Tää pätee myös toisin päin. Eli jos nainen ei saa kotonaan, niin rupeaa kyllä ennemmin tai myöhemmin vilkuilemaan muualle...Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 10:15 nainen kirjoitti:jos et anna p.imppaa niin mies lähtee kimppaan. Kyl se näin on!
Noin kun sanot miehellesi, että " nooh,humalahan on vähän sellainen sekoilutila" niin hän saattaa käyttää sitä tekosyynä pettämiseen. Tuohan on ihan niinkuin lupa pettää... P.askat sanon mä, humala ei ole mikään syy ! Pitääkö hitto soikoon juoda niin paljon, että on kenen tahansa vietävissä ??!!???Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 18:31 Naikkonen kirjoitti:Minua mieheni petti seurustelun aikana humalassa kun ei saanut multa kuulemma tarpeeksi läheisyyttä..
Mies tunnusti vasta kun olin saanut tältä toiselta naiselta pahoitteluviestin. :/
Tämä nainen oli mieheni hyvä ystävä.. Kamalinta oli kun mieheni kehui paljon tätä ystäväänsä mulle ennen kuin sain tietää mitä niiden välillä oli tapahtunu. Annoin kuitenkin anteeksi ja vieläkin yhdessä ja vauva tulossa.
Yritän kovasti luottaa.. Se on helpompaa kun mies on luvannut olla juomatta. Humalahan on vähän sellainen sekoilutila.
Siksihän se juomisen lopettikin kun vaadin.. En tod. anna mitään lupia! Pettäminen humalassa on yhtä paha kuin selvänä! Mutta tosi on että luottaminen on vähäsen helpompaa ku toinen ei enää juo..Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2007 klo 05:16 höpö höpö kirjoitti:\Noin kun sanot miehellesi, että " nooh,humalahan on vähän sellainen sekoilutila" niin hän saattaa käyttää sitä tekosyynä pettämiseen. Tuohan on ihan niinkuin lupa pettää... P.askat sanon mä, humala ei ole mikään syy ! Pitääkö hitto soikoon juoda niin paljon, että on kenen tahansa vietävissä ??!!???Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 18:31 Naikkonen kirjoitti:Minua mieheni petti seurustelun aikana humalassa kun ei saanut multa kuulemma tarpeeksi läheisyyttä..
Mies tunnusti vasta kun olin saanut tältä toiselta naiselta pahoitteluviestin. :/
Tämä nainen oli mieheni hyvä ystävä.. Kamalinta oli kun mieheni kehui paljon tätä ystäväänsä mulle ennen kuin sain tietää mitä niiden välillä oli tapahtunu. Annoin kuitenkin anteeksi ja vieläkin yhdessä ja vauva tulossa.
Yritän kovasti luottaa.. Se on helpompaa kun mies on luvannut olla juomatta. Humalahan on vähän sellainen sekoilutila.
Kjehehhehe, jos se oli parempaa niin miksi mennyt muoto?Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 13:17 mikä hyvälle tuntuu kirjoitti:mä oon pettäny eikä tuntunu missään ja olen vienyt perheen isejäkin maistelemaan parempaa
Parempaa vai helpompaa?! Kaikkihan me tiedetään minkä perässä miehet menee... Helppo saa helposti mukaansa useimmat kaksilahkeiset. Eipä tuossa paljoa ole kehumisen aihetta, jos jokunen perheen iskäkin on mukaan lähtenyt. Onko itsetunto nyt katossa vai vieläkö täytyy nostaa sitä miehiä metsästämällä? Koitahan pitää kiinni omastasi, jos joskus saat napattua pidemmäksikin aikaa haaviin...Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 13:17 mikä hyvälle tuntuu kirjoitti:mä oon pettäny eikä tuntunu missään ja olen vienyt perheen isejäkin maistelemaan parempaa
NAISILLEHAN elämä on loppujen lopuksi loputontaAlkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 20:32 vieras kirjoitti:\Parempaa vai helpompaa?! Kaikkihan me tiedetään minkä perässä miehet menee... Helppo saa helposti mukaansa useimmat kaksilahkeiset. Eipä tuossa paljoa ole kehumisen aihetta, jos jokunen perheen iskäkin on mukaan lähtenyt. Onko itsetunto nyt katossa vai vieläkö täytyy nostaa sitä miehiä metsästämällä? Koitahan pitää kiinni omastasi, jos joskus saat napattua pidemmäksikin aikaa haaviin...Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 13:17 mikä hyvälle tuntuu kirjoitti:mä oon pettäny eikä tuntunu missään ja olen vienyt perheen isejäkin maistelemaan parempaa