V
vieras
Vieras
huomasin, että hänelle nousi yhtäkkiä juuri noihin kutiseviin kohtiin sellaisia pieniä paukamia, aivan kuin ois nokkonen polttanut. Ja noita näppyjä on kymmeniä! Voiko olla allerginen reaktio? Hänellä on silmätulehdeus johon sai eilen silmärasvan (antibootti?, 7 päivän kuuri). En usko, että tosta rasvasta johtuis koska eilen ei siitä tullut kuitenkaan mitään...