Ok, ei siis löydy mulle mitään. Olen joskus kokeillut noita ja oli ihan järkyttävän pahaa, ei toivoakaan että pystyisin jatkuvasti syömään.Alkuperäinen kirjoittaja MarjoIina:alpron soijajugurtit ja just yosa eli kaurasta tehty
Koitas tehdä itse? kuukletat vain jogurtin valmistamisen ( ei ole vaikeaa) ja teet laktoosittomasta maidosta. 'Siemenenä' voit ehkä varmasti käyttää tavallista jogurttia? ja seuraavassa satsissa sitä on sitten vähemmän.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ok, ei siis löydy mulle mitään. Olen joskus kokeillut noita ja oli ihan järkyttävän pahaa, ei toivoakaan että pystyisin jatkuvasti syömään.Alkuperäinen kirjoittaja MarjoIina:alpron soijajugurtit ja just yosa eli kaurasta tehty
Ettekö te muut laktoosi-intolerantit sitten syö jukurttia? Vai käykö teille hyla?
Ilolla syön silloin tällöin ihan tavallista jogurttia sen pikku purkillisen.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ok, ei siis löydy mulle mitään. Olen joskus kokeillut noita ja oli ihan järkyttävän pahaa, ei toivoakaan että pystyisin jatkuvasti syömään.Alkuperäinen kirjoittaja MarjoIina:alpron soijajugurtit ja just yosa eli kaurasta tehty
Ettekö te muut laktoosi-intolerantit sitten syö jukurttia? Vai käykö teille hyla?
Ettet vaan säkin olisi mainonnan uhri, kun liität jogurtin vatsan toimintaan? Kyllä se on pääasiassa kuitu, joka vatsan toimintaa edistää, ei proteiini tai hiilarit. Maitohapoista ei tietysti haittaakaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Miä syön Valion Valiojogurtti Mustikka-Vadelma:a.
Rasvaton 0,1%
200g:n purkki
Ravintosisältö /100g
Energiaa 40kcal
Proteiinia 3,8g
Hiilihydraattia 6,4g
rasvaa 0,1g
kalsiumia 120mg
En tiedä terveellisyydestä, mutta minusta on hyvää ja auttaa mahaa toimimaan.
Maitohapot vaikuttaa vatsan toimintaa siten, että auttavat maha-suolikanavan normaalista bakteerikannasta ja moni mahavaiva helpottuu.Alkuperäinen kirjoittaja palma:Ettet vaan säkin olisi mainonnan uhri, kun liität jogurtin vatsan toimintaan? Kyllä se on pääasiassa kuitu, joka vatsan toimintaa edistää, ei proteiini tai hiilarit. Maitohapoista ei tietysti haittaakaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Miä syön Valion Valiojogurtti Mustikka-Vadelma:a.
Rasvaton 0,1%
Ravintosisältö /100g
Energiaa 40kcal
Proteiinia 3,8g
Hiilihydraattia 6,4g
rasvaa 0,1g
kalsiumia 120mg
No ei tasan kyllä auta mun vatsaan mitkään kuidut että kiitos nyt silti.Alkuperäinen kirjoittaja palma:Ettet vaan säkin olisi mainonnan uhri, kun liität jogurtin vatsan toimintaan? Kyllä se on pääasiassa kuitu, joka vatsan toimintaa edistää, ei proteiini tai hiilarit. Maitohapoista ei tietysti haittaakaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Miä syön Valion Valiojogurtti Mustikka-Vadelma:a.
Rasvaton 0,1%
Ravintosisältö /100g
Energiaa 40kcal
Proteiinia 3,8g
Hiilihydraattia 6,4g
rasvaa 0,1g
kalsiumia 120mg
Toi, ettei kuidut muka vaikuttaisi, on kyllä biologinen mahdottomuus. Vai miksi niiden syömistä suositellaan joka puolella? Näytä mulle ihminen, joka ei luumu- ja lesekuurin jälkeen saa skeidaa irtoamaan Mä muuten kestän laktoosiakin paremmin kun tankkaa kuitua samalla.Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No ei tasan kyllä auta mun vatsaan mitkään kuidut että kiitos nyt silti.Alkuperäinen kirjoittaja palma:Ettet vaan säkin olisi mainonnan uhri, kun liität jogurtin vatsan toimintaan? Kyllä se on pääasiassa kuitu, joka vatsan toimintaa edistää, ei proteiini tai hiilarit. Maitohapoista ei tietysti haittaakaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Miä syön Valion Valiojogurtti Mustikka-Vadelma:a.
Rasvaton 0,1%
Ravintosisältö /100g
Energiaa 40kcal
Proteiinia 3,8g
Hiilihydraattia 6,4g
rasvaa 0,1g
kalsiumia 120mg
Leipää saan syödä niin paljon että napa ruskaa, mutta paska ei kyllä liiku.
Jogurttia syön koska mulla on laktoosi-intoleranssi, ja tavallinen maitotuote nopeuttaa kivasti.
Eli ei, en ole mainonnan uhri...
a) luumuilla ei ole mitään vaikutusta (sitä paitsi ne tökkii aika helvetisti kun niitä on väkisin tungettu kolme vuotiaasta asti kurkusta alas)Alkuperäinen kirjoittaja palma:Toi, ettei kuidut muka vaikuttaisi, on kyllä biologinen mahdottomuus. Vai miksi niiden syömistä suositellaan joka puolella? Näytä mulle ihminen, joka ei luumu- ja lesekuurin jälkeen saa skeidaa irtoamaan Mä muuten kestän laktoosiakin paremmin kun tankkaa kuitua samalla.Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No ei tasan kyllä auta mun vatsaan mitkään kuidut että kiitos nyt silti.Alkuperäinen kirjoittaja palma:Ettet vaan säkin olisi mainonnan uhri, kun liität jogurtin vatsan toimintaan? Kyllä se on pääasiassa kuitu, joka vatsan toimintaa edistää, ei proteiini tai hiilarit. Maitohapoista ei tietysti haittaakaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Miä syön Valion Valiojogurtti Mustikka-Vadelma:a.
Rasvaton 0,1%
Ravintosisältö /100g
Energiaa 40kcal
Proteiinia 3,8g
Hiilihydraattia 6,4g
rasvaa 0,1g
kalsiumia 120mg
Leipää saan syödä niin paljon että napa ruskaa, mutta paska ei kyllä liiku.
Jogurttia syön koska mulla on laktoosi-intoleranssi, ja tavallinen maitotuote nopeuttaa kivasti.
Eli ei, en ole mainonnan uhri...
Tiedätkö, mä tunnen yhden tälläisen ihmisen, appiukkoni. Harrastaa liikuntaa joka päivä, syö todella terveellisesti, paljon kuitua tms. eikä vaan vatsa toimi. Lääkärikin oli nostanut kädet pystyyn ja todennut, ettei enää tiedä mitä suositella kun kaikki on kokeiltu. Punaviini on ainoa, mikä laittaa suolen toimimaan (mikähän siinäkin on). Sitä ottaa kolme lasillista kerran viikossa putkeen, jotta saa suolen toimimaan.Alkuperäinen kirjoittaja palma:Toi, ettei kuidut muka vaikuttaisi, on kyllä biologinen mahdottomuus. Vai miksi niiden syömistä suositellaan joka puolella? Näytä mulle ihminen, joka ei luumu- ja lesekuurin jälkeen saa skeidaa irtoamaan Mä muuten kestän laktoosiakin paremmin kun tankkaa kuitua samalla.