Mikähän mua vaivaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miia"

Vieras
Mun sydän hakkaa välillä yli sataa,sitten se taas yhtäkkiä laskee huomattavasti matalammaksi,noin 50:neen,normaali leposyke mulla on n.70-80.
Mulla on tajuttoman kummallinen olo,ihan kuin jokainen raaja/elin olis puutunu ja jos mä istun niin mun pitää vetää syvään henkeä vähän väliä. Kävellessä on vähän parempi olo.

Kannattaisi käväistä lääkärissä jos sattuisi olemaan sydänperäistä. Voi kyllä olla hyperventilaatioakin tai paniikkihäiriö,mutta kannattaa silti käydä näytillä.

oletko sairastellut, ottanut nuhalääkkeitä tms? Mulla poskiontelontulehdukseen määrätty Duact teki tuota, olin ihan kauhuissani kun sydän pomppi rinnassa miten sattuu. Soitin päivystykseen ja lopetin lääkkeen käytön. Mutta jos sulla ei ole lääkitystä nyt niin käväsehän vaikka päivystyksessä, taikka soitahuta sinne. Osaavat neuvoa, ja jos olo on kehno niin näytille mars.

[QUOTE="äölk";22649093]oletko sairastellut, ottanut nuhalääkkeitä tms? Mulla poskiontelontulehdukseen määrätty Duact teki tuota, olin ihan kauhuissani kun sydän pomppi rinnassa miten sattuu. Soitin päivystykseen ja lopetin lääkkeen käytön. Mutta jos sulla ei ole lääkitystä nyt niin käväsehän vaikka päivystyksessä, taikka soitahuta sinne. Osaavat neuvoa, ja jos olo on kehno niin näytille mars.[/QUOTE]

Minulla teki kans duact nuo tykytykset, samoin moni muu allergialääke. En enää uskalla käyttää mitään, vaan koitan pärjätä nenäkannun kanssa.

Yhteistyössä