no kun ei ole pakko avataAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Vähän sä mainostat tota kuvaas, ketä oikeesti kiinnostaa
kiitos, mäkin tykkäänAlkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Ihana mekko!
29.
olenAlkuperäinen kirjoittaja possu:Ooks ap se sama joka aamupäivällä arvuutteli raskausviikkoja?
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:mustuin. minun masuni siis kuvassa . ja Tulentyttö: mä en osaa edes kuvitella miltä se näyttää loppuraskaudessa
apuaAlkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:mustuin. minun masuni siis kuvassa . ja Tulentyttö: mä en osaa edes kuvitella miltä se näyttää loppuraskaudessa
kerta sulla kasvaa samaa tahtia ku mullakin on aina kasvanut niin vinkiksi voin antaa mahan koon kuvitteluun että käytä mielikuvitusta
Meinas itellääkin välillä huumori loppua ku maha vaan kasvaa ja kasvaa
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:apuaAlkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:mustuin. minun masuni siis kuvassa . ja Tulentyttö: mä en osaa edes kuvitella miltä se näyttää loppuraskaudessa
kerta sulla kasvaa samaa tahtia ku mullakin on aina kasvanut niin vinkiksi voin antaa mahan koon kuvitteluun että käytä mielikuvitusta
Meinas itellääkin välillä huumori loppua ku maha vaan kasvaa ja kasvaa