Mikä voi olla syynä jos tulee tosi helposti mustelmia?

• Viestiketjun aloittaja Kysymys
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No ei sentään aina leukemia, mulle on kans aina tullut helposti mustelmia. Ei ole ainakaan vielä leukemiaa todettu.:LOL: Ei tarvitse kuin vihaisesti katsoa niin mulle jo nousee mustelmia.:kieh: Toisille vaan tulee helpommin kuin toisille.

Hyytymistekijöissä jotain ongelmaa. Yleisin syy lienee kuitenkin se, että joillekin yksinkertaisesti niitä tulee vain helpommin.

Ja jos hyytymistekijöissä olisi jotain häikkää, sen mitä todennäköisimmin olisi jo jossain vaiheessa aiemmin huomannut herkkänä verenvuototaipumuksena esimerkiksi.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";21959571]No ei sentään aina leukemia, mulle on kans aina tullut helposti mustelmia. Ei ole ainakaan vielä leukemiaa todettu.:LOL: Ei tarvitse kuin vihaisesti katsoa niin mulle jo nousee mustelmia.:kieh: Toisille vaan tulee helpommin kuin toisille.[/QUOTE]

ei aina :D mut VOIS olla ;)

Kysymys
Mulle on tullut noin pohkeen kokoisia mustelmia ilman, että olen niitä kolauttanut mihinkään. Ja näytin jopa lekurin mielestä siltä, että mut oli pahoinpidelty.

Asia tutkittiin, eikä todella löytynyt mitään selittävää edes isosta verenkuvasta.
Mulla on tutkimukset vasta alussa. Outoa tässä on se ku mustelmia on alkanu ihan yhtäkkiä tulla tosi helposti.

Yhteistyössä