eilen illalla lihaksia rentouttavan lääkkeen ja makasin toimintakyvyttömänä puol seittemästä puol kahteentoista.. tänään on nyt eka päivä viikkoon kun ei vieläkään särje päätä ollenkaan.. toisaalta harmi.. olis mulle toinenkin vapaailta maistunu.. :xmas:

Yhteistyössä