HIHHEI
Mua vituttaa ystäväni laiskuus. Kaikkialle pitää mennä autolla vaikka matkaa olisi yksikilometri.
Millä tavalla ignooraa sua?Ignooraus.
Ei huomioi/vastaa jne.Millä tavalla ignooraa sua?
Tuo ON vittumaista. Ja myös se että kun on sovittu jokin tietty aika jostain syystä niin myöhästytään se kaksi tuntia, vähintään. Ei siinä mitään jos on pätevä syy. Mutta siitä voisi ilmoittaa ettei odota turhaan.Jatkuva ohareitten tekeminen. Turhauttavaa. Aina, kun sanoo että tulee ens viikolla joku päivä niin ei tasan tule, eikä etukäteen edes ilmota että tuleeko vai ei.
Ei kai tässätapauksessa?kai se puolisokin voi olla ystävä...
Aamen! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26740427:Ihan kenessä tahansa ärsyttää toistuva MYÖHÄSTELY. Kun sovitaan jotain tapahtuvaksi tiettyyn kellonaikaan niin sen pitää tapahtua juuri siihen kellonaikaan, tasan! Ei kolme varttia myöhässä eikä edes viittä minuuttia. NII!
Tosi ärsyttävää! Tiedän niin tuon tilanteen kun on itse siivonnut ja laittanut tarjottavat valmiiksi ja sitten ei edes voi ilmoittaa ettei tulekaan |OAlkuperäinen kirjoittaja eräs taneli;26740103:Se ettei voi luottaa siihen mitä ollaan sovittu. Erään ystäväni piti tulla meille pariksi päiväksi kyläilemään (asutaan eri paikkakunnilla). Leivoin ja siivosin innoissani, lupasi ilmoittaa millä junalla tulee. Eipä kuulunut muikista mitään, siis ei yhtään mitään. No, onneksi saan sapuskat pakkaseen, painukoon hiiteen koko ns. ystävä. Ärsyttää...olisi edes ilmoittanut ettei jaksakaan tulla. Mitään todellista estettä tuskin hänelle tuli, kuuluupa vain rouvan tapoihin. Silti menen aina halpaan. Jotenkin tuntuu ettei mua arvosteta hevonpaskan vertaa, kun ei edes vaivauduta informoimaan mitään vaihtuvista suunnitelmista.