mikähän minussa on vikana..

Sellanen juttu, että melkein joka kerta kun mies nuolee mua, musta tuntuu että se tekee sen jotenkin "väärin" eikä se tunnu hyvältä vaan liian stimuloivalta.
oon näiden vuosien aikana neuvonut mielestäni hyvinkin tarkkaan mistä pidän ja mistä en, mutta aina mies kuitenkin nuolee liian terävästi tai suoraan klitoriksen päältä tai jotenkin muuten huonosti.

En tajua tätä hommaa, vian täytyy olla itsessäni.
Nykyään ajatus nuolemisesta saa mut kiukkuiseksi.
Sitten joskus menen tilanteeseen oikein rentoutuneena ja vastaanottavaisena, niin pieleen menee että rytisee.
Ei niin ei :(:':)ashamed:

Oiskohan jollakin yhtään samanlaisia kokemuksia?
 
Mulla oli jossain vaiheessa kausi, jolloin tuntui just tolta. Onneks se meni kuiteskin ohi ja nykyään pystyn nauttimaan hommasta ihan täysillä. En kyllä tiedä, mistä johtui, mutta kolmen raskauden jälkeen olen pystynyt muutenkin nauttimaan seksistä ihan eri tavalla. Ehkä nyt osaa olla oikeesti vapautuneempi ja tuntee oman kehonsa paremmin. Toivottavasti se sullakin vielä paremmaks muuttuu!
 
Naisissa ja heidän klitoriksissaan on oikeasti suuria eroja. Osa kestää hyvin suoraa kontaktia klitorikseen, kun toisista pehmeäkin kosketus klitorikseen on aivan liikaa!

Vika ei siis ole sinussa, vaan miehen tekniikassa. Tietysti on miehelle hieman haastavampaa antaa suuseksiä sinulle, kun hänen tulee vältellä suoraa kontaktia klitoriksen kanssa. Teidän kannattaa tutkia erilaisia tekniikoita esimerkiksi googlettamalla.
 
Mä kyllä luulen että toivoa ei enää ole, kun ei tässä vaiheessa sitä ole vielä oppinut.
Asiasta on käyty lukuista suorasanaiset keskustelut ja ihan riidaksi asti on mennyt, kun olen niin turhautunut.
No, nauttikaa te muut suuseksistä.
 

Yhteistyössä